Урок "Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками"

Про матеріал

Тема. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Мета уроку: розвивати увагу, спостережливість, розумову і спонукати до пізнавальної діяльності, культуру математичної мови; виховувати працьовитість, активність, самооцінку, інтерес до математики

Очікувані результати: після уроку учні зможуть перевірити свої вміння додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками; поєднувати математичну та нематематичну інформацію; застосовувати свої теоретичні знання до розв'язування вправ .

Перегляд файлу

Тема. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

  Мета уроку: розвивати увагу, спостережливість, розумову і спонукати до пізнавальної діяльності, культуру математичної мови; виховувати  працьовитість, активність, самооцінку, інтерес до математики

  Очікувані результати:, після уроку учні зможуть перевірити свої вміння  додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками; поєднувати математичну та нематематичну інформацію; застосовувати свої теоретичні знання до розв’язування вправ .

  Тип уроку:   застосування вмінь і навичок

Обладнання: картки із завданнями, картки для оцінювання своїх досягнень, сигнальні картки, комп’ютер.

Хід     у р о к у

І. Організаційний етап

Перевірити готовність класу до уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

З’ясувати, чи потрібна консультація з домашньої роботи?

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань

ІV. Актуалізація і корекція опорних знань, умінь, навичок

      На картках оцінювання своїх досягнень (квітка) поставити ту оцінку, яку учні очікують отримати протягом уроку (серединка квітки).

Найвище призначення математики –

знаходити порядок у хаосі, який нас оточує.

Н.Вінер

Емоційне налаштування класу.   Звучить музика (пісня Віні-Пуха)

          Діти! До нас сьогодні на урок завітав  мультиплікаційний герой Віні-Пух, і всім  вам знайома його відома пісенька «В голові моїй тирса, не біда…», і мабуть  із-за цього він завжди потрапляє  у якісь  незвичайні ситуації.

        Якось Віні-Пух вирішив скуштувати меду, який він дуже полюбляє. Мед стояв у горщиках на полицях. Віні-Пух хотів дістати горщик, де було найбільше меду, але цей горщик знаходився на верхній полиці. І коли Віні поліз за ним, він похитнувся і впав. А коли  падав, то зачепив інші горщики. І майже всі горщики попадали з полиці.

     Діти, давайте допоможемо Віні розставити всі горщики по полицям, але пам’ятай епіграф нашого уроку «Найвище призначення математики знаходити порядок у хаосі…», тому, будь-ласка, зверніть увагу на полиці, там залишилось по одному горщику, знайдіть відповідність і правильно розставте горщики. Учні працюють в парах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Оцінювання. За виконання завдання без помилок учні  отримають 3 бали,   1-3 помилки – 2 бали,  4-6 помилок – 1 бали,  7 і більше  помилок  - 0 бал (отриману оцінку учні виставляють на червоній пелюстці квітки)

      Перетворити неправильні дроби в правильні.

;    ;   ;   ;   ; 

За кожне правильно виконане перетворення учень отримує додатковий бал.

V. Осмислення змісту і послідовності застосування способів виконання дій

     Віні-Пуху так сподобалась математика, що він сам  вирішив розв’язувати приклади. Давайте з вами перевіримо, як він це зробив.

Вправа «Знайди помилку»

    На слайдах з’являються приклади, учні, за допомогою сигнальних карток, сигналізують правильно чи не правильно розв’язані приклади (зелений колір – «так», червоний – «ні»)

1)              2) 

           3)                      4)

           5)                 6)

           7)                  8)

          Оцінювання. Якщо учні не зробили жодної помилки одержують 2 бали, до 4 помилок – 1 бал. 

УІ. Самостійне виконання учнями завдань .

Самостійна робота за індивідуальними картками.                                       

;        ;           ;

;    ;             ;

;         ;    

 

Розв’язування задач.

 Пам’ятаєте, спробу  Віні-Пуха скуштувати меду за допомогою повітряних кульок. І чим ця спроба акінчилася? Так, він упав з дерева. А коли він упав,

його тирсовий мозок, почав працювати. І Віні-Пух почав складати задачі.

Ось послухайте.

1. На день народження Іа хотів приготувати тістечка «Наполеон» та «Зірочка». Причому на тістечка «Наполеон» витратив на кг крему більше, ніж на тістечка «Зірочка». Скільки крему витрачено на всі тістечка, якщо на тістечка «Зірочка» пішло кг крему?

 2. Для привітання своїх друзів з Днем святого Валентина Віні-Пух придбав 17 листівок. На п’яти з них було зображено святого Валентина, на восьми – червоні серця, а на чотирьох – янголят. Яку частину всіх листівок складають листівки кожного виду?

VІІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія

Підпиття підсумків уроку, виставлення оцінок. 

Рефлексія: за допомогою сигнальних карток повідомити, чи співпали самооцінки з оцінками, одержаними за урок.

VІІІ. Інформація про домашнє завдання.

 

docx
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку