Урок "Додавання і віднімання розрядних чисел - десятків"

Про матеріал
Відкритий урок математики у 1 класі, з використанням інноваційних технологій.
Перегляд файлу

Тема. Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Задачі                                              на збільшення, зменшення числа на кілька одиниць. Співвідношення між одиницями довжини.

Мета. Вчити учнів порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа – десятки. Вправляти у перетворенні одиниць вимірювання довжини, у розв’язуванні задач. Розвивати спостережливість, кмітливість, обчислювальні навички. Виховувати допитливість, інтерес до пізнання нового.

Обладнання. Мультимедійний проектор, ноутбук, макет корабля, картки – квитки, бочка із скарбом.

Хід уроку

І. Організація навчальної діяльності.

Привітайтеся з гостями

Девіз уроку

Очі дивляться – (діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок –  (діти)  цікавим!

Які у мене діти? – (діти)   найкращі!

  • Впевнена, що саме так і буде.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Психологічне налаштування

- Сьогодні на урок я прийшла до вас ось із таким настроєм (показую смайлик )

- А з яким настроєм сьогодні на урок прийшли ви?

Візьміть смайлик, на якому ще немає емоцій і намалюйте кожен свій настрій.

Я впевнена, що до кінця уроку у вас збережеться гарний   настрій, а у кого він зараз поганий, у того обов’язково покращиться. І ми отримаємо лише задоволення від нашої сьогоднішньої зустрічі.

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку.

Діти, а ви любите мандрувати? А на чому ви б хотіли здійснити подорож? У нас сьогодні незвичайний урок. Ми помандруємо шукати скарби, а щоб подорожувати нам було легше, нам допоможе транспорт. Який саме, ви дізнаєтесь, розшифрувавши слово.

  1. Гра «Шифрувальник»

2    5   7    1    4     8     3    6

О   Б  Л   К   А    Ь    Р    Е 

Отже, у пошуках за скарбами ми попливемо на ось такому чудовому, сучасному кораблі, який має назву (діти зачитують). Протягом нашого плавання ми будемо закріплювати вміння порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа - десятки, будемо розв’язувати приклади і задачі. Нагородою за нашу працю стануть справжні скарби. Але подорож ця далека і небезпечна. Тому ми беремо з собою сміливих, кмітливих, уважних та дисциплінованих Чи є серед нас такі?

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу

Усний рахунок

Щоб потрапити на корабель, придбаємо квитки. ( у дітей на партах лежать кольорові папірці, на яких вони будуть записувати числа)

1. Гра « Запиши вірно»

Скільки на небі сонечок?

Скільки лап у кота?

Скільки лап у двох котів?

Скільки пальців на одній руці?

Скільки пальців на двох руках?

В якому класі ви будете через 2 роки?

Скільки кольорів у веселки?

(1, 2,4,5,10,3, 7) 

Ми вже отримали квитки, можемо рушати на нашому кораблі. Але чомусь корабель стоїть на місці, що ж сталося?

2. Розумники

Діти, ми не можемо рушити, бо наш якір заплутався. Щоб його розплутати, ми повинні виконати завдання усно. А допоможуть нам у цьому наші РОЗМНИКИ  5.11;  5.9;  5.13

Молодці! Ми можемо вирушати (НА СЛАЙДІ ПЛИВЕ КОРАБЕЛЬ І ШУМИТЬ МОРЕ)

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Каліграфічна хвилинка

Але подивіться, що це знову на нашому шляху, що заважає нам продовжити подорож?

  • Що таке айсберг?  Айсберг – це (коротке визначення)
  • Діти, а яке число заховалося на вершині айсберга? А що ми знаємо про це число.
  • Діти, якщо ми з вами красиво напишемо це число, то айсберг розколеться і ми зможемо продовжити нашу мандрівку. Ви готові? Але ми ж повинні прикласти максимум зусиль.

А. Конкурс красунь

Знайдіть у своєму рядочку число, яке написане найкраще. І одягніть на нього корону. Підніміть, у кого є красуня-королева в зошиті? Ось скільки у нас красунь. А подивіться, від такої краси наш айсберг почав танути і розколовся, поступившись нам дорогою.

 

  1. Математичний диктант

Пливемо далі.  А щоб не сумувати в дорозі пограємо в морський бій. Ця гра відома всім справжнім морським мандрівникам.

 

А

В

С

Д

1

20

70

50

10

2

40

10

100

90

3

60

90

10

40

4

30

80

30

50

 

 

 

 

 

Завдання

  1. А1 збільшити на 10.
  2. С4 зменшити на 20.
  3. В2 збільшити на 20.
  4. Д1 збільшити на 10.
  5. А2 зменшити на 30.
  1. Фізкультхвилинка

Рухливі вправи під музику альбатроси

4.  Завдання на співвідношення між одиницями довжини

Діти, а хто такі альбатроси? (цікаве про альбатросів)

Вони  дуже просять нас допомогти їм виконати завдання. Допоможемо?

Відкрийте підручники на ст. 114, №7. Що потрібно зробити у цій вправі?

(1 учень   біля дошки, решта в зошитах)

5. Робота в парах

Поки ми писали в зошитах, на палубу завітала морська гостя. А хто вона, ви дізнаєтеся,коли складете її зображення із геометричних фігур. (на геоборді за координатами) Працюємо в парах.( кожна пара на парті, на дошці перевіряємо за слайдом)

Із яких геометричних фігур складається рибка?

6. Розв’язування задачі від Рибки

Рибка до нас завітала не просто так, вона принесла нам завдання – розв’язати задачу (№4 ст. 114) – письмово. Але перш ніж розв’язувати, давайте пригадаємо, з яких частин складається задача. Для цього створимо ментальні картки за темою «Задача». Для цього об’єднайтеся  в групи. Пригадайте правила роботи в групі. (на слайді).

V. Узагальнення і систематизація знань

Діти, ви справжні молодці, ми вже близько до нашого скарбу. Але дивіться, як розхвилювалось море, не хоче віддавати нам свій скарб. Давайте своїми усмішками заспокоємо море. Намалюйте зі зворотнього боку смайлика свій настрій зараз. Покажіть нашому морю.

Молодці! Скарб наш! ( Діти беруть із-під картини бочку з золотими монетами-медалями -цукерками).

ІV. Підсумок.

-Що цікавого ви  дізналися на уроці?

-Що допомогло нам знайти скарб?

А зараз переверніть той смайлик, який ми малювали на початку уроку і зі зворотного боку, намалюйте, який у вас настрій зараз. Чи задоволені ви уроком.

- у мене ось такий настрій, я можу сказати що він навіть покращився. Покажіть свій. Я рада, що наша сьогоднішня подорож викликала у вас лише добрі емоції і почуття.

-В житті ще багато зустрінеться скарбів. А для того, щоб їх знаходити ви повинні навчитися читати, писати, рахувати, розв’язувати задачі,бути слухняними , допитливими і наполегливими.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роменська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з математики у 1-Б класі

Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. Задачі    на збільшення, зменшення числа на кілька одиниць. Співвідношення між одиницями довжини.

 

 

 

 

Підготувала

Вчитель початкових класів

Васильченко А. І.

 

 

 

 

Ромни 2018

 

docx
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
4867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку