Урок "Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння виразів та чисел . Розв'язування задач.

Про матеріал
Тема уроку Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння виразів і чисел. Розв̓ язування задач. Мета Закріпити в учнів обчислювальні навички в межах 10, формувати вміння розв’язувати просту задачу будуючи до неї схему, порівнювати математичні вирази і числа, закріплення складу числа 10. Розвивати логічне мислення, уважність, наполегливість, самостійність. Тип уроку. Інтегрований (Математика, Я досліджую світ)
Перегляд файлу

Інтегрований урок з математики і я досліджую світ у 1 класі

 

Тема уроку Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння виразів і чисел. Розв̓ язування задач.

 

Мета  Закріпити в учнів обчислювальні навички в межах 10, формувати вміння розв’язувати просту задачу будуючи до неї схему, порівнювати математичні вирази і  числа, закріплення складу числа 10.

Розвивати логічне мислення, уважність, наполегливість, самостійність.

Тип уроку. Інтегрований (Математика, Я досліджую світ)

Хід уроку

І .Організаційний момент.

 Сьогодні у нас особливий день – ми  зустрічаємо гостей, що завітали. Давайте з ними привітаємося

Продзвенів і стих дзвінок,

Починаємо урок,

Всі за парти посідали,

Працювати розпочали.

ІІ. Мотивація навчально - пізнавальної діяльності учнів.

1. Повідомлення теми і мети уроку.

Учитель. Сьогодні ми побуваємо у зоопарку. Виконавши завдання, ми відкриємо першу картинку і дізнаємось, біля чиєї клітки ми опинимось спершу. (На дошці закриті малюнки із зображеннями тварин: жирафа, ведмідь, зебра,)

 А ще сьогодні на уроці ми дізнаємося  багато цікавих фактів про тварин. Зробити це зможемо, якщо використаємо свої знання з математики. 

Продовжимо обчислювати вирази  в межах 10,розв’язувати задачі, порівнювати іменовані числа.

Девіз нашого уроку:

Очі дивляться – (діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок –  (діти)  цікавим!

Які у мене діти? – (діти)   найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться.

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань.

1.Каліграфічна хвилинка

Фронтальна бесіда

— В які групи можна об̓ єднати   тварин? (звірі, комахи, риби, птахи)

— Назвіть істотні ознаки звірів. (годують малят молоком)

— На дошці записані числа, прочитайте їх:   6, 10,  5,  2, 7, 4, 8

— Яке число зайве? Чому? (непарні)

— Запишіть числа у порядку спадання. Як ви це розумієте? (10,8,6,4,2)

(Перевірка. Під час перевірки вчитель перевертає числа, на зворотній стороні написано букви – утворилося слово «Жираф»)

-         Отже в першій клітці заховався жираф.

-         Що цікавого ви можете розповісти про жирафа?

( картинка жирафа)

Скільки літер у слові жираф? (5)

-         Давайте пригадаємо склад числа 5, використавши ЛЕГО.

 

ІV. Закріплення вивченого . Формування вмінь і навичок

-Для того щоб дізнатися, хто ще живе в зоопарку   потрібно виконати наступне завдання.

 

1. Вправа Шифрувальник (біля дошки)

-         Відповіді  поставте в порядку зростання, і ви розшифруєте назву тварини біля клітки якої ми опинилися.

6 + 3= 9 – Ь                             7 – 2 = 5- М                      

3 + 4= 7- Д                               0 + 1 = 1 – В          9- 3 = 6 - І

  1.       – 7 = 2 – Е                           8 – 5 = 3 – Д

(картинка ведмідь)

2. Робота над задачами  УСНО (з використанням LEGO) ПРЕЗЕНТАЦІЯ

— З яких частин складається задача?

 Яку роль в задачі відіграє запитання? (Від запитання залежить дія розв’язання задачі)

— Послухайте задачу:

Ведмежатко захворіло. Мама дала йому 6 ложок малинового варення, а меду – на 4 ложки менше.  Скільки  ложок меду з’їло ведмежатко?

— Що нам відомо в умові задачі?

– Що означає: на 4 менше?

— Про що запитується в задачі?

— Яку дію  треба виконати, щоб дізнатися, скільки меду з’їло ведмежа?

-         Давайте накреслимо схему до задачі?

— Запишіть розв’язання задачі і прочитайте його.

— Дайте відповідь на запитання задачі.

 

Руханка  з LEGO

-  А зараз давай те трішки відпочинемо

    Пальчик пальчик тук тук тук

    По цеглиночці стук стук

    Плеск плеск -Раз, два, три

    Ти цеглиночку бери

    Її другу передай

    Гру з початку починай!

  1. . Формування вмінь порівнювати іменовані числа (ЗЕБРА)

- Діти а в яких одиницях вимірюється маса або вага? (кг)

- А можно порівняти вагу зайчихи, яка важить 7 кг  і зайченяти, який важить 3 кг?

-  А коли з̓ являються зайченята? (навесні)

- А зараз яка пора року? (весна)

- Молодці !

- Отже, наступне завдання порівняти іменовані числа.

- Якщо ви впораєтесь із цим завданням значить ми побачимо ще одного жителя  зоопарку.

Самостійна робота із взаємоперевіркою.

                  - Порівняти іменовані числа. Запис у робочому зошиті.

 ( на дошці прикріплені картки з лего)

10кг  і 7кг   7кг і 4кг  3кг і 2кг

1кг і 9кг    9кг і 1кг  6кг і 3кг

 

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

 

 Де ми побували? Яких тварин побачили у зоопарку?

  Що робили?

 На цьому наш урок закінчено.

 Дякую вам за роботу! Ви молодці!

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку