Урок "Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок)

Про матеріал
Урок з математики в 2 класі НУШ "Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок)". Математика: підруч. для 2 класу закладів загальної середньої освіти / В.Г.Бевз, Д.В.Васильєва. - К.:Видавничий дім "Освіта", 2019
Перегляд файлу

Тема: «Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний випадок

Мета: формувати в учнів предметні  компетентності:

  • навчити дітей прийомам  додавання одноцифрового числа до двоцифрового ( порозрядного, частинами) з переходом через розряд;
  • вчити коментувати свої дії під час виконання обчислень;
  •  удосконалювати володіння обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100;
  • сприяти вихованню інтересу до вивчення математики.

формування ключових компетентностей:

  • математичної ( вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти її важливість);
  • вміння вчитися (формувати вміння самостійно визначати, ставити перед собою мету та приймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, вміння контролювати та оцінювати свої результати та результати інших);
  • соціальну (розвивати здатність особистості продуктивно співпрацювати з  партнерами у групі та команді,).

Обладнання: презентація до уроку, підручник В.Г.Бевз, Д.В.Васильєва Математика, робочий зошит, зошит з друкованою основою.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Працюватимемо старанно ,
Щоб почути у кінці ,
Що у нашім другім класі
Діти – просто молодці!

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ І КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  1. Вправа «Валіза».
  • Давайте з вами пригадаємо та закріпимо наші знання та наповнимо ними ось цю валізу, яку візьмемо на наш урок.
  • Як називаються числа при відніманні?
  • А як називаються числа при додаванні?
  • Назвіть складові частини задачі.
  • Як знайти невідомий від’ємник?
  1. Усний рахунок.

Виконання вправи підручника № 2, с.54

Виконання вправи №1. Прочитати тільки істинні нерівності.

  1. Хвилинка каліграфії.
  • Отже, давайте проведемо хвилинку каліграфії, тож відкриємо свої зошити.

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

  • Запишіть сьогоднішню дату:

                                       25  листопада

                                   Класна    робота

 

  • Каліграфічно пропишіть ряд чисел 3 5 6 9 35 53 69 96 (за зразком на дошці)
  1. Математичний диктант із самоперевіркою.
  • Запишіть число, яке складається з 4 дес. І 8 од.
  • Запишіть число, яке є наступним числа 29.
  • Запишіть число, яке є попереднім числа 50.
  • Зменшіть 7 дес. на 3 дес.
  1. Виконання вправи підручника № 4, с.54 (усно).

Перевірка: 48, 30, 49, 40.

 Фізкультхвилинка

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ УЧНЯМИ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Пояснення матеріалу за вправою № 5 (може пояснити один із учнів).
  2. Обчислити значення виразів вправа № 6, с.54.
  3. Завдання для хлопчиків та дівчаток, вправа № 7. Виконати дії (самостійно).

     Фізкультхвилинка для очей

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.

      1. Виконання завдань в зошиті з друкованою основою, с.41.

      2. Практичне завдання № 8, с.54.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

Інтерактивна вправа ,,Закінчи речення

  • Я дізнався…
  • Мені було важко…
  • Я хочу навчитися…

     - Хто добре попрацював на уроці?

     - Що найбільше сподобалося на уроці?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лотиш Лариса Валеріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
2352
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку