МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ З МАТЕМАТИКИ В 6 КЛАСІ ЗА ПРОГРАМОЮ ІНТЕНСИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ.
Тема уроку "Додавання раціональних чисел".
У плані уроку передбачено проведення нервово- психічної підготовки дитини до заняття (пальчикова гімнастика, психологічне налаштування на урок), використання дидактичних ігор, наочності, логічних вправ, фізкультхвилинки, нервово-психічного розвантаження вкінці уроку.
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ
З МАТЕМАТИКИ В 6 КЛАСІ
ЗА ПРОГРАМОЮ ІНТЕНСИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ
.
Виконала:
вчитель математики І категорії
Сухаренко Ірина Василівна, Лохвицький район,
Лучанська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів
ЛОХВИЦЯ-2014
Тема: Додавання раціональних чисел.
Мета:
навчальна: активізувати знання учнів про зв’язок між додатніми та від’ємними числами, вдосконалювати вміння учня розв’язувати вправи на додавання раціональних чисел;
розвиваюча: розвивати увагу, кмітливість, творчість та інтелектуальні здібності учня;
виховна: виховувати культуру запису у зошиті та поведінку на уроці;
корекційна : роз’яснювати зміст завдань, проводити роботу з мозаїчними картинами, проводити добір вправ та завдань, що сприяють легкому плавному виконанню розумових дій..
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: модель термометра; таблиці, різнокольорові картки завдання.
Х і д у р о к у
І. Загально- корекційна частина.
Нервово- психічна підготовка дитини до заняття.
Зобразити двома руками фігурку пташки, імітувати рух крил.
Пригадай, які пташки ти знаєш. На яку пташку схожа твоя фігурка?
ІІ. Основна частина уроку.
Перевіряємо, як учень засвоїв попередній матеріал.
Математичне лото.
Додатні числа закрити червоними квадратиками, від’ємні – синіми.
-5 |
10 |
-15 |
25 |
-11 |
43 |
-8 |
26 |
0 |
4,5 |
-2,1 |
-3 |
0,7 |
1,06 |
-49,2 |
Чи всі клітинки (числа) закриті. Яке число залишилось? Чому?
Запитання: Де використовуються від’ємні числа? (для допомоги пропонуються картинки):
Термомент Малюнок з географічної карти
Банк-гроші Рух
Розглянь числа , записані в рядочках. Яке число зайве? Чому?
-8 |
-12 |
67 |
-26 |
-98 |
-15 |
3,6 |
8,5 |
-1,2 |
7,4 |
23,9 |
71,1 |
Г) Звечора температура повітря була -3˚, а вранці змінилася на -5˚. Яка температура вранці?
Оформити все це в зошиті записом і напроти кожного прикладу записати правило.
-2˚ + 2˚= 0˚;
0˚+ (-4˚)=-4˚
-4˚ + 7˚ = 3˚;
-5˚ + (-3˚) = -8˚.
-3+(+3)=
+7+(-7)=
-15+(-13)=
-11+(+18)=
-23+(-27)=
+26+(-37)=
А) Знайди правильну відповідь до кожного прикладу:
-24+(-17) |
-7 |
-24+(+17) |
+41 |
+24+(-17) |
-41 |
+24+(+17) |
+7 |
Б) Ігровий момент.
Учитель називає число і говорить, яке це число. Учень на правильну відповідь піднімає червоний квадрат, на неправильну – чорний.
ІІІ. Заключна частина.
Дати картки із такими вправами:
14 + (- 23 ) =
- 58 + 29 =
57 + (- 82 ) =
- 63 + ( - 49 ) =
А) Що нового ми вивчили на уроці?
Б) Як додати два числа з однаковими знаками. Навести приклад.
3. Нервово – психічне розвантаження.
Розглянути кілька вправ виду:
А) Я задумала число, якщо від нього відняти 2, то дістанемо 5.
Яке число я задумала?
Б) Вправи на випадкові події:
- Вгадай, як при підкиданні впаде монета: гербом чи цифрою?
В) Відгадай загадку:
Скільки кроків зробить горобець за сім років? (ніскільки, бо горобець стрибає, а не ходить)
Г) Виконання пальчикових вправ за допомогою картинок.
«ЛИСИЦЯ»
Великі пальці трохи розведені в різні боки. Вказівні пальці зігнуті в середину і притиснуті один до одного, утворюючи чоло, всередині між долонями зігнуті мізинці.
Прийшла вона із довгим віником
На бесіду з нашим півником.
Схопила півня на обід
Та й замела мітлою слід.