Урок "Додавання раціональних чисел"

Про матеріал

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ З МАТЕМАТИКИ В 6 КЛАСІ ЗА ПРОГРАМОЮ ІНТЕНСИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ.

Тема уроку "Додавання раціональних чисел".

У плані уроку передбачено проведення нервово- психічної підготовки дитини до заняття (пальчикова гімнастика, психологічне налаштування на урок), використання дидактичних ігор, наочності, логічних вправ, фізкультхвилинки, нервово-психічного розвантаження вкінці уроку.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ
З МАТЕМАТИКИ В 6 КЛАСІ
ЗА ПРОГРАМОЮ ІНТЕНСИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ

.

 

 

 

Виконала:

вчитель математики І категорії

Сухаренко Ірина Василівна, Лохвицький район, 

Лучанська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛОХВИЦЯ-2014

 


Тема:  Додавання раціональних чисел.
Мета:
навчальна: активізувати знання учнів про зв’язок між додатніми та від’ємними числами, вдосконалювати вміння учня розв’язувати вправи на додавання раціональних чисел;
розвиваюча: розвивати увагу, кмітливість, творчість та інтелектуальні здібності учня;
виховна: виховувати культуру запису у зошиті та поведінку на уроці;
корекційна : роз’яснювати зміст завдань, проводити роботу з мозаїчними картинами, проводити добір вправ та завдань, що сприяють легкому плавному виконанню розумових дій..
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: модель термометра; таблиці, різнокольорові картки завдання.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Х і д    у р о к у
І. Загально- корекційна частина.

Нервово- психічна підготовка дитини до заняття.

  1. Пальчикові вправи для підготовки рук до писання: «Гуси-лебеді».

Зобразити двома руками фігурку пташки, імітувати рух крил.

Пригадай, які пташки ти знаєш. На яку пташку схожа твоя фігурка?

  1. Провести м’ячик(можна тенісний) двома пальчиками лівої руки по проведених лініях: (прямій, кривій). Повтори завдання для правої руки.

 

 

 

 

 

 

  1. Проводиться бесіда з учнем, по питаннях:
  • Який урок був попередній?
  • Що ти робив на перерві?
  • Який зараз буде урок?

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Актуалізація опорних знань.

Перевіряємо, як учень засвоїв попередній матеріал.
Математичне лото.

Додатні числа закрити червоними квадратиками, від’ємні – синіми.

-5

10

-15

25

-11

43

-8

26

0

4,5

-2,1

-3

0,7

1,06

-49,2

 

Чи всі клітинки (числа) закриті.  Яке число залишилось? Чому?

 

Запитання: Де використовуються від’ємні числа? (для допомоги пропонуються картинки):

Термомент    Малюнок з географічної карти  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Банк-гроші        Рух

http://www.agiazoni.gr/images/photo_gallery/gallery/3DCharacter%2825%29.jpg

Розглянь числа , записані в рядочках. Яке число зайве? Чому?

-8

-12

67

-26

-98

-15

3,6

8,5

-1,2

7,4

23,9

71,1

 

 

 

 

  1.     Подання нового матеріалу.
    На моделі термометра запропонувати учневі розв’язати такі задачі:
    А) Температура повітря вранці була     -2˚, до обіду температура збільшилась на 2˚. Визначити температуру повітря.
    Б) Звечора температура повітря була 0˚, а вранці змінилася на  -4˚. Яка тепер стала температура?
    В) Температура повітря вранці -4˚, до обіду піднялась на 7˚. Яка тепер стала температура?

Г) Звечора температура повітря була -3˚, а вранці змінилася на -5˚. Яка температура вранці?
Оформити все це в зошиті записом і напроти кожного прикладу записати правило.
 


-2˚ + 2˚= 0˚;

0˚+ (-4˚)=-4˚
-4˚ + 7˚ = 3˚;
-5˚ + (-3˚) = -8˚.


  1.     Закріплення нового матеріалу.

-3+(+3)=

+7+(-7)=

-15+(-13)=

-11+(+18)=

-23+(-27)=

+26+(-37)=


  1.          Фізкультхвилинка. (презентація)
    Зупиняємо урок –
    Робимо зарядку.
    Руки вгору, руки вниз,
    Все у нас в порядку.
    Руки в боки – нахиляйся,
    Наче маятник – хитайся.
    Ми хвилинку відпочили
    І за парту тихо сіли.
  2.          Самостійна робота.

А) Знайди правильну відповідь до кожного прикладу:

-24+(-17)

-7

-24+(+17)

+41

+24+(-17)

-41

+24+(+17)

+7

Б) Ігровий момент.
Учитель називає число і говорить, яке це число. Учень на правильну відповідь піднімає червоний квадрат, на неправильну – чорний.


ІІІ. Заключна частина.

  1.     Завдання додому

Дати картки із такими вправами:
14 + (- 23 ) =

- 58 + 29 =
57 + (- 82 ) =

- 63 + ( - 49 ) =

  1.     Підсумок уроку.

А) Що нового ми вивчили на уроці?
Б) Як додати два числа з однаковими знаками. Навести приклад.
3.  Нервово – психічне розвантаження.
Розглянути кілька вправ виду:
А) Я задумала число, якщо від нього відняти 2, то дістанемо 5.
Яке число я задумала?
Б) Вправи на випадкові події:
- Вгадай, як при підкиданні впаде монета: гербом чи цифрою?
В) Відгадай загадку:
Скільки кроків зробить горобець за сім років? (ніскільки, бо горобець стрибає, а не ходить)

Г) Виконання пальчикових вправ за допомогою картинок.
«ЛИСИЦЯ»
Великі пальці трохи розведені в різні боки. Вказівні пальці зігнуті в середину і притиснуті один до одного, утворюючи чоло, всередині між долонями зігнуті мізинці.
Прийшла вона із довгим віником
На бесіду з нашим півником.
Схопила півня на обід
Та й замела мітлою слід.

doc
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку