7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Урок "Додавання та виднiмання чисел у межах 10"

Про матеріал
повторення та закріплення навичок додавання та вiднiмання у межах 10, склад чисел 10, навчання складати та розв'язувати задачi
Перегляд файлу

Тема: «Додавання та винiмання чисел у межах 10»

Задачi: 1) повторити та закріпити навички додавання  та вiднiмання у межах 10, склад чисел 10, вчити складати та розв'язувати задачi;

2) розвивати мислення, увагy, пам'ять;

3) виховувати  бережливе  ставлення  до природи.

Обладнання: iндивiдуальнi картки, зображення  Червоної  Шапочки, зайця, вовка, бiлочки, бабусi.

Хiд уроку

I Оганізаційна частина

Добрий день, мої  малята!

Не забудьмо гостей привiтати

б) психологiчний  настрiй

Уci сiдайте тихо, дiти.

Домовляймосъ  - не шумiти.

Руку гарно пiднiмати,

На уроцi не дрiмати,

А знання мерщiй хапати -

lЦоб не було нам мороки.

Bci готовi до уроку?

Тож, гаразд. Часу не гаймо

I урок  наш починаймо.

  1.   Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

Але  це незвичайний  урок, а казвковий

Ми пiдемо з вами до лiсу i будемо допомагати вciм кого зустрiнемо i кому буде  потрiбна наша допомога.

Але пiдемо не caмi,  а з казковою героїнею. З ким, ви скажете самі, коли відгадаете загадку.

Старенька  бабуся край лiсу жила,

Гостинцi для неї онука  несла

Як звали онуку?

Мал. 1

 

 

 

 

 

 

 

Так, подивiтъся на цю дiвчинку.

Це Червона Шапочка.

Чому її так назвали?

Якi гоститнцi нecлa бабусi Червона Шапочка?

 Підійшла Червона Шапочка  до лiсу, i бачитъ там напис. Вона ще не ходила у школу і не могла прочитати.

Тож допоможіть прочитати:

Мал. 2

 

 

 

 

Давайте  згадаемо, що це за  правила. Щоб вам було легше згадувати, я вам пропоную пiдказку. Подивившись  на картинку, ви зможете згадати  правило.

Мал. 3

 

 

 

 

 

 

 

Мал. 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мал. 5

 

 

 

 

 

 

 

 

А зараз давайте узагальнимо  вcі ці правила.

 

 

 

 

 

 

 

Йде Червона Шапочка по лiсу, бачитъ на стежинцi розкиданi числа. Щоб їй пройти далi, вона повинна вставити пропyщенi числа.

Якi числа пропущенi у числовсму ряду?

 

 

Правильна вiдповiдь

 

 

Вовк  числа тут лишив i прочитати вас просив. Треба числа ці назвати і про «сусідів» розказати.

Мал. 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Йде далi Червона Шапочка

 Чує, хтось плаче.

Мал. 7

 

 

 

 

 

 

 

 

Осъ зайчик. Biн приклади дома розв'язував

Ні мамі,  ні таткові їx не показував

Ви їх перевірте – чи відповідь правильна?

Зайчик не впевнений, чи правильно виконав приклади.

Мал. 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Числа у рядку стоять –

Треба вам їх порівняти.

Часу ми не гаємо

Виразно  читаємо.

Треба поріняти числа – поставити знаки

Мал. 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фiзкультхвлинка

Хто там?  Хто там  вже стомився?

I направо нахилився ?

Треба дружно всім  нам встати,

Фізкультхвилинку розпоч ати.

 

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться.

І до сонця потягніться.

 

В рiзнi боки похилиться.

Веретеном  покрутиться.

Раз присядъте, два присядтє

I за парти тихо сядьте.

 

Йдє Червона Шапочка, роздивляється навколо. Бачить - на гiлцi сидить Бiлочка дуже сумна. У лiсовiй школi iй дали завдання скласти i розв'язати задачу.

Мал.10

 Дiти складають та розв'язуютъ задачу  про бiлочку.

Червона Шапочка  вийшла на галявину. Був сильний туман, вона не змогла побачти  що там  за деревом.

Допоможiть Червон i й Шапочцi.

З'єднайте числа від 1 до 10

Мал. 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що побачила Червона Шапочка?

Вона дуже зрадiла, що дiйшла до будинку бабусi, але  тут вийшов Вовк.

Мал. 12

 

 

 

 

 

 

 

 

Всмiхаючись,  BiH сказав Червонiй Шапочцi: «Я згоден не їсти тебе і бабусю, якщо дiти правилъно назвуть склад числа 10»

Мал. 13

 

 

 

 

 

 

 

Почувши галас, з будинку вибiгла бабуся. Вона показла дiтям прислiв'я. Прочитайте його.

Мал. 14

 

.

 

 

 

 

 

Як ви розумiєте?

ІІІ Підсумок уроку.

Сьогоднi на уроцi ви допомагали  звiрам, робили добрi дiла. Ваша праця - навчання.  Це теж є добре дiло. Так яка була тема нашого уроку?

 

 

 

Як ви гадаєте, виконали ми  задачi, якi поставили на початку уроку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 лютого
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку