Тема: «Додавання та винiмання чисел у межах 10»
Задачi: 1) повторити та закріпити навички додавання та вiднiмання у межах 10, склад чисел 10, вчити складати та розв'язувати задачi;
2) розвивати мислення, увагy, пам'ять;
3) виховувати бережливе ставлення до природи.
Обладнання: iндивiдуальнi картки, зображення Червоної Шапочки, зайця, вовка, бiлочки, бабусi.
Хiд уроку
I Оганізаційна частина
Добрий день, мої малята!
Не забудьмо гостей привiтати
б) психологiчний настрiй
Уci сiдайте тихо, дiти.
Домовляймосъ - не шумiти.
Руку гарно пiднiмати,
На уроцi не дрiмати,
А знання мерщiй хапати -
lЦоб не було нам мороки.
Bci готовi до уроку?
Тож, гаразд. Часу не гаймо
I урок наш починаймо.
Але це незвичайний урок, а казвковий
Ми пiдемо з вами до лiсу i будемо допомагати вciм кого зустрiнемо i кому буде потрiбна наша допомога.
Але пiдемо не caмi, а з казковою героїнею. З ким, ви скажете самі, коли відгадаете загадку.
Старенька бабуся край лiсу жила,
Гостинцi для неї онука несла
Як звали онуку?
Мал. 1
Так, подивiтъся на цю дiвчинку.
Це Червона Шапочка.
Чому її так назвали?
Якi гоститнцi нecлa бабусi Червона Шапочка?
Підійшла Червона Шапочка до лiсу, i бачитъ там напис. Вона ще не ходила у школу і не могла прочитати.
Тож допоможіть прочитати:
Мал. 2
Давайте згадаемо, що це за правила. Щоб вам було легше згадувати, я вам пропоную пiдказку. Подивившись на картинку, ви зможете згадати правило.
Мал. 3
Мал. 4
Мал. 5
А зараз давайте узагальнимо вcі ці правила.
Йде Червона Шапочка по лiсу, бачитъ на стежинцi розкиданi числа. Щоб їй пройти далi, вона повинна вставити пропyщенi числа.
Якi числа пропущенi у числовсму ряду?
Правильна вiдповiдь
Вовк числа тут лишив i прочитати вас просив. Треба числа ці назвати і про «сусідів» розказати.
Мал. 6
Йде далi Червона Шапочка
Чує, хтось плаче.
Мал. 7
Осъ зайчик. Biн приклади дома розв'язував
Ні мамі, ні таткові їx не показував
Ви їх перевірте – чи відповідь правильна?
Зайчик не впевнений, чи правильно виконав приклади.
Мал. 8
Числа у рядку стоять –
Треба вам їх порівняти.
Часу ми не гаємо
Виразно читаємо.
Треба поріняти числа – поставити знаки
Мал. 9
Фiзкультхвлинка
Хто там? Хто там вже стомився?
I направо нахилився ?
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультхвилинку розпоч ати.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться.
І до сонця потягніться.
В рiзнi боки похилиться.
Веретеном покрутиться.
Раз присядъте, два присядтє
I за парти тихо сядьте.
Йдє Червона Шапочка, роздивляється навколо. Бачить - на гiлцi сидить Бiлочка дуже сумна. У лiсовiй школi iй дали завдання скласти i розв'язати задачу.
Мал.10
Дiти складають та розв'язуютъ задачу про бiлочку.
Червона Шапочка вийшла на галявину. Був сильний туман, вона не змогла побачти що там за деревом.
Допоможiть Червон i й Шапочцi.
З'єднайте числа від 1 до 10
Мал. 11
Що побачила Червона Шапочка?
Вона дуже зрадiла, що дiйшла до будинку бабусi, але тут вийшов Вовк.
Мал. 12
Всмiхаючись, BiH сказав Червонiй Шапочцi: «Я згоден не їсти тебе і бабусю, якщо дiти правилъно назвуть склад числа 10»
Мал. 13
Почувши галас, з будинку вибiгла бабуся. Вона показла дiтям прислiв'я. Прочитайте його.
Мал. 14
.
Як ви розумiєте?
ІІІ Підсумок уроку.
Сьогоднi на уроцi ви допомагали звiрам, робили добрi дiла. Ваша праця - навчання. Це теж є добре дiло. Так яка була тема нашого уроку?
Як ви гадаєте, виконали ми задачi, якi поставили на початку уроку?