Тема : число і цифра 19.
Мета навчальна:навчити учнів утворювати число 19, дати поняття складу числа 19– 1 дес. 9 од. вдосконалити вміння складати приклади на додавання;
розвиваюча:розвивати увагу мислення, графічні навички;
виховна: виховувати навички охайного запису роботи в зошиті.
Перебіг уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація знань учнів.
Усна лічба а)Числові ряди від 10 до 18 від 18 до 1.
б) рахунок від 10 до 15.
в) сусіди чисел 11, 16, 17.
г) числа на 1 більші 9,14,13,15.
На лічильному матеріалі
а) викласти 10 чашечок
Яке число утвориться якщо добавити ще 7, 8.
До 8 паличок покласти 1 десяток
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Прочитай: дев’ят-на-дцять
Робота в зошитах (записати ряд числа 19)
Порахуй скільки метеликів на малюнку і склади приклад
10
|
+
|
9
|
=
|
19
|
18 |
+ |
1 |
= |
19 |
Записати склад числа 17.
Робота з підручником ст..57
Задача. Яна вирізала 18 сніжинок, а Юра – 1 сніжинку. Скільки сніжинок вирізали діти?
Розв’язання
18+1 =19
Відповідь : діти вирізали 19 сніжинок.
Вправа Запиши числа.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Порівняння чисел.1,2 стовп. Ст..57 №7
Геометричний матеріал
(накреслити відрізок , на 1 см довший від даного.)
ІV. Підсумок
Яке число ми вчили на уроці?
Назвіть склад числа 19?
Робота в картках Підкресли десятки червоним олівцем, а одиниці синім олівцем.
19, 9, 10, 11, 4, 13, 14.
V. Домашнє завдання:рахунок до 19 і назад.