Урок "Додавання та віднімання в межах 7"

Про матеріал
Представлено розробку на тему: "Додавання та віднімання в межах 7". Ця розробка допоможе : закріпити знання складу числа 7; вдосконалювати навички усних обчислень в межах 7; вправляти у лічбі і порівнянні предметів; вчити розпізнавати геометричні фігури; розвивати логічне мислення.
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики. 1 клас.

Підготувала вчитель: Ляшук Є.О.

Тема: Додавання і віднімання в межах 7.

Мета:  Закріпити знання складу числа 7; вдосконалювати навички усних обчислень в межах 7; вправляти у лічбі і порівнянні предметів;  вчити розпізнавати геометричні фігури; розвивати логічне мислення.

Обладнання: Комп’ютер, мікрофон, презентація, сонце, хмарки, картки для роботи в групах, синя фарба, ватні палички, цеглинки лего, набір геометричних фігур.

І Організаційний момент. Ранкова зустріч.

Вітання з подарунком. Діти стають колом, вчитель пропонує подарувати один одному посмішку і демонструє (мімікою) як це можна зробити.

  • Діти, давайте пригадаємо девіз кожного нашого уроку             «Працювати швидко, активно старанно, щоб ні хвилини не втрачати марно!»
  • Діти, ви сьогодні коли йшли до школи, помітили як привітно посміхалось сонечко? А тепер хмарки затулили його і допомогти сонечку можемо тільки ми. Якщо ви на уроці гарно попрацюєте, виконаєте всі завдання, то хмарки знову відкриють його. Готові?

(На дошці сонечко затулене хмарками. Поступово хмарки зникають.)

ІІ Актуалізація опорних знань.

СЛАЙД 1

  1. Метод «Мікрофон»
  • Назви числа від 1 до 7; від 7 до 2; від 3 до6.
  • Яке число передує 3; 5; 7.
  • Яке наступне за числом 6; 2; 4.
  • Назви сусідів числа 3; 5; 1.
  • Як утворилося число 7.

СЛАЙД 2

  1. Каліграфічна хвилинка.

Записати числа від 1 до 7.

           СЛАЙД 3

  1. Повторення складу числа 7.

Гра «Домалюй краплинки»

(У кожного учня індивідуальна картка з певною кількістю краплинок. Потрібно доповнити до 7. За допомогою синьої фарби і ватної палички.)

           СЛАЙД 4

  • Які математичні знаки ми з вами вже знаємо?
  • Який знак використовуємо при додаванні? При відніманні?
  • Які знаки використовуємо при порівнянні чисел?

СЛАЙД 5

Фізхвилинка.

ІІІ Вивчення нового матеріалу.

  • Сьогодні на уроці ми будемо додавати і віднімати в межах 7.

СЛАЙД 6

  1. Гра «Склади, прочитай і обчисли» (Приклади за малюнками)
  2. Метод «6 цеглинок лего»

СЛАЙД  7

  1. Робота в групах.

     Група 1: Заселити сусідів в будинок.

     Група 2: Знайти помилку в прикладах.

     Група 3: Порівняти числа.

     Група 4: Записати сусідів числа.

     Група 5: Обчислити приклади на додавання.

     Група 6: Обчислити приклади на віднімання.

ІV Закріплення вивченого матеріалу.

        СЛАЙД 8

  1. Віршовані завдання.
  1. На траві навколо хати метушились каченята.

П’ять білесеньких як сніг, двоє чорних.

Скільки всіх?

  1. 4 щ уки, 3 лящі.

Скільки разом? Полічи.

  1. Каже мати качка: «В мене 2 синочка і 4 дочки»

Скільки діточок у качки?

  1. На подвір’ї біля хати їли кашу гусенята.

П’ять біленьких, як сніжок, і чорненький гусачок

          СЛАЙД 9

  1. Логічна вправа «Знайди чужинця»

(Серед шести чотирикутників один трикутник)

  • Чи можна ці об’єкти назвати множиною?
  • Яка фігура чужинець? Чому?
  • Скільки всього фігур?
  • Який по порядку трикутник?

V Підсумок уроку. Рефлексія.

  • З яких чисел утворилося число 7?

СЛАЙД 10

(На екрані три цеглинки лего. Зелена- все вдавалося, було легко; жовта-потрібна допомога вчителя; червона- було важко)

    

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
1583
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку