Урок "Домашні улюбленці"

Про матеріал
забезпечити в ході уроку ознайомлення дітей з роллю та значенням домашніх улюбленців, познайомити учнів з історією появи собаки, з групами та особливостями собак; розвивати мислення, вчити аналізувати, порівнювати та описувати тварин, працювати самостійно і в парах, розширювати кругозір, виховувати любов, дбайливе ставлення до тварин, відповідальність за наших чотирилапих друзів, допитливість
Перегляд файлу

 

Урок  «Я досліджую світ»    1 клас

         Тема: Домашні улюбленці

   Мета: забезпечити в ході уроку ознайомлення дітей з роллю та значенням домашніх улюбленців, познайомити учнів з історією появи собаки, з групами та особливостями собак;

                розвивати мислення, вчити аналізувати, порівнювати та описувати тварин, працювати самостійно і в парах, розширювати кругозір, виховувати любов, дбайливе ставлення до тварин, відповідальність за наших чотирилапих друзів, допитливість

.

     Обладнання: картинки із зображенням тварин, конверти з картинками для роботи в парі, конверти з розрізаними картинками (пазл), м'яч, смайли для рефлексії.

       Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Ход уроку.

  1.  Организація уроку.

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто, молодці!

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 1 класі

Діти – просто молодці!

 

 - Знайомство учнів із планом уроку. (ілюстрації)

ІІ. Фенологічні спостереження

- Дата, день тижня.

- Пора року. Ознаки зими.

-Місяць. Який за рахунком у році? У зимі?

- Опис погоди попереднього дня.

 

III.Актуализація опорних знань.

– Що вивчаємо на уроках природознавства? (Природу)

– Яка буває природа? (жива – нежива)

 

ГРА «Жива – нежива природа» (вчитель кидає дитині м'яч, називає об'єкт природи, учень у відповідь визначає – «жива – нежива»)

КУТОЧОК НАШОЇ МРІЇ»-

 

Уявіть, що ми хочемо у класі створити «живий куточок». Нам треба поселити до нього тварин. Але поселити зможемо тоді, коли отримаємо про тварину інформацію. Потрібно описати тварину, не називаючи її.

Наприклад: Це птах. Живе у клітці. У клітці має бути годівниця та напувалка. Тоді цей птах зможе радувати нас співом. (Канарейка)

  Діти описують тварин, учитель показує картинки.

 

Куда собрался Мальбрук и почему канарейка грустная     Жора - Красноухая черепаха (владелец: nastyaaaKK) Наши Лучшие Друзья  Картинки, Хомяк бесплатные фото на рабочий стол и картинки обои, рисунки, фото, заставки, на рабочий стол  Попугай, зеленого цвета, голубой клювик обои, фото, картинки                                                             

 

                                              Скачать Картинки аквариумных рыб 1

IY. Повідомлення теми та мети уроку.

 

«Домашні – дикі» 

У дітей конверти із зображеннями тварин. (Корова, коза, свиня, баран, вовк, лисиця, заєць, ведмідь, зубр).

Робота у парі.

Діти розкладають малюнки на дві групи.

- Які тварини у першій групі?

                                 у другий?

- Чому так поділили?

- Ознаки.

Домашні - живуть у людей, людина їх доглядає, годує, будує житло.

Дикі - живуть у природі, за ними не потрібен догляд, самі добувають їжу, самі будують житло, доглядають потомства.

– Сьогодні ми продовжимо знайомство з домашніми тваринами, а саме з тими, кого ми називаємо «Домашні улюбленці»

- Отгадайте загадки:                                          

Обои: Морда голден ретривера: качественные обои с собаками для рабочего стола 1600x1200.

І ввечері, і зранку

Вартую я на ґанку.

І кусаю, і гарчу-

В дім чужих не пропущу.

 

                                  

                               Уночі не спить, мишей сторожить.                                                                                                       DataLife Engine Версия для печати HD картинки кошек на стол компьютера

 

 

- Чи можна тримати собаку та кішку в живому куточку?

- А ось вдома вони найвірніші друзі.

- Що спільного у будові собаки та кішки? (тулуб, голова. хвіст, лапи, шия, вовна)

 

Y. Вивчення нового матеріалу.

- Як з'явилися собаки?

 

 

- У давнину люди жили у печерах. Життя було голодним і небезпечним. Усюди були страшні хижаки. Одна людина здогадалася підгодовувати вовків, які тинялися біля житла. Вовки поступово стали добрішими, а їхні дитинчата прив'язалися до людини, стали жити поряд. Вони вже були не дикі, а домашні. Так з'явилися собаки. Вони навчилися охороняти людину від ворогів, шукати та добувати їжу. Тепер людина вже не може без своїх вірних друзів – собак.

-Собака – наш вірний друг та помічник.

Діти пояснюють, у чому собака друг та помічник.

- Собака чує, то чого не чує людина, відчуває запахи, які не доступні людському нюху. Особливо чуйна собака вночі, адже в минулому вони були хижаки.                                 

                         Руханка (на місці)

- Чи всі собаки відіграють однакову роль у житті людини?

- На які групи можна поділити собак?

- Усі собаки діляться на 4 групи.

Пастуші (коллі, кавказька вівчарка)

Службові (німецька вівчарка, ротвейлер, водолаз)

Мисливські (спаніель, ягд-тер’єр)

Декоративна (мопс, чихуахуа, йокшерський тер’єр)

Учитель показує  картинки певних порід  собак.

 

Розмова про кожен вид собак. Чому так називають?

-У кого вдома є собака?

Руханка під пісню «Котик»

https://www.youtube.com/watch?v=AZ-to8sZXRc

 

Про яку домашню тварину згадувалося в пісеньці? (кішка)

- Що ви знаєте про кішок?

- Кішки дивовижні тварини, ласкаві, ніжні з шовковистою вовною, з очима, що світяться у темряві. Кішки великі чистюлі, постійно вмиваються. Ходять нечутно. У цьому їм допомагають подушечки на лапках. До Європи кішки потрапили із Єгипту. У стародавніх єгиптян кішка вважається священною твариною. У нас також кішок поважають. Коли люди заселяються до нового будинку, першим завжди запускають кішку.

- Про що має подбати господар, щоб його домашнім улюбленцям було зручно та комфортно у людській оселі?

YI. -Закріплення та осмислення знань

- Кого ми називаємо домашніми улюбленцями?

- Про яких домашніх улюбленців ми говорили сьогодні?

- А чи тільки кішка та собака можуть бути домашніми улюбленцями?

- А хто має вдома домашніх улюбленців?

YII. Узагальнення та систематизація знань.

- Чи зустрічали ви котів та собак без господарів?

– Як називають таких тварин?

-Чи легко їм живеться?

Серед безхатченків часто зустрічаються собаки з нашийниками. Про що це каже?

-Чи хотіли ви, щоб ваш улюбленець опинився в такому положенні?

-Що потрібно робити, щоб цього не сталося? (годувати, доглядати любити)

А якщо тварина захворіє?

-Як називають лікаря, який лікує тварин? (ветеринар)

YIII. Підсумок уроку

- Над якою темою працювали на уроці?

-Як зрозуміти слова «Ми відповідаємо за тих, кого приручили»?

- Якщо ми взяли в будинок тварину і хочемо дізнатися про неї більше, де ми можемо це зробити? (Показ енциклопедій)

Гра «Збери пазл». Діти складають зображення кішки, собаки.

  Рефлексія (діти обирають смайлик свого настрою)

Вдома діти з батьками готують повідомлення «Мій домашній улюбленець»

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку