Урок дослід "Магнетизм води"

Про матеріал

Розробка уроку-досліду "Магнетизм води"


Тема:Магнетизм води

Мета:розвивати у молодших школярів науково-пізнавальну активність,допитливість,вміння міркувати,будувати власні гіпотези,експерементувати,формувати вміння визначати властивості предметів,робити висновки,сприяти розширенню знань про магніт та його властивості,підтримувати бажання пізнавати навколишній світ і вміння застосовувати отримані знання.

Матеріали та обладнання:магніт,склянка з водою,залізні скріпки,картка дослідження,слайди.

Перегляд файлу

Урок­-дослід 6

Тема:Магнетизм води

Мета:розвивати у молодших школярів науково-пізнавальну активність,допитливість,вміння міркувати,будувати власні гіпотези,експерементувати,формувати вміння визначати властивості предметів,робити висновки,сприяти розширенню знань про магніт та його властивості,підтримувати бажання пізнавати навколишній світ і вміння застосовувати отримані знання.

Матеріали та обладнання:магніт,склянка з водою,залізні скріпки,картка дослідження,слайди.

1.Організаційний момент

Актуалізація опорних знань

Послухайте загадку:

За розміром буває різним,

Залізо міцно дружить з ним.

Хоч без очей,а безперечно

у сіні голку він знайде.

Що це?[Магніт]                                                                                                     

-Що таке магніт?

-Яка головна властивість магніту?[Магнетизм]

-Які ще властивості магніту ми дослідили?

2.Повідомлення теми і мети уроку

-Сьогодні ми на уроці дізнаємось ще одну цікаву властивість магніту.Вона пов»язана з водою.

Яка це властивість і для чого її вивчають обговоримо в кінці уроку.

 

3.Вивчення нового матеріалу

Проблемна ситуація               

-У дівчинки Наталочки був день народження.Вона святкувала його з друзями  в аквапарку.Коли діти почали збиратися додому,Наталочка помітила,що загубила заколку-подарунок найліпшої подружки.Друзі почали шукати її і побачили на дні басейну.Але як дістати заколку не намочивши рук?

Наталчині друзі-винахідники придумали,як це зробити.

А ви зможете?Як це зробити?

 

-Які ваші гіпотези\припущення\?

Діти дають відповіді.

Дослід

-Давайте перевіримо ваші гіпотези.Проведемо дослід.

Але перед початком пригадаємо правила ,яких треба дотримуватись під час проведення дослідів.

1.Бути обережним і уважним.

2.Не шуміти,не заважати іншим дослідникам,не робити різких рухів.

3.При отриманні пошкоджень не панікувати,а негайно звернутися до вчителя.

4.Після завершення досліду прибрати робоче місце.

-Спробуємо уявити,що склянка-це басейн,а металева скріпка-це Наталчина заколка.Занурюємо скріпку у воду.Підносимо до склянки магніт.

-Що ми бачимо?\Скріпка почала рухатись за магнітом.\

-Ми легко дістали скріпку,не намочивши рук.

Висновок

-Який висновок про властивість магніту ми зробимо?\Магніт діє у воді,отже воді притаманний магнетизм,тобто магнітна сила діє через воду.\

Фізкультхвилинка

4.Узагальнення і систематизація знань

-Як діє магніт у воді?

-Про яку властивість води ми сьогодні дізнались?

-Як у нашому повсякденному житті ми можемо використовувати магнетизм води?/Діти наводять приклади\.

Вчитель доповнює відповіді слайдами./Чищення аваріумів,басейнів,будівництво мостів,підводних

споруд,підняття затонулих кораблів тощо.\

5.Підбиття підсумків.Рефлексія.

-Ким ми були сьогодні на уроці?\Дослідниками\

-Вам сподобалось експерементувати?

Для чого ми це робили?

 

-Що нового дізнались?

-Де ми можемо користуватися  магнетизмом води?

-Ви справжні дослідники!Молодці!Ви були активними,допитливими і кмітливими!Дякую за чудову роботу!

docx
Додано
15 грудня 2018
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку