Урок "Дослідження чудес природи" для учнів 7 класу
Мета уроку: Навчити учнів розуміти та оцінювати різноманітні аспекти природи через проведення цікавих експериментів та спостережень.
Обладнання:
-
Зразки природних матеріалів (листя, квіти, каміння тощо).
-
Лупи.
-
Папір і олівці для записів.
-
Мультимедійний пристрій для показу презентацій (за необхідності).
План уроку:
Вступ (5 хв)
-
Привітання учнів.
-
Пояснення мети уроку та його значення для розуміння природи.
Частина 1: Цікаві властивості природних матеріалів (20 хв)
-
Введення уроку через демонстрацію цікавих природних об'єктів (наприклад, квітки, листя, каміння).
-
Спільно з учнями обговорення незвичайних властивостей предметів: форма, колір, текстура, запах тощо.
-
Пропозиція учням дати власні приклади незвичайних властивостей природних матеріалів.
Частина 2: Експериментальні дослідження (30 хв)
-
Проведення серії експериментів за допомогою доступних матеріалів: вивчення властивостей води, дослідження плинності та неплинності деяких речовин, спостереження за реакціями рослин на світло та воду.
-
Аналіз результатів експериментів та обговорення їхніх можливих природних пояснень.
Частина 3: Спостереження за живою природою (20 хв)
-
Виїзд на природу або спостереження за рослинами та тваринами на шкільній території.
-
Учні використовують лупи для детального огляду рослин, комах та інших об'єктів природи.
-
Обговорення та документування спостережень учнів.
Заключна частина (5 хв)
-
Підведення підсумків уроку: обговорення вражень, висновків та цікавих фактів, виявлених під час досліджень.
-
Заклик до подальших досліджень і вивчення природи.
-
Подяка учням за активну участь та внесок у проведення уроку.
На цьому уроку учні отримають можливість не лише дізнатися більше про різноманітні аспекти природи, але й самостійно дослідити їх через проведення цікавих експериментів та спостережень.
Начало формы