Урок "Досліджуємо лічильну одиницю "десяток""

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 1 класу на тему: "Досліджуємо лічильну одиницю "десяток" "
Перегляд файлу

Криворізька гімназія №58 Криворізької міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель початкових класів

                                                                          Шевченко Анна Анатоліївна

 

 

 

2021 рік

 

Тема. Досліджуємо лічильну одиницю «Десяток».

Мета: познайомити дітей з поняттям десяток та одиниця, використовувати нову лічильну одиницю «десяток» для позначення десяти предметів; закріпити вміння порівнювати вирази, та розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати пам’ять, увагу логічне мислення; виховувати бережне ставлення при роботі з підручником, зошитом, наполегливість та інтерес до математики

Обладнання: предметні малюнки, тенісні шарики, лічильний матеріал, презентація, електронний підручник, індивідуальні картки.

 

Хід уроку

І Організаційний момент.

Учитель, починаючи урок, бачить, що діти і далі займаються своїми справами. Він говорить: “Дивимось у вікно – на стелю – на сусіда – на підлогу – на стіни – на мене”,- і починає урок.

ІІ Актуалізація опорних знань.

1. Усний рахунок.

1)  назви сусідів числа 5;

2)  збільш 7 на 1;

3)  зменш 8 на 1;

4)  на скільки 5 більше від 4;

5)  на скільки 7 менше від 8;

6) яке попереднє число від числа 6;

7)  яке наступне число від числа8;

2.  Геометрична вправа. На індивідуальних картках.

https://doc4web.ru/uploads/files/66/66712/hello_html_527a6321.png

ІІІ Повідомлення теми уроку.

  • Сьогодні на уроці ми познайомимось з новим поняттям «десяток», навчимося використовувати нову лічильну одиницю для позначення десяти предметів, а також закріпимо вміння порівнювати вирази та розв’язувати задачі.

ІV Вивчення нового матеріалу.

1. Повторення складу числа 10.

2. Гра  «Цифроїд».

Жив-був Дід-Цифроїд,

Їв він цифри на обід.

Ось поїв і наші з чаєм,

Встав, яких не  вистачає.

Що можна побачити в космосі - ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ - МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА  ПРОГРАМА ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ - Р. Б. Шияна -  2017

3. Бесіда.

- Скільки у нас пальців на руках? Скільки цифр ми використовуємо для запису чисел? В упаковці  з жуйками 10ть подушечок …

- Коли мама приходить до магазину та хоче купити 10ть яєць, з яким проханням вона звертається до продав чині (Дайте будь ласка десяток яєць).

(Вчитель демонструє 10 тенісних шариків)

  • А якщо потрібно більше (2ва десятка…)

- При лічбі предмети зручно групувати десятками. 1 десяток складається з 10 одиниць.

4. Робота за підручником.

Вправа 2. Полічить палички одиницями, десятками.

Вправа 3. Полічить намистинки десятками.

Сторінка 110

5. Фізкультхвилинка.

6. Вправа на увагу, робота в групах.

- Розфарбуй фігури, що складаються з 10 квадратиків.

Разрезание и складывание фигур | Контент-платформа Pandia.ru

7. Задача 3 з друкованого зошита.

- У кошику лежать 4 пиріжки з вишнями і 3 – з яблуками. Скільки всього пиріжків у кошику.

- Про кого, або про що йдеться в задачі? (про пиріжки)

- Про які саме пиріжки йдеться? (про пиріжки з вишнями та про пиріжки з яблуками)

- Які ключові слова ми запишимо в стовпчик? (З вишнями, з яблуками)

- Скільки було пиріжків з вишнями? (4 пиріжки)

- Скільки було пиріжків з яблуками? (3 пиріжки)

- Що треба дізнатися? (Скільки всього пиріжків у кошику)

- Як позначити в короткому записі слово «всього»? (фігурною дужкою)

- Який вираз ми складемо щоб дізнатися скільки всього пиріжків у кошику? (4+3=7(п.))

- Що запишемо у відповідь? (Відповідь: у кошику 7 пиріжків.)

8. Завдання №4 в друкованому зошиті. Виконуємо самостійно.

V Підсумок уроку.

  • Мені потрібно взяти один десяток паличок, скільки паличок я повинна взяти? (10)
  • Яке завдання було найцікавішим?
  • Які труднощі виникли під час виконання завдань?
  • Оцініть свою роботу за допомогою малюнків сонечка та хмарки

Я вибрав сонечко, тому що сьогодні на уроці я ….

Я вибрав хмаринку, тому що на уроці я ….

  • Я вибираю сонечко, тому що вважаю, що ви на уроці дуже добре попрацювали.

Идеи на тему «СОНЦЕ» (210) | детские картинки, картинки, рисунки  Заняття "Хмаринка, що шукала правду про краплинку"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 березня 2021
Переглядів
3437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку