Урок "Досліджуємо задачі з двома запитаннями"

Про матеріал
Тема. Досліджуємо задачі з двома запитаннями. Повторюємо вирази зі змінною. Порядок виконання дій у виразах. Мета: закріпити таблиці додавання та віднімання у межах 20; розвивати вміння розв’язувати вирази зі змінно; вчити правильно визначати порядок дій у виразах; розвиток математичного мовлення учнів; формування в учнів здатності міркувати логічно, розвивати вміння розв’язувати прості сюжетні задачі, створювати допоміжну модель задачі різними способами; розвивати обчислювальні навички,; виховувати пізнавальний інтерес, старанність, доброзичливе ставлення один до одного.
Перегляд файлу

Тема.  Досліджуємо задачі з двома запитаннями. Повторюємо вирази зі змінною. Порядок виконання дій у виразах.

Мета: закріпити таблиці додавання та віднімання  у межах 20; розвивати вміння розв’язувати вирази зі змінно; вчити правильно визначати порядок дій у виразах; розвиток математичного мовлення учнів; формування в учнів здатності міркувати логічно, розвивати вміння розв’язувати прості сюжетні задачі, створювати допоміжну модель задачі різними способами; розвивати обчислювальні навички,; виховувати пізнавальний інтерес, старанність, доброзичливе ставлення один до одного.

Обладнання: таблиці «Каліграфічне написання цифр», роздатковий матеріал для гри «Посади метелика на квітку», картки-завдання, музична фізкультхвилинка, слайди до теми уроку.

Компетентності: здатність спілкування рідною мовою, математична, культурна, наскрізні вміння (читання з розумінням, вміння висловлювати власну думку, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми, критичне і системне мислення), компетентності у галузі природничих наук.

Очікувані результати: складає сюжетні задачі, виконує дослідження, додає в межах 20, визначає невідомий компонент арифметичних дій, коментує виконання обчислень.

Клас: 2 клас

Хід уроку

І. Організація класу. Привітання учнів. Визначення настрою.

ІІ. Контроль, корекція набутих знань учнів.

  1. Каліграфічна хвилинка. Написання цифри, яка позначає число проведення уроку.
  2. Гра «Посади метелика на квітку» ( Діти поєднують метелика та квітку, відповідно до виразу та результату, який надрукований).
  3. Математика з другом. Робота на картках «Вирази зі змінною».

Взаємоперевірка.    (Завдання від колобка)

Якщо b = 7, то 15 – b =

Якщо с -= 9, то 18 – с =

Якщо а = 6, то 13 – а =

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Гра «Перестав літери».     ( Розрізні літери)

-         Переставте правильно  літери і ви довідаєтеся, що ми сьогодні будемо досліджувати.

-         Отже, сьогодні ми будемо з вами досліджувати задачу, яка має два запитання, ще раз закріпимо вміння правильно визначати порядок виконання дій у виразах.

Вправа «Очікування». Прикріплення стікерів на квіткову галявину. ( Діти промовляють свої очікування і прикріплюють стікер у вигляду квітки)

ІV.  Ознайомлення з новим матеріалом.

  1. Дослідження задачі з двома запитаннями.

Робота за підручником с.39 №1.

-         Прочитайте задачу. Про що розповідається в задачі? Які запитання містить задача?

Аналіз схем до задачі.

-         Поясніть як міркувала Ганнуся?

  1. Первинне усвідомлення нового матеріалу. Складання задачі за малюнками.

Фізкультхвилинка

V.  Узагальнення і систематизація знань учнів.

1.  Вирази зі змінною. С.39 №2 - усно. Робота в парах.

2. Робота над задачею С.33№133 (Виконання завдання в зошиті з друкованою основою)

3. Обчислення виразів з кількома арифметичними діями с39 №3 – коментовано.

VІ. Підсумок уроку. Вправа «Незакінчене речення».

-         Мені найбільше сьогодні сподобалося…

-         Найважче мені було…

-         Тепер я вмію …

 

-         Чи справдилися ваші очікування від уроку?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 грудня 2023
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку