Тема. Досліджуємо задачі з двома запитаннями. Повторюємо вирази зі змінною. Порядок виконання дій у виразах.
Мета: закріпити таблиці додавання та віднімання у межах 20; розвивати вміння розв’язувати вирази зі змінно; вчити правильно визначати порядок дій у виразах; розвиток математичного мовлення учнів; формування в учнів здатності міркувати логічно, розвивати вміння розв’язувати прості сюжетні задачі, створювати допоміжну модель задачі різними способами; розвивати обчислювальні навички,; виховувати пізнавальний інтерес, старанність, доброзичливе ставлення один до одного.
Обладнання: таблиці «Каліграфічне написання цифр», роздатковий матеріал для гри «Посади метелика на квітку», картки-завдання, музична фізкультхвилинка, слайди до теми уроку.
Компетентності: здатність спілкування рідною мовою, математична, культурна, наскрізні вміння (читання з розумінням, вміння висловлювати власну думку, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми, критичне і системне мислення), компетентності у галузі природничих наук.
Очікувані результати: складає сюжетні задачі, виконує дослідження, додає в межах 20, визначає невідомий компонент арифметичних дій, коментує виконання обчислень.
Клас: 2 клас
Хід уроку
І. Організація класу. Привітання учнів. Визначення настрою.
ІІ. Контроль, корекція набутих знань учнів.
Взаємоперевірка. (Завдання від колобка)
Якщо b = 7, то 15 – b =
Якщо с -= 9, то 18 – с =
Якщо а = 6, то 13 – а =
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
Гра «Перестав літери». ( Розрізні літери)
- Переставте правильно літери і ви довідаєтеся, що ми сьогодні будемо досліджувати.
- Отже, сьогодні ми будемо з вами досліджувати задачу, яка має два запитання, ще раз закріпимо вміння правильно визначати порядок виконання дій у виразах.
Вправа «Очікування». Прикріплення стікерів на квіткову галявину. ( Діти промовляють свої очікування і прикріплюють стікер у вигляду квітки)
ІV. Ознайомлення з новим матеріалом.
Робота за підручником с.39 №1.
- Прочитайте задачу. Про що розповідається в задачі? Які запитання містить задача?
Аналіз схем до задачі.
- Поясніть як міркувала Ганнуся?
Фізкультхвилинка
V. Узагальнення і систематизація знань учнів.
1. Вирази зі змінною. С.39 №2 - усно. Робота в парах.
2. Робота над задачею С.33№133 (Виконання завдання в зошиті з друкованою основою)
3. Обчислення виразів з кількома арифметичними діями с39 №3 – коментовано.
VІ. Підсумок уроку. Вправа «Незакінчене речення».
- Мені найбільше сьогодні сподобалося…
- Найважче мені було…
- Тепер я вмію …
- Чи справдилися ваші очікування від уроку?