Урок "Дробові числа і дії над ними".

Про матеріал
Цілі: • Формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби»; удосконалити вміння розв’язувати завдання на застосування поняття звичайного дробу та виконання додавання і віднімання дробових чисел; • Формування ключових компетентностей:  доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;  оперувати числовою інформацією;  сприяти самовихованню старанності, охайності, чесності, самокритичності. Тип уроку: узагальнення і систематизація вивченого матеріалу,вдосконалення і застосування знань, вмінь та навичок учнів.
Перегляд файлу

Урок – гра

« Сніговик – математик »

Тема:    Дробові числа і дії над ними.

Цілі:

  • Формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Звичайні дроби»; удосконалити вміння розв’язувати завдання на застосування поняття звичайного дробу та виконання додавання і віднімання дробових чисел;
  • Формування ключових компетентностей:
  • доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку;
  • оперувати числовою інформацією;
  • сприяти самовихованню старанності, охайності, чесності, самокритичності.

 

Тип уроку: узагальнення і систематизація вивченого матеріалу,вдосконалення і   застосування знань, вмінь та навичок учнів.

Обладнання:  мультимедійний проектор, підручник, дидактичні матеріали.

Форма проведення: урок-гра.

 

Девіз уроку:  -Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати         нагодою робити його трохи цікавішим.

                                                                                          Паскаль.

Хід уроку

І. Організаційний етап 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

На дошці розв’язані рівняння і приклади з домашнього завдання з допущеними помилками. Учням необхідно знайти помилки та виправити їх.

ІІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь, навичок

1.               Виконуючи свої перші розрахунки, Сніговик – математик записував числа на вікні. Вікно замерзло. Допоможіть сніговиту зрозуміти записані на вікні числа.

 

 

 

 

 

 


 

2.Який дріб називається правильним, а який неправильним?

3. Зібрати на ялинці знаменники неправильного дробу .

4. Складіть на поличку правильні дроби:

    ;   ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

5. Перетворіть неправильні дроби в мішані:

    ;                          ;

    ;                           ;   

    ;                         .     

6. Снігопад мішаних чисел

     ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

 

ІV. Етап застосування вивченого матеріалу

  1.     Покажи як мішані дроби перетворювати в неправильні ( усно).

;                         ;

 5= ;                            ;

  ;                         ;

                     .

  1. Запишіть спочатку частку у вигляді звичайного дробу, а потім у вигляді мішаного дробу:   (виконайте завдання самостійно)
  1. 12 : 7
  2. 30 : 7
  3. 17 : 7
  4. 25 : 7
  5. 36 : 7
  6. 48 : 7
  7. 49 : 7

Виконайте взаємоперевірку.

  1.     Знайди помилку, якщо вона є:
  1.       (1)
  2.       (6)
  3.             ()   
  4.            ( )
  5.             ()
  6.       ( )       
  1. Прийшов час попрацювати!!! Бурульки заважають просуватися далі.                    Допоможіть Сніговику прибрати бурульки.
  1.  ;

 

  1. Готуючись до контрольної роботи, повторіть розв’язування рівнянь:
  1.                           

.

 

  1. Знайдіть усі натуральні значення х , при яких правильна нерівність:

   

Молодці!!! Всі перешкоди позаду. Попереду контрольна робота.

IV. Підсумок уроку

     Закінчіть речення:

  1. Знаменник дробу показує …
  2. Чисельник дробу показує …
  3. Якщо чисельник менший знаменника дробу, то він називається …
  4. Якщо чисельник більший знаменника, або дорівнює йому, то дріб називається …
  5. Дріб, у якого чисельник дорівнює знаменнику дорівнює …
  6. Щоб порівняти два дроби з однаковими знаменниками треба …
  7. Щоб порівняти два дроби з однаковими чисельниками треба …
  8. Щоб знайти дріб від числа, потрібно …
  9. Щоб знайти число за значенням дробу, необхідно …
  10.  Щоб додати (відняти) дроби з однаковими знаменниками, потрібно …
  11.  Щоб додати (відняти) мішані числа, потрібно …

V.    Рефлексія

VI.   Домашнє завдання

        Повторити  § 27 – 33,

№№ 1-9 (завдання для перевірки знань№ 6) ст.247 - 248

 

docx
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
1864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку