Урок "Екологічно чисті продукти"

Про матеріал
Розробка уроку для 4 класу. Діти вчаться визначати продукти необхідні для здорового способу життя, ; вирізняють інформацію, корисну для збереження здоров’я на пакуваннях та етикетках.
Перегляд файлу

                        Я досліджую світ

                                                   4 клас

Тема:  Екологічно чисті продукти

Очікувані результати: Розуміє поняття «Екологічно чисті продукти», « Екологічне маркування»; визначає продукти придатні для ведення здорового способу життя; відбирає продукти харчування, орієнтуючись на свої харчові звички та розуміння їхньої користі для здоров’я; вирізняє інформацію, корисну для збереження здоров’я на пакуваннях та етикетках( складники, дата виготовлення, термін придатності тощо); раціонально використовує ресурси досліджує об’єкти, користуючись інструкцією  .

                                Хід уроку

І. Емоційне налаштування на урок

Продзвенів дзвінок – починаємо урок,

Тож часу не гаймо – до роботи приступаймо.

Прикріплюю на дошці смайлик . (слайд 2)

  дарую вам свою усмішку та гарний настрій і бажаю гарного настрою протягом дня.

            ІІ. Мотивація

-Учора у нас була смачна тема.

Ми готували страви української кухні. Пригадаймо ці страви.

Для приготування страв потрібні продукти.

Словникова робота

- І сьогодні я вас запрошую до лавки.(слайд 3) Як ще можна назвати місце, де продають продукти?( магазин, супермаркет, гастроном, кооперація, крамниця).

При купівлі продуктів завжди дивимось  на етикетку , на упаковку. Що ми можемо прочитати на упаковці? Розгляньте етикетку та розкажіть, що дізналися про товар.( слайд 4)

             ІІІ. Цілепокладання

Чи доводилось вам бачити  такий знак? ( показую знак екологічного маркування ).Що він означає?(слайд 5, 6)

А хочете дізнатися?

На уроці ми з’ясуємо, що таке « екологічно чисті продукти», «екологічне маркування». Дізнаємось про знаки екологічного маркування інших країн.(слайд 7)

            IV. Цілеріалізація

  1.            Робота з текстом підручника ст.56, з.2.

-Попрацюйте в парах. Прочитайте текст  та обговоріть у парах . Які продукти ми називаємо екологічно чистими?

  •          Без чого виготовляють екологічно чисті продукти?
  •          Як ще можна назвати екологічно чисті продукти?

Перегляд відео. (слайд 8)

  1. Опишіть екологічно чисті продукти за допомогою прикметників ( які?).( Діти на дошці перевертають слова: органічні, чисті, натуральні, корисні, безпечні).
  2. Робота в зошитах ( ст. 22, з. 1). Взаємоперевірка.
  3. Фізкультхвилинка (слайд 9)
  4. Як же людям знайти у крамницях екологічно чисті продукти?

Екологічно чисті продукти позначають спеціальними позначками – екологічним маркуванням.( Показую знак)

  1. Таке екологічне маркування( зелений журавлик) мають екологічно чисті продукти , виготовлені  в Україні.
  2. Логотип ЄС ( Євролисток). Ним позначають органічні продукти Євросоюзу.(слайд 10).
  3. Різні країни світу мають своє екологічне маркування.
  4. Діти шукають у себе на партах знаки екологічного маркування різних країн та назву країни. Прикріплюють на дошку.

Китай

 

німеччина

Японія

Канада

 

Сполучені штати Америки

  Бразілія

 

Північні країни

 

  1.  Робота в групах. (слайд 11)

- Дослідіть продукти та виберіть продукт з екологічним маркуванням( користуючись інструкцією).

-Оберіть для свого продукту торбинку для пакування, яка на вашу думку найкраща та обґрунтуйте свою думку.( Дітям запропоновано три види торбинок: паперова, полотняна, поліетиленова)

                                  Інструкція

 

1.Розгляньте продукти харчування

 

2. Визначте екологічно чисті продукти.

 

3. Визначте країну виробник

 

4.Запишіть висновки.

Ми досліджували:

 

Екологічне маркування знайшли:

 

Країна виробник :

 

Доповіді груп.

Оцініть свою роботу в групі.

Висновки: Чи багато продукції ми знайшли з екомаркуванням?

V.Підсумок уроку. Рефлексія.

1. Пограймо в гру « Так чи Ні»( з цеглинками Лего). Якщо згодні з твердженням, піднімаєте зелену цеглинку.

Якщо Ні - червону. (слайд 12)

 

  •      Екологічно чисті продукти називають органічними. (сл. 13)
  •      Екологічно чисті товари виробляють з хімікатами, штучними барвниками. ( сл.14)
  •      Екологічно чисті продукти - запорука здоров’я.(сл.15)
  •      Екологічне маркування продукції України « Білий лелека»(сл.16)
  •      Екологічне маркування продукції України « Зелений журавлик» (сл.17)
  •      Якщо ти будеш менеджером магазину, чи порадиш людям купувати продукти з екомаркуванням? (сл.18)

-Для чого нам екологічне маркування?

Екомаркування – найкращий спосіб повідомити споживачеві, що продукція безпечна, не містить шкідливих речовин.

Екомаркування – запорука міцного здоров’я.

 

2. -Позначте на колі рефлексії, як на вашу думку ви зрозуміли тему та матеріал уроку?

-  Діти, я дякую за роботу на уроці. Ви чудово впоралися!

(сл. 19)

V.Домашнє завдання: ст. 57 підручника, зошит: ст.22, з. 3

 

 У конспекті уроку та у презентації використані матеріали із мережі Internet.

Фізкультхвилинка -Руханка танець "Cucumber Dance" https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0

Відео -Екологічне маркування продукції https://www.youtube.com/watch?v=YpOUIg9XNfU

 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку