"Урок екскурсія в казку Червона Шапочка"

Про матеріал

Вміння утворювати число 9 додаванням одиниці до попереднього числа, ознайомити з цифрою 9 і навчити її писати.Розвивати вміння аналізувати і порівнювати .вдосконалювати навички самоконтролю.Заохочувати співпрацю дітей та виховувати дружні взаємини,почуття доброти і любові

Перегляд файлу

Урок екскурсія в казку

l Організація класу

Привітання гостям

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки!

Працюють голівки!

Доброго ранку!Доброго дня!

Бажаєм вам ми здоров’я й добра!

(Слова віршика супроводжується відповідними рухами)

 

Вступна бесіда вчителя

-Діти сьогодні на уроці математики ми вирушимо на екскурсію в казку.А в яку?!..Відгадайте загадку!

Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онучка несла…

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?

Хто б відповів?

(казка «Червона Шапочка»)

 

А хто буде екскурсоводом для нас?Хто поведе нас у казковий ліс?Здогадились?

(Червона Шапочка)

Заплющіть очі! Прислухайтеся!

(Лунає казкова мелодія,а вчитель виставляє малюнок дівчинки .)

Діти, відкрийте очі!Де ми?(В казці)

З нашим екскурсоводом,Червоною Шапочкою,ми зустрінемося у казковому лісі.

 

ll Повторення і закріплення вивченого матеріалу

Першим нас зустрічає-горобчик…

Він нещодавно навчився рахувати.

Перевіримо його!Ось як він рахував!

1.Вчитель рахує і навмисно пропускає числа.

1,2,-,4,5,-7,-9,10

2.Гра «Долоньки»(горобчик хоче пограти з нами).

Вчитель показує малюнкиз різною кількістю предметів,а діти плещуть в долоні,відповідно до кількості предметів.

3. На дошці записаний числовий ряд.Необхідно записати пропущені числа(2 учні працюють біля дошки).Інші діти відповідають вчителю на вушко.

-,-,3,-5,6,-,-.                 -.7,-.5,-,2,-.

(у порядку зростання)           (у порядку спадання)

Діти оцінююють відповідь світлофориками.Вчитель роботу дітей оцінює подарунками від Червоної Шапочки- вправами на розвиток уваги і спостережливості.

4.Горобчик пропонує задачі про птахів.

На березі біля криниці,

Їло зерня 3(три) синиці,

Та ще 2(дві) маленькі птиці.

Скільки птиць біля криниці?

(3+2=5)

 

На травичці біля хати

Метушаться пташенята

2білих,наче сніг,

Та 1 чорний.Скільки всіх?

(2+1=3)

 

Каже мати квочка

В мене 2 синочка і 4 дочки.

Скільки діточок у квочки?

(2+4=6)

5.Усно віршовані задачі

Відомо що Червона Шапочка несла в кошику пиріжки своїй бабусі.

У кожному наступному кошику на 1 пиріжок більше.ніж у попередньому.

Знаємо,що у другому кошику-5 пиріжків.

(учень біля дошки записує числа на кошиках)

Чому сааме такі числа? Обгрунтуй.

lll Динамічна пауза.(З горобчиком летять на галявину).

Діти утворюють групи,кількість дітей в яких дорівнює відповідям у виразах.

lV Вивчення нового матералу.

Підготовча робота

(Діти готують дерев’яні палички).

-Слухайте віршик і рахуйте ,скільки квітів взяла Червона Шапочка до своєї бабусі. Одна квітка-це паличка.

Віршик

Я у лузі квіти збирала,

Для бабусі ромашку зірвала,

Мак червоний сюди ще додала,

Три дзвіночки в букет ще поклала,

Дві троянди що любить бабуся,

Ще…волошку та ніжну фіалку.

Хай зрадіє бабуся Наталка!

-Порахуємор палички! Скільки?(9)

-Отже,скільки квітів в букеті Червоної Шапочки?

-Яке число ми будемо сьогодні вивчати в казковому лісі?(число 9)

-Крокуючи лісом з Червоною Шапочкою,ми зустріли білочку.Допоможемо їй порахувати грибочки.

(діти  поділені на групи і викладають на парті зі своїх наборів 8 грибочків).

-Білочка знайшла 1гриб.Стало більше чи менше? А на скільки?

Аналогічна робота проводиться з яблуками,що впали на землю з дикої яблуні в казковому лісі. Підсумовуємо. Що спільного між предметами?

- Як утворили число 9?

 Дякуємо білочці.

VЗнайомство з цифрою 9.

В математиці число 9 позначають математичним знаком-цифрою9.

А чи знайдете ви її у себе в математичних пеналах?

(Діти шукають цифру.)

Аналіз цифри 9.

- На яку цифру схожа?На «б» перевернуту. Червона Шапочка дарує вірш про цифру.

Цифра 9, чи дев’ятка-

Наче в цирку акробатка:

Сторчака перевернеться-

Зразу в шістку обернеться.

Порівняння друкованої і писаної цифри.

Написання цифри 9 в повітрі.

Конкурс «Красуня « Червона Шапочка вибирає найкращі написанні  цифри.

VlФізкультхвилинка

(В казковому лісі зустріли лисичку,яка подарувала дітям пісеньку.

Учні співають і танцюють. Виконують»Пісню Лисичка» з дитячої опери «Коза –дереза»)

VlПервинне закріплення

(за підручником с.30)

- За які числа більше число 9?

- На скільки більше?

Vlll Релаксація

Вчитель.-Що це? Що це?

               Вже стомились ваші очі

              Тож давайте їх закриємо і помріємо…..

В казковому лісі зустрічаємо Вовка,але веселого і доброго.

І разом з Червоною Шапочкою і Вовком ми прийшли до бабусиної хатки..

1,2.3.4.5- прошу очка відкривать.

У віконце подивись

До сусіда усміхнись

І до діла знов вернись.

Гра «Знайди сусідів чисел»

(учні отримують аналогічні картки-хатинки виконують роботу індивідуально)

Червона Шапочка оцінює їх.

Vll Заключна частина

Технологія» Прес»

 

                 дізналися

       Ми         навчилися

          Цінуємо

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 березня 2018
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку