Урок Елементи графічної грамоти. Види ліній. Виготовлення об’ємних фігур з паперу і картону. Об’ємний виріб «Ялинка-складанка».

Про матеріал

Новорічний урок з яскравими гостями всіх зимових свят кожної оселі. Справжня, штучна чи навіть паперова красуня Ялинка має бути присутня не тільки вдома, але й в школі, портфелі чи пеналі школярика.

Перегляд файлу

Клас: 2-А

Тема уроку: Елементи графічної грамоти. Види ліній. Виготовлення об’ємних фігур з паперу і картону. Об’ємний виріб «Ялинка-складанка».

Мета уроку: ознайомити учнів з елементами графічної грамоти – видами ліній, навчити читати креслення, вчити використовувати дані знання на практиці, виготовляючи ялинку-складанку; розвивати просторову уяву, конструктивне мислення; виховувати працелюбність, інтерес до праці, естетичний смак, повагу до звичаїв свого народу.

Обладнання: демонстраційний матеріал – зразок готової роботи, мультимедійна презентація, відео для фізкультхвилинки; для індивідуального користування – картон, ножиці, клей, кольоровий папір, шаблони, лінійка, олівець.

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Активізація учнів

-Доброго дня, діти! Мене звуть Ольга Олександрівна, ми сьогодні разом попрацюємо на уроці трудового навчання.

2. Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Основна частина

  1.     Актуалізація опорних знань
  •     З якими матеріалами ви вже працювали на уроках трудового навчання?
  •     Які операції ми вже вміємо робити з папером? (згинати, складати, різати)
  •     Що ми використовували, якщо нам потрібно було намалювати якусь фігуру? (Шаблони або малювали від руки)
  1.     Оголошення теми та завдань уроку
  •         Сьогодні ми з вами продовжимо працювати з папером і картоном.
  •         На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися креслити потрібні нам лінії, використовуючи лінійку і олівець, ознайомимося з видами ліній та виготовимо об’ємний виріб з картону.
  1.     Пояснення нового матеріалу
  •         Що таке графічна грамота? (графічна грамота – це  вміння створити на папері зображення предмета або його деталей)
  •     Розповідь вчителя
  •         Щоб побудувати будинок, виготовити меблі, транспорт, побутову техніку люди спочатку зображують все на папері – креслять.
  •     Ознайомлення з видами ліній.

Продовження розповіді

- Під час виконання креслень застосовують різні лінії. Щоб правильно прочитати найпростішу схему чи креслення, потрібно знати такі умовні позначення: (приклади на слайді)

  1.     Мотивація діяльності учнів

- Яка пора року зараз?

- Які особливості  цієї пори року?

- Які свята ми святкуємо взимку?

- Звідки беруться красуні-ялинки?

- Як можна прикрасити свою оселю і не нашкодити природі?

  1.     Розгляд зразка виробу
  2.     Технологія виготовлення виробу.
  •     Підготуй аркуш паперу зеленого кольору.
  •     Використовуючи шаблон, зроби розмітку.
  •     Перенеси лінії згинів на свою заготовку за допомогою лінійки та олівця.
  •     Виріж ялиночку по контуру.
  •     Проведи ножицями по лініях згину.
  •     Зігни виріб за зразком.
  •     Прикрась ялинку за власним бажанням.
  •     За бажанням перетвори ялинку на листівку або ялинкову прикрасу.
  1.     Повторення правил техніки безпеки та гігієни праці. 
  2.     Самостійна робота учнів
  3.     Фізкультхвилинка
  4. Продовження самостійної роботи.
  •     Хвилинка геометрії: -- Форму якої геометричної фігури може мати ялинкова іграшка?

ІІІ Заключна частина

  1.     Виставка робіт. Вербальне оцінювання.

- Перший ряд, вийдіть до дошки, покажіть нам свої роботи.

- Другий ряд ……

- Третій ряд………

  1.     Підсумок уроку

- Хто памятає, як називається вміння створити на папері зображення предмета або його деталей?

- Які види ліній ви запам’ятали?

- Який настрій у вас зараз?

 

doc
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
2772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку