Урок "ENVIRONMENTAL PROTECTION"

Про матеріал
Урок на тему "Забруднення навколишнього середовища". В даній розробці уроку описано небезпеку забруднення навколишнього середовища та наслідки від забруднення, уявлення про ставлення людей до проблем навколишнього середовища, наведені приклади різних навколишніх забруднень як людиною, так і природою.
Перегляд файлу

 

 

Державний професійно-технічний навчальний заклад

«Полтавське вище професійне училище ім. А.О.Чепіги»

 

методична комісія

суспільно – філологічних дисциплін

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

відкритого уроку на тему:

ENVIRONMENTAL PROTECTION

 

 

 

Розробила викладач:

Н.О.Гонтарюк

 

Полтава - 2021

 

Предмет: Англійська мова

Тема Environment protection

 

Мета:

ПРАКТИЧНА:

робота над навчальним текстом з метою розширення    словникового запасуучнів та підготовки до творчого письма;

НАВЧАЛЬНА СКЛАДОВА:

Практикувати учнів у вживанні вивчених лексичних структур в усному та писемному мовленні щодо теми уроку,розширювати  знання учнів про небезпеку забруднення навколишнього середовища та наслідки від забруднення, уявлення про ставлення людей до проблем навколишнього середовища, підвести учнів до усвідомлення необхідності охороняти і примножувати природні багатства,створити на уроці мовні ситуації, що моделюють реальні ситуації обговорення охорони навколишнього середовища, активізувати  навички  самостійного рішення комунікативного спілкування на   англійській мові

РОЗВИВАЮЧА СКЛАДОВА:

 розвивати швидку мовленнєву реакцію, мовну здогадку та навички логічного викладення думок, навики зв’язного висловлювання, навички словникової роботи,  монологічне та діалогічне мовлення;образне мислення та  готовність до участі в іншомовному спілкуванні.

ВИХОВНА СКЛАДОВА:

виховувати бережливе  відношення до природи, розуміння  складності екологічних проблем, переконати учнів у необхідності берегти Землю.

МЕТОДИЧНА СКЛАДОВА:діагностика ступеню розвитку комунікативних навичок через застосування інноваційних засобів  для забезпечення розвитку інформаційної культури на уроках англійської мови.

 

Тип  уроку:комбінований

ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ:словесні, наочні, практичні

МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: фронтальні, індивідуальні, групові

КОМПЛЕКСНЕ МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:комп’ютер, слайди з картинками, аудіо запис пісні, презентація,  картки  із завданнями,  малюнки, підручник, відеокліп М. Джексона “TheEarthSong”,відео ВВС

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ: біологія, екологія; географія; англійська мова

Компетенції учнів на уроці

1. Лінгвістичні компетенції:

1.1 Лексична: Розширення лексичного запасу з теми «Охорона довкілля» та вживання нових ЛО в говорінні та читанні.

1.2. Граматична: Складання та вживання в мовленні речень у пасивному стані.

1.3. Фонетична: правильне використання артикуляційного апарату з метою поліпшення вимови звуків для усунення помітного акценту.

2. Соціокультурна компетенція: сприйняття теми захисту навколишнього середовища як загальносвітової проблеми.

3. Загальнонавчальна компетенція: уважне стеження за презентованою інформацією та висловлювання своїх думок; усвідомлення мети поставленого завдання; знаходження основної та спеціальної інформації у коротких газетних статтях; передача отриманої інформації адекватно завданням спілкування.

 

 

THEPLANOFTHELESSON

I  ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

І. Організаційний момент.

۞Привітання, перекличка, організація робочого місця

T. Good day, boys and girls! I’m glad to see you. How are you doing? Everybody looks wonderful today.Who is absent today.I hope everybody is in a good mood and is ready to start our lesson.Please, look at the screen and try to read the motto of  our  lesson:

Motto: “Our Fragile Planet Asks for Help”

 T: ­ What is this motto about? (About ecology, about our planet, about its protection). You are right. The topic of our lesson is Environmental protection. Today we speak about the Earth and its pollution.Мотивація навчальної діяльності. Your tasks at the lesson are:  to listen attentively and try to understand everything;  to speak English as much as possible;  not to be afraid to make mistakes;  to express your opinion and to defend it;  to show your knowledge of the vocabulary on the topic. Our homework was learn the words, answer the questions and be ready to discuss the main ideas of it

ІІ. Перевірка домашнього завдання

And now let's check the homework

۞Write a short report on a natural or man-made disasters.

ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань і вмінь учнів.

  1. Brainstorming (Мозковий штурм) (за допомогою дошки Jamboard)

https://jamboard.google.com/d/1G-8FFm9_fZg5f1Gr09hEpLlrC3IqmLyhIYe7dWk8KgQ/edit?usp=sharing

  1. Введення в іншомовну атмосферу (Інтерв’ю) (платформа Wordwall)

https://wordwall.net/uk/resource/24364155

Brainstorming (Мозковий штурм)

What words do you associate with the topic of our lesson?

 

 

                                                                                          water        birds     

 

                                        people                                                            animals

 

 

                                                                               nature                              land

 

 

IV. Повідомлення теми та мети уроку 

T.  Our lesson is devoted to the environment. Today we are going to speak about the protection of the environment in monologues and dialogues, we’ll  listen to a text and do some  tasks.  I hope you are ready to work hard and enthusiastically. Be calm and confident on your way to knowledge.

V. Вивчення нового матеріалу

Т. The word “ecology” came from Greek word which means “home”. This idea includes the whole planet of ours.

T: Today the population of developing countries faces many global environmental problems. Can you name some of them? Fill in this word web:Let’s  organize  a serious  ecological conference to discuss some ecological problems.

Робота в групах

Учні в творчих групах (Вода, Повітря, Земля, Глобальне потепління та Хімічні речовини) виконували випереджувальне завдання – вивчали коротку характеристику забруднення навколишнього середовища. Представники груп по черзі дають характеристику цим забрудненням.Students in creative groups (Water, Air, Earth, Global Warming and Chemicals) performed an advanced task - to study a brief description of environmental pollution. Representatives of groups in turn give a description of this pollution.

Діалогічне мовлення для систематизації прослуханого матеріалу

   Listen the song by Michel Jackson “Earth song”. (Video Michel Jackson “Earth Song)

After watching the video clip, answer my questions:

- What environmental problems are presented in the video? (global warming, acid rains, forest fires, pollution, ozone layer, rainforest destruction, animal extinction);

- What endangered species of animals and birds could you see? (swans, whales, dolphins, elephants);

- What is the main idea of the video? (People should care about the environment, stop killing animals, destroying forests, polluting air, water and land. Humans should to live in a harmony with nature and save this beautiful world).

VI. Physical Activity (Фізкультхвилинка)

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

Point to the window, (показати пальчиком на вікно)

Point to the door, (показати пальчиком на двері)

Point to the screen (board), (показати пальчиком на дошку)

Point to the floor. (показати пальчиком на підлогу)

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

VII. Закріплення, систематизація та узагальнення знань

  1. Вікторина на платформі «Quizizz»

 

  1. «Фото – вікторина»
  2. Гра «Чарівна квітка» (за наявності часу)

Ice - breaker “A magic flower”. Look at this flower. On the petals of it the word “Environment” is written. You must write some word which starts on the letter of petal and connects our planet.

https://jamboard.google.com/d/1_H1bdpVvxQvYLlq7IFqv3uEnoQM3Rc5NtAUEvoqRINY/edit?usp=sharing

Ecology

Natural resources

Vale

Illegal hunting

Rare animals

Ozone hole

Natural disasters

Marsh

Endangered species

Nature

Trees

VIII. Рефлексія

Обговорення отриманої інформації (запитання – відповідь)

T.: We say “environment”, “environmental problems”, “the protection of the environment”. What does the word “environment” mean? How do you understand it?

P.: The word  environment  means simply what is around us. Some people live in a town environment, for others their environment is the countryside. The air we breathe, the soil on which we stand and walk, the water we drink are all parts of the environment.

T.: What are the sources of pollution?  How are they divided?

 P.: The sources of pollution are divided into two groups: natural sources and man – made or anthropogenic sources.

 T.: What are the natural sources?

P.: The natural sources are volcano emissions, dust and sand storms, forest fires, floods.

T.:  And we continue with water pollution. Why is water very important for life?

 P.: Our body consists of   70 per cent of water. Water makes up 83 per cent of our blood.

IV. Підсумок уроку та оцінювання

T: We’ll have to stop now. That’s all for today.I'd like to thank you for good work at the lesson. All of you worked very well. I give excellent marks to..., good- to :, etc. I wish you good luck.

X. Аргументоване пояснення домашнього завдання

1) Match the words and make up own sentences.

1) natural                      a) wastes

2) ecological            b) problems

3) industrial                      c) protection

4) drinking                      d) pollution

5) environmental              e) resources

6) chemical                       f) water

        2)  Prepare for the test by the link

 

https://padlet.com/natochka0108/xynowqqbbqpmb10a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кузьменко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зозуля Ірина Сергіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
3016
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку