Урок етики: «Повагу здобуває той, хто вміє поважати» Клас: 7 Тривалість: 45 хв Тип уроку: формування нових знань, цінностей, переконань

Про матеріал
Урок етики: «Повагу здобуває той, хто вміє поважати» Клас: 7 Тривалість: 45 хв Тип уроку: формування нових знань, цінностей, переконань Мета: Розкрити зміст поняття «повага»; Формувати уявлення про важливість поваги в стосунках; Вчити розпізнавати поважну та зневажливу поведінку; Розвивати вміння слухати, висловлювати думку, взаємодіяти в колективі. Обладнання: Картки з ситуаціями Дошка/екран для презентації Відео «Повага — з чого вона починається?» Наліпки-смайлики для рефлексії Хід уроку 1. Організаційний момент (2 хв) Привітання, налаштування на позитивний урок. Питання: Яке слово ви асоціюєте з хорошими стосунками між людьми? 2. Вступна бесіда (5 хв) Вчитель: Що означає — поважати людину? Чи всіх треба поважати? Обговорення у парах: Як ви розумієте слово «повага»?
Перегляд файлу

Урок етики: «Повагу здобуває той, хто вміє поважати»

Клас: 7

Тривалість: 45 хв

Тип уроку: формування нових знань, цінностей, переконань Мета:

Розкрити зміст поняття «повага»;

Формувати уявлення про важливість поваги в стосунках;

Вчити розпізнавати поважну та зневажливу поведінку;

Розвивати вміння слухати, висловлювати думку, взаємодіяти в колективі.

Обладнання:

Картки з ситуаціями

Дошка/екран для презентації

Відео «Повага — з чого вона починається?»

Наліпки-смайлики для рефлексії

Хід уроку

1.   Організаційний момент (2 хв)

Привітання, налаштування на позитивний урок.

Питання: Яке слово ви асоціюєте з хорошими стосунками між людьми?

2.   Вступна бесіда (5 хв)

Вчитель: Що означає — поважати людину? Чи всіх треба поважати?

Обговорення у парах: Як ви розумієте слово «повага»?

3.   Мотиваційне відео (5 хв)

Коротке відео або анімація (1–2 хв): «Повага — з чого вона починається?» Обговорення побаченого.

4.   Робота з поняттям (10 хв) Вчитель пояснює:

Повага — це визнання цінності іншої людини, її прав, думок, вибору.

Повага проявляється у словах, діях, навіть у жестах і поглядах.

Інтерактив: Складання «дерева поваги»: учні пишуть на стікерах приклади поважної поведінки.

5.   Робота в групах (15 хв)

Завдання: Кожна група отримує ситуацію, де потрібно визначити:

Хто кого поважає/зневажає?

Як слід вчинити?

Приклади ситуацій:

Учень глузує з іншого через його зовнішність.

Хтось не дослуховує співрозмовника.

Учні висміяли чужу думку на уроці.

Презентація висновків груп.

6.   Рефлексія (5 хв) Питання:

Що нового ви дізналися про повагу?

Як ви самі показуєте повагу до інших?

Вправа «Смайлик»: обрати смайлик, що відображає настрій після уроку.

7.   Домашнє завдання

Напиши невеликий текст (5–6 речень):

«Кого і за що я поважаю в своєму житті?»

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яковенко Жанна Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Етика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
21 березня
Переглядів
89
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку