Урок "Fame, usage of Present Perfect with adverbs still, already, just, yet"

Про матеріал
Урок спрямований на розвиток навичок читання та усного мовлення на основі тексту з використанням нових ЛО, завкіпити навички вживання теперішнього завершеного часу. До підручника English Plus3
Перегляд файлу

Тема: Fame, usage of Present Perfect with adverbs still, already, just and yet

Мета: Розвивати навички читання та усного мовлення на основі тексту з використанням нових ЛО, закріпити правила вживання still, already, just and yet в реченнях в теперішньому завершеному часі, тренувати учнів у вживанні теперішнього завершеного часу та прислівників still, already, just and yet у реченні, розвивати здогадку за малюнками, практикувати учнів в усному мовленні, вдосконалювати навички роботи в програмі Popplet з метою закріплення граматичного матеріалу.

Засоби: Підручник, роздаткові матеріали, комп’ютери, ноутбук, проектор, інтернет, Popplet, Google search.

 

I Мотиваційний етап. Початок уроку. Привітання учнів.

Повідомлення теми та мети уроку. Введення в англомовне середовище: Good afternoon! How are you? Today we are going to learn some grammatical issues. Let’s find out the topic of today’s lesson. Look through the class attentively and find the topic of our lesson. Учні уважно розглядають аудиторію і шукають підказки, знайшовши папірці з буквами, діти, працюючи в команді, складають словo «Fame». The topic of the lesson is Fame, the usage of present perfect with adverbs still, just, already and yet.

Перевірка домашнього завдання: Давайте підготуємо наші язички до англійської вимови. Учитель зачитує скоромовку, а учні спочатку всі разом, а потім по одному читають скоромовку.

Everybody

 verybody

  erybody

   rybody

    ybody

      body

      ody

       dy

        y

 Але перш ніж приступити до нової теми давайте перевіримо домашнє завдання.

Домашнім завданням було читати та переказувати текст.

Після читання, учитель називає фрази з тексту українською мовою, а учні називають їх англійською.

Учні переказують текст.

Who is willing to start?

 

ІІ Операційно-пізнавальний етап. Основна частина уроку.

  1. Перегляд відео з метою повторення вживання теперішнього завершеного часу із прислівниками still, just, already, yet.
  • Now lets start our lesson and lets revise the rules:

We use still in negative sentences. It goes before hasn’t/ haven’t.

We use just and already with affirmative sentences. They go between has/have and the verb.

We use yet with questions and negative sentences. It goes at the end of the sentence.  

  1. Підбір правильного варіанту речень за малюнками.

Вчитель роздає учням речення із прислівниками still, already, just, yet, а учні повинні прикріпити по смислу дані речення до малюнків. 

  1. Виконання тренувальних граматичних вправ. Вчитель пропонує учням виконати граматичну вправу на впорядкування слів у реченні. Впр.3 ст.41 (підручник English Plus3).

Фізкультхвилинка: учні хором читають текст, який містить прислівники still, just, already and yet, коли діти читають їх, то встають і сідають відразу на місце. 

  1. Усне мовлення на основі вправи 4 ст. 41. Дати відповіді на запитання, вживаючи прислівники still, already, just, yet.
  2. Діалогічне мовлення за прослуханими ситуаціями. Скласти міні діалоги (питання-відповідь), використовуючи певні дієслова та прислівники still, just, already and yet, прослухавши 6 діалогів. Впр.5 ст.41 (підручник English Plus3).
  3. Робота за комп’ютером.  Після виконання граматичних вправ учні виконують завдання за комп’ютерами в програмі «Popplet», створюючи власні схеми розуміння порядку слів у реченні з додаванням малюнків та відео.

 

ІІІ Рефлексійний етап. Заключна частина уроку. Підсумок уроку.  Оцінювання учнів.

А тепер складіть речення про ваш день, використайте слова still, just, already and yet. I have already had two lessons today.

Оцінки за урок.

Домашнє завдання. Виконати вправи 3,4,5 ст.33 (робочий зошит English Plus3).

 

 

 

 

docx
Додано
5 червня 2019
Переглядів
622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку