Урок фізична культура 1 клас

Про матеріал

Урок фізичної культури для учнів 1 класів. Подорожуючи світом, діти відвідують багато різних країн. Кожна є особливою, адже має свою мову, свої звичаї та традиції, свою неповторну культуру. На уроці розмова піде саме про танці, які є своєрідною візитівкою кожної країни. Найвідомішим українським танцем вважається гопак, швидкий, ритмічний танець. Вчитель знайомить учнів з танцювальними кроками танцю.

Перегляд файлу

 

Урок фізкультури у 1 класі

        

Місце проведення: спортивний зал

Тема уроку: Бесіда «Правила безпеки під час виконання видів пересувань». Загальнорозвивальні   вправи  без  предметів.  Ходьба  на носках, п'ятах. Біг з високим підніманням стегна. Танцю­вальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухли­ва гра «Ми весела дітвора»

Завдання: 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки під час виконання видів пересувань.

2. Навчати учнів виконувати танцювальні кроки.

3. Розвивати силу, спритність, кмітливість.

4.  Сприяти вихованню свідомого ставлення до занять фізичною культурою,  почуття колективізму, інтерес до пізнання навколишнього світу.

 Інвентар: свисток, секундомір.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (12хв)

  1.     Шикування, повідомлення завдань уроку, перевірка ЧСС.

− Чому на цьому тижні ви навчалися на заняттях з інших навчальних предметів?

− На нашому занятті ми навчатимемо їх берегти своє життя і здоров’я, й відправимось подорожувати! Згодні? Тоді всі приготувались. Взяли із собою у подорож: добрий настрій, витримку і бажання стати ще сильнішими! Але я хочу вас застерегти: на шляху будуть зустрічатися труднощі. Якщо ви не злякались, то ми вирушаємо у подорож навколо світу.

 2. Бесіда «Правила безпеки під час виконання видів пересувань».

3. Організовуючі вправи:

Виконання команд «В одну шеренгу – ставай!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Кроком руш!», «Клас стій!».

4. Різновиди ходьби.

 − Під час подорожі ми можемо використати різні види транспорту. Спочатку «поведемо»  дітей пішки (учитель демонструє зразок ходьби на носках). Руки на пояс. Спинки рівненько.

− Ходьба на п’ятах (руки на поясі).

 По рівненькій доріжці

 крокують наші ніжки.

1, 2, 3, 4 – 1, 2, 3, 4.

 Рівненькі в нас доріжки,

 Втомились наші ніжки!

− Тепер поїдемо на «трамваї» (учитель демонструє зразок ходьби на зовнішній та внутрішній стороні стопи).

− Дали поїдемо на велосипедах (учитель демонструє зразок ходьби з високим підніманням колін). Підніміть зігнуті руки на рівні поясу, доторкніться коліном руки.

− Тепер поїдемо на мотоциклах (учитель демонструє зразок ходьби у напівприсіді).

− Тепер поїдемо на машині (учитель демонструє зразок ходьби у повному присіді).

− Тепер полетимо на літаках. Вихідне положення – руки вздовж тулуба.

  1. 1 – підняти руки вгору;

2 – опустити руки через сторони вниз.

Виконати 4 рази.

  1.  1 – руки підняти вгору;

2 – руки розвести у сторони;

3 – руки підняти вперед;

4 – вихідне положення.

Виконати 4 рази.

5. Різновиди бігу.

− Біг звичайний;

− біг з високим підніманням стегна;

− звичайний біг;

− біг із закиданням гомілок (руки за спиною);

− біг приставним кроком праворуч та ліворуч;

− перехід в ходьбу.

6. Ходьба у повільному темпі із вправами на відновлення дихання.

7. Перешикування з колони по одному в колону по два.

8. Загальнорозвивальні вправи без предметів.

1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки  вздовж тулуба.

1 – нахил голови вперед;

2 – нахил голови вліво;

3 – нахил голови вправо;

4 – в. п.

  1.     В. п. – стійка ноги нарізно, руки  вздовж тулуба.

1 – напівоберт голови до правого плеча;

2 − напівоберт голови до лівого плеча.

  1.     В. п. – стійка ноги нарізно, руки  на плечах.

1-4 – кругові оберти руками в плечах вперед;

5-8 – кругові оберти руками в плечах назад.

  1.     В.п. – стійка ноги нарізно, руки вперед.

1-4 – кругові оберти руками в плечовому суглобі вперед;

5-8 – кругові оберти руками в плечовому суглобі назад.

 

  1.     В. п. – ноги на ширині плечей, руки на пояс.

1 – виконати нахил тулуба вперед;

2 – виконати нахил тулуба назад;

3 – виконати нахил тулуба вправо;

4 – виконати нахил тулуба вліво.

  1.     В. п. – ноги на ширині плечей, руки на пояс.

1-4 – кругові оберти тазом в праву сторону;

5-8 – кругові оберти тазом в ліву сторону.

  1.     В. п. – ноги разом, руки вниз.

1 – виконати нахил тулуба вперед, руками торкатися підлоги;

2 – виконати присід, руки вперед;

3 – в.п.

  1.     В. п. – широка стійка, руки в сторони.

1 – виконати нахил прогнувшись вперед;

2 – торкнутись правою рукою лівої ноги;

3 – торкнутись лівою рукою правої ноги;

4 – в. п.

  1.     В. п. широка стійка, руки вниз.

1 – виконати напівприсід на правій нозі;

2 – торкнутись обома руками лівої ноги;

3 – в.п.

4 – виконати напівприсід на лівій нозі;

5 – торкнутись обома руками правої ноги;

6 – в.п.

  1.  В. п. – сід кутом ноги схрестно, руки за спиною на підлозі.

1 – виконати піднімання ніг вгору;

2-5 – почергові схрещування ніг у повітрі;

6 – в. п.

  1. В. п. – сід ноги нарізно, руки вперед.

1-2 – торкнутись правою рукою лівої ноги;

3-4 – торкнутись лівою рукою правої ноги;

5 – в.п.

  1. В. п. – сід ноги разом, руки за спиною на підлозі:

1 – виконати піднімання ніг вгору;

2 – в.п.

  1. В. п. – упор стоячи на колінах.

1 – виконати згинання рук в ліктьовому суглобі;

2 – в.п.

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

1 хв

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

30 с

 

6 хв

 

4 р.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

2-3 р.

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

4-5 р.

Шикування біля бокової лінії.

Отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдань предмету.

 

 

 

 

 

 

 

Отримати зворотну

інформацію про розуміння учнями правил безпеки під час виконання видів пересувань.

 

Стежити за

інтервалом і

напрямком руху

 

Звернути увагу на

поставу, чіткість

виконання рухів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки прямі, у ліктьовому суглобі не згинати. Слідкувати за поставою.

 

 

 

Зберігати стрій, не обганяти одне одного.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нахил голови назад не виконується. Амплітуда середня, темп середній.

 

 

 

Різкі рухи не виконуються. Амплітуда мінімальна, темп низький.

Амплітуда максимальна, темп високий.

 

 

 

Руки в ліктьових суглобах не згинати (руки прямі). Амплітуда максимальна, темп високий.

 

Амплітуда максимальна, темп середній.

 

 

 

Тулубом не обертати. Амплітуда максимальна, темп середній.

 

При кожному нахилі долонями торкатися підлоги. Під час присіду руки тримати паралельно підлозі.

Руки в ліктьових суглобах та ноги не згинати. Амплітуда максимальна, темп високий.

Амплітуда максимальна, темп середній.

 

 

 

 

Руки в ліктьовому суглобі та ноги не згинати. Амплітуда максимальна, темп середній.

Ноги не згинати. При кожному нахилі торкатися рукою до ноги. Амплітуда максимальна, темп середній.

Руки та ноги не згинати, ноги тримати разом.

 

Амплітуда максимальна, темп середній.

 

 

Основна частина (19 хв)

− Подорожуючи світом, ми відвідуємо багато різних країн. Кожна є особливою, адже має свою мову, свої звичаї та традиції, свою неповторну культуру. Ми сьогодні з вами поговоримо саме про танці, які є своєрідною візитівкою кожної країни. І познайомимо учнів з танцювальними кроками. Почнемо з України. Найвідомішим українським танцем вважається гопак, швидкий, ритмічний танець.

           Затанцюймо під свисток

           Славний танець « Гопачок».

           Щоб батьки могли радіти,

           Як танцюють наші діти!

Танцювальні кроки « Гопака»

− Навчимо учнів танцювальних кроків «Гопака».

В. п. –  присід на обох ногах, руки на поясі.

1-2-й такти – піднімаючись, стрибком ноги нарізно, руки в боки.

3-4-й такти – в. п. -  те саме.

5-6-й такти – стрибки вправо.

7-8-й такти – те саме вліво.

− Якщо ми вирушимо до Чехії, то побачимо тут жвавий, веселий та популярний танець − польку. Вона набула поширення у багатьох країнах.

Хай наладять скрипки скрипалі,

Хай піднімуть труби трубачі,

Нині буде свято на селі,

У танок підуть старі й малі.

 Навчимо дітей танцювальних кроків грайливої швидкої «Польки».

Танцювальні кроки «Польки»

В. п. – руки за спиною.

1-2-й такти – винести праву ногу вперед – убік з почерговою постановкою на носок, п’яту і потрійним притопом на місці.

3-4-й такти – те саме лівою ногою.

5-6-й такти – виконати два приставних кроки у правий бік (галопом),потрійний притоп.

7-8-й такти – те саме в лівий бік.

− Якщо ми заглянемо до Іспанії, то тут популярним є швидкий і яскравий танець – фламенко. У Польщі ми будемо насолоджуватися повільним, урочистим танцем – полонезом. Отже, скільки країн ми відвідаємо, стільки танців і побачимо, адже кожна країна має свій особливий танець.

Рухлива гра «Ми весела дітвора»

Діти утворюють коло, тримаючись за руки.

Одна дитина − «квач», стає всередині кола, на руці у неї пов'язка. На слова вчителя:

Ми весела дітвора.

Любим бігати й гуляти

Нумо, спробуй нас піймати!

− діти ходять по колу праворуч або ліворуч (за домовленістю), і, щойно промовлене останнє слово, зупиняються і голосно разом кажуть: «Раз – два − три лови!».

Почувши слова «Лови!», діти розбігаються, а «квач» їх ловить. Коли буде спіймано 2-3 дітей, гру завершують.

На слова вчителя: «У коло, всі у коло!» − діти займають правильне коло. Учитель обирає  найспритнішу дитину на роль «квача», і гру повторюють.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв

 

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Танцювальні рухи виконуються під мелодію танцю.

Зберігати поставу.

Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання рухів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Танцювальні рухи виконуються під мелодію танцю.

 

Зберігати поставу.

Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання рухів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра розвиває спритність, швидкість та уважність.

 

 

 

 

 

 

 

 

Спіймана дитина не може бути «квачем».

«Квач» не ловить за лінією.

Заключна частина (4 хв)

1. Вправи на відновлення дихання.

2. Шикування.

3. Вимірювання ЧСС

4.Підбиття підсумку уроку

− Що цікавого ви дізнались на уроці?

− Чи готові навчатися танцювальним крокам?

5. Організований перехід до класу.

1 хв

 30 с

30 с

1 хв

 

 

 

1 хв

 

Глибокі вдихи, видихи.

Концентрація уваги.

 

doc
Додано
30 травня 2023
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку