Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг).Рухливі ігри.
Мета: вчити учнів виконувати стройові команди,виконувати сіди; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.
Зміст уроку |
Час |
Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
|
1 хв.
1 хв.
5 хв.
5 хв.
5 хв.
9 хв.
10 хв.
1 хв. 1 хв.
2 хв. |
У колоні по одному.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на чіткість виконання вправ.
Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.
Ігровий метод.
Відновлення дихання. Вербальне оцінювання.
У колоні по одному. |
Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг). Рухливі ігри. Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Сіди (нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг). Рухливі ігри.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, вчити виконувати сіди;. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.
Зміст уроку |
Час |
Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
|
1 хв.
1 хв.
3 хв.
2 хв.
4 хв.
3 хв.
8 хв.
5 хв.
10 хв.
1 хв. 1 хв.
1 хв. |
У колоні по одному.
Отримати зворотну інформацію. Звернути увагу на чіткість виконання вправ.
Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.
Ігровий метод.
Концентрація уваги. Вербальне оцінювання.
У колоні по одному.
|
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухливі ігри.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку виконання сідів. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.
Зміст уроку |
Час |
Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
|
1 хв.
1 хв.
4 хв.
3 хв.
4 хв.
9 хв.
15 хв.
1 хв. 1 хв.
1 хв. |
У колоні по одному.
Отримати зворотну інформацію.
Звернути увагу на чіткість виконання вправ.
Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Ігровий метод.
Концентрація уваги. Вербальне оцінювання.
У колоні по одному. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Сіди. Елементи акробатики (перекид назад). Рухливі ігри.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку виконання сідів. Розвивати спритність, рухливість, сприяти фізичному розвитку учнів.
Зміст уроку |
Час |
Вказівки |
|
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
|
1 хв.
1 хв.
2 хв.
3 хв.
4 хв.
3 хв.
3 хв.
5 хв. 10 хв. 5 хв.
2 хв.
1 хв. |
. У колоні по одному.
Отримати зворотну інформацію. Фронтальний метод організації діяльності учнів. Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів. Виправляти помилки.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Виси та упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи). Рухливі ігри.
Мета: вчити учнів виконувати стройові команди,виконувати виси; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.
Зміст уроку |
Час |
Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
|
1 хв.
1 хв.
5 хв.
5 хв.
5 хв.
9 хв.
10 хв.
1 хв. 1 хв.
2 хв. |
У колоні по одному.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на чіткість виконання вправ.
Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.
Ігровий метод.
Відновлення дихання. Вербальне оцінювання.
У колоні по одному. |
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики (перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши). Рухливі ігри.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, вчити виконувати елементи акробатики; Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.
Зміст уроку |
Час |
Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
|
1 хв.
1 хв.
3 хв.
2 хв.
4 хв.
3 хв.
8 хв.
5 хв.
10 хв.
1 хв. 1 хв.
1 хв. |
У колоні по одному.
Отримати зворотну інформацію. Звернути увагу на чіткість виконання вправ.
Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.
Ігровий метод.
Концентрація уваги. Вербальне оцінювання.
У колоні по одному.
|
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Перелізання через перешкоди. Естафети.
Мета: відпрацьовувати вміння виконувати стройові команди, техніку бігу на коротку дистанцію; вчити виконувати стрибки у довжину з місця. Розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість.
Зміст уроку |
Час |
Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
|
1 хв.
1 хв.
4 хв.
3 хв.
4 хв. 5 хв.
9 хв.
10 хв.
1 хв. 1 хв.
1 хв. |
У колоні по одному.
Фронтальний метод організації діяльності учнів.
Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.
Ігровий метод.
Концентрація уваги. Вербальне оцінювання.
У колоні по одному.
|
Організуючі та загальнорозвивальні вправи. Лазіння по похилій гімнастичній лаві. Танцювальні кроки. Рухлива гра “Запорожець на Січі”.
Мета: вчити учнів виконувати стройові команди, закріплювати техніку лазіння по похилій лаві; розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість засобами рухливих ігор.
Зміст уроку |
Час |
Організаційно – методичні вказівки |
І. Підготовча частина
ІІ. Основна частина.
ІІІ. Заключна частина.
|
1 хв.
1 хв.
4 хв.
3 хв.
4 хв.
5 хв. 4 хв.
5 хв. 10 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв. |
У колоні по одному.
Отримати зворотну інформацію.
Фронтальний метод організації діяльності учнів.
Фронтально – потоковий метод організації діяльності учнів.
У повільному темпі у русі. Вербальне оцінювання.
У колоні по одному. |