ІІ тур Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»
План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 6 класу варіативний модуль "Баскетбол" |
Тема: "Передача м’яча однією рукою від плеча" |
Вчитель фізичної культури ЗЗСО № 35 Святошинського району м. Києва Мартинюк Віктор Вікторович |
Мета: розширення рухового досвіду, розвиток нових умінь і навиків у грі в баскетбол.
Задачі:
Інвентар: свисток, секундомір, баскетбольні м’ячі за кількістю учнів, манішки різних кольорів відповідно до кількості дітей, волейбольний м’яч, фішки 6 шт., браслети для дітей спец. мед. групи .
Місце проведення: спортивний зал.
Частина заняття |
Зміст |
Дозування |
Орг.-метод. вказівки |
Підготовча (20 – 25 хв.) |
1. Шикування, привітання, повідомлення задач уроку. Короткі відомості та цікаві факти про баскетбол. Вимірювання ЧСС.
2. Ходьба: На носках, На п’ятках, На внутрішній стороні стопи, На зовнішній стороні стопи, Перекатом з п’ятки на носок, У напівприсіді.
3. Біг.
4. Вправи на відновлення дихання.
5. Перешикування.
6. Комплекс ЗРВ:
1 – нахил голови вперед, 2 – нахил голови назад, 3 – нахил голови вправо, 4 – нахил голови вліво.
1 – 4 – кругові рухи руками вперед, 1 – 4 – те ж саме назад.
1 – 2 – пружинні відведення зігнутих рук назад, 3 – 4 – поворот тулуба вправо (вліво), пружинні відведення прямих рук назад.
1 – 2 – пружинні відведення прямих рук назад, 3 – 4 – зміна В.П., те ж саме.
1 – 4 – кругові оберти кистями рук вперед, 5 – 8 – кругові оберти передпліччями вперед.
1 – нахил тулуба вперед, 2 - нахил тулуба назад, 3 - нахил тулуба вліво, 4 - нахил тулуба вправо.
1 – нахил вперед. Правою рукою торкнутися носка лівої ноги, 2 – лівою рукою торкнутися носка правої ноги, 3 – 4 – те ж саме.
1 – присід, руки вперед, 2 – В.П., 3 – 4 – те ж саме.
1 – 3 – стрибки на двох ногах на місці, 4 – стрибком поворот вліво (вправо) на 180˚, 1 – 4 – те ж саме.
7. Перешикування.
8. Спеціальні бігові вправи: Прискорення на 10 м, Спиною вперед, Підскоком з між скоком, З захлестуванням гомілок, На прямих ногах, Приставним кроком правим (лівим) боком.
9. Вправи на відновлення дихання.
10. Вимірювання ЧСС.
|
2.5 – 3 хв.
3 – 4 хв.
До 1 хв.
30 с.
30 с.
4 рази
6 разів
6 разів
6 разів
4 рази
5 разів
6 разів
6 разів
4 рази
30 с.
30 с.
5 хв.
30 с.
|
У одну шеренгу. За зростом. Ілюструвати слайдами.
За 10 с. Учні з ЧСС вище 100-110 уд/хв.(17-18 уд./10 с.) не допускаються. По колу. Утримувати дистанцію 2 – 3 кроки. З різним положенням рук.
У повільному темпі.
Вдих через ніс, видих ротом. У русі.
У дві шеренги. Розімкнутися на відстані витягнутих рук. Роздати манішки. У кожної шеренги свій колір.
Виконувати у повільному темпі.
Виконувати з максимальною амплітудою.
Тримати правильно осанку.
Тримати осанку. Руки не згинати в ліктях.
Виконувати з максимальною амплітудою.
Ноги не згинати в колінах. Нахили максимально глибокі.
Ноги не згинати в колінах. Руки прямі.
Стопи не відривати від підлоги.
Намагатися вистрибувати вище.
Вдих через ніс, видих ротом.
В колону по одному.
По діагоналі залу.
З баскетбольними м’ячами.
Вдих через ніс, видих ротом. На місці. За 10 с. (23 – 26 уд/ 10с.) |
Основна (16 – 22 хв.) |
1. Перешикування.
2. Передача м’яча однією рукою від плеча та обома руками від грудей.
3.Естафета "Хто перший".
4. Естафета "Струмочок"
5. Естафета "Впіймай м'яч товариша"
6. Рухлива гра "11". |
30 с.
2 хв.
2 – 3 хв.
4 – 5 хв.
2 – 3 хв.
3 – 6 хв.
|
У дві шеренги, обличчям одна до одної. Розімкнутися на відстані витягнутої лівої руки.
Зміна виду передачі за сигналом вчителя. Слідкувати за технікою виконання.
Діти стоять у дві колони. Ведення м’яча без зорового контролю. До орієнтира правою рукою, від орієнтира – лівою. Виграє команда чиї гравці першими виконали завдання.
Діти стоять у дві колони. На відстані 5 м. перед кожною колоною стоїть ведучий. За сигналом вчителя він віддає пас однією рукою від плеча гравцю перед ним. Той віддає пас ведучому і присідає. І т.д. до кінця колони. Останній гравець не присідає і отримує пас спочатку однією рукою від плеча, а потім обома руками від грудей. Гра продовжується у зворотному напрямку. Виграє команда чиї гравці першими встануть.
Діти стоять у дві колони на відстані 5 м від стіни. Гравці, що стоять попереду, кидають м’ячі однією рукою від плеча у стіну і біжать у кінець своєї колони. Ті гравці, що стояли по заду них підхоплюють м’ячі, що відскочили від стіни, і повторюють кидок у стіну. І т.д. Виграє команда чиї гравці першими виконали завдання.
Діти стають у коло. За вибором учителя один з дітей починає відлік і говорить "Один!". Потім кидає м’яч будь-кому з дітей, що стоять у колі і так далі, діти в цей час ведуть відлік до одинадцяти про себе. Той, кому на рахунок "одинадцять" кидають м’яч, повинен його відбити, а не зловити. Якщо гравець помиляється, то він присідає у центрі кола. І гра продовжується далі. Так доти, доки у центрі кола не опиниться 5 – 6 дітей. Потім вони знову займають свої місця у колі і гра починається заново.
|
Заключна (3 – 4хв.) |
1. Перешикування. 2. Ходьба.
3. Вправи на відновлення дихання.
4. Вимірювання ЧСС. 5. Підбиття підсумків. |
30 с. До 1 хв.
До 1 хв.
До 1 хв. |
У колону по одному. По колу у повільному темпі. Дихання глибоке та рівномірне. За 10 с. (17-20 уд./10 с.) Відмітити кращих. Дізнатися про самопочуття. Зібрати манішки.
|
1