План-конспект уроку фізичної культури для учнів 1-х класів
Тиждень №20 «Спорт»
Тема: Організуючі вправи;шикування стійки. Загальнорозвивальні вправи з м’ячами: навчати базових положень на м'ячах під час виконання загальнорозвивальних вправ; навчати виконувати комплекс з використанням фітболу в єдиному для всієї групи темпі, удосконалювати якість виконання вправ;
закріплювати вправи з розслабленням м'язів на фітболах; спонукати дітей до збереження рівноваги на фітболі під час рухливої гри.
РОЗУЧИТИ:рухливу гру «Гусінь»;
ПОВТОРИТИ: рухливу гру «Заборонений рух»;
Урок №58
Час: 35хв.
Дата:
Щільність уроку: 64,3%
Інвентар: фітбол м’ячі
Місце проведення: спортивний зал
Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя.
Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна.
Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна галузі.
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
1. Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками.
Завдання:
. закріплювати вправи з розслабленням м'язів на фітболах; спонукати дітей до збереження рівноваги на фітболі під час рухливої гри;
. Ознайомити з видами спорту,в яких використовують м’яч.
РОЗУЧИТИ: Рухливу гру «Гусінь»;
ПОВТОРИТИ: рухливу гру «Заборонений рух»;
ВДОСКОНАЛЮВАТИ: Загальнорозвивальні вправи на місці на фітбол м’ячах;
РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції;
ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять;
ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: почуття поваги до інших осіб; бажання підтримувати та приймати інших; бажання бути здоровим: вміння обирати ті предмети та вправи, які корисні для здоров’я; інтерес до уроків фізичної культури.
Зміст навчального матеріалу, засоби |
Час |
Організаційно-методичні вказівки |
I.Підготовча частина уроку. |
12хв |
|
1.Перехід до спортивного залу. |
1хв |
організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі |
2.Шикування, привітання: 2.1.Шикування. 2.2.Привітання: Учитель: Треба разом привітатись! Учні: Добрий день! Учитель: Дружно, голосно сказати… Учні: Добрий день! Учитель: Вліво, вправо поверніться, Своїм друзям посміхніться! Учні: Добрий день! Учитель: І зі мною привітайтесь! Учні: Добрий день! |
30с+30c |
метод використання слова діти утворюють коло, промовляють привітання інтеграція: мовно-літературна галузь |
3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»: 3.1.Вправа «Покажи свій настрій»: Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами |
1хв30с |
метод використання слова інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь з’ясувати стан здоров’я присутніх |
4.2.Основи знань з фізичної культури: Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомити з видами спорту,в яких використовують м’яч. |
2хв |
метод використання слова інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
5.Оголошення теми тижня, проблеми уроку. 5.1.Тема тижня: «Спорт». 5.2.Проблема уроку: вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дати відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?» |
30с |
метод використання слова |
6.Очікувані результати: 6.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури; 6.2.Рефлексія: – Хто Ви? – Хто Ваші однокласники? 6.3. Гра-пантоміма «Відгадай вид спорту де використовується м’яч.» Завдання: показати довільним способом вид спорту, який подобається учню. |
2хв+1хв |
розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію метод використання слова ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
.Перешикування з колони по одному в колону по п’ять. 1 учень-один крок; 2 учень –два кроки; 3 учень-три кроки; 4 учень-чотири кроки; 5 учень-на місці. |
3хв |
діти утворюють шеренгу чітко виконувати вправи, збільшувати темп фронтальний метод організації діяльності учнів ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: математична галузь |
II.Основна частина уроку. |
18хв |
|
|
|
|
1.Розминка: Нахили головою вперед-назад і вправо-вліво. Повороти головою направо-наліво. Кругові обертання руками вперед і назад. Нахили тулуба вправо-вліво. Повороти тулуба направо-наліво. "Сходи" - піднімати руки по черзі на пояс, на плечі, вгору, два хлопки руками і назад по черзі так само (плечі, пояс, два хлопки внизу по м'ячу). Ходьба сидячи на м'ячі вперед-назад. Ходьба сидячи на м'ячі вправо-вліво. Стрибки на м'ячі як можна вище відриваючись від підлоги. Стрибки сидячи на м'ячі навколо себе .
|
5хв |
Темп повільний.
Темп середній.
Поступово темп вправ можна збільшувати. Не відриваючи сідниці від м’яча, пройти якнайдалі. Спина пряма.
Підстрибуємо,поступово переставляючи ноги і рухаємося по колу. |
2.Комплекс вправ на фітбол – м’ячах: Вправи стоячи; Вправи, сидячи на м'ячі; Вправи, лежачи на килимку, на спині; Вправи, лежачи на м'ячі, на животі; Вправи, лежачи на спині, на м'ячі.
|
10хв |
Виконуються в положенні сидячи на м'ячі, стоячи, лежачи на м'ячі (на спині і животі). виправляти помилки словесно, показом фронтальний метод організації діяльності учнів |
- підсумок. |
30с |
отримати зворотну реакцію |
3. Дихальні вправи |
30с |
дихати потрібно тихо, спокійно і плавно |
|
|
|
Рухлива гра: Гусінь». Гра: «Заборонений рух». |
2хв |
чітко дотримуватися правил гри ;хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад |
- підсумок. |
30с |
отримати зворотну реакцію |
III.Заключна частина уроку. |
5хв |
метод використання слова |
1.Вправа на релаксацію. |
1хв |
метод «Релаксація для відновлення організму дітей» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
2.Підсумок: |
1хв |
отримати зворотну реакцію інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення» інтеграція: мовно-літературна галузь |
– Мені сподобалося… . |
|
|
– Мені не сподобалося… . |
|
|
– Я дізнався про… . |
|
|
– Рухова активність - це… . |
|
|
3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»: кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя. |
1хв |
метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму» ігровий метод організації діяльності учнів метод «Ігрова терапія» інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь |
4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички? |
30с |
розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію |
5.Оцінювання (вербальне). |
30с |
мотивація |
6.Перехід до класу. |
1хв |
організовано, рух в парах, відстань 0,5м |