Урок фізичної культури для учнів 1-х класів. Тиждень №20 "Спорт" НУШ за програмою Р.Б.Шияна з вправами на фітбол м'ячі.

Про матеріал
План конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів.Тиждень № 20 "Спорт" НУШ за програмою Р.Б.Шияна на фітбол м'ячах.
Перегляд файлу

План-конспект уроку фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №20 «Спорт»

Тема: Організуючі вправи;шикування стійки. Загальнорозвивальні вправи з м’ячами: навчати базових поло­жень на м'ячах під час виконання загальнорозвивальних вправ; навчати викону­вати комплекс з використанням фітболу в єдиному для всієї групи темпі, удоско­налювати якість виконання вправ;

закріплювати вправи з розслабленням м'язів на фітболах; спонукати дітей до збереження рівноваги на фітболі під час рухливої гри.

РОЗУЧИТИ:рухливу гру «Гусінь»;

 ПОВТОРИТИ: рухливу гру «Заборонений рух»;

Урок №58

Час: 35хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 64,3%      

Інвентар: фітбол м’ячі

Місце проведення: спортивний зал

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя.

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоров’язбережувальна.

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоров’язбережна галузі.

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1. Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками.

Завдання:  

  •                  розвивати у дітей фізичні якості — спритність, витривалість;
  •                  зміцнювати опорно-руховий апарат;
  •                  навчати тримати правильну поставу під час виконання основних рухів;
  •                  виховувати позитивне ставлення до фі­зичних вправ, рухливих ігор;
  •                  стимулювати самоконтроль та самооцінку;
  •                  спонукати до ведення здорового способу життя, до регулярних занять фізкульту­рою та спортом;
  •                  продовжувати навчати базових поло­жень на м'ячах під час виконання загальнорозвивальних вправ; навчати викону­вати комплекс з використанням фітболу в єдиному для всього класу темпі, удоско­налювати якість виконання вправ;

. закріплювати вправи з розслабленням м'язів на фітболах; спонукати дітей до збереження рівноваги на фітболі під час рухливої гри;

. Ознайомити з видами спорту,в яких використовують м’яч.

РОЗУЧИТИ: Рухливу гру   «Гусінь»;

 ПОВТОРИТИ: рухливу гру «Заборонений рух»;

 ВДОСКОНАЛЮВАТИ: Загальнорозвивальні вправи на місці на фітбол м’ячах;

 РОЗВИВАТИ:  координацію рухів, швидкість реакції;

ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять;

ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: почуття поваги до інших осіб; бажання підтримувати та приймати інших; бажання бути здоровим: вміння обирати ті предмети та вправи, які корисні для здоров’я; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

12хв

 

1.Перехід до спортивного залу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Учитель: Треба разом привітатись!

Учні: Добрий день!

Учитель: Дружно, голосно сказати…

Учні: Добрий день!

Учитель: Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться!

Учні: Добрий день!

Учитель: І зі мною привітайтесь!

Учні: Добрий день!

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло,

промовляють привітання

інтеграція: мовно-літературна галузь

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

з’ясувати стан здоров’я присутніх

4.2.Основи знань з фізичної культури:

Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомити з видами спорту,в яких використовують м’яч.

2хв

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

5.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

5.1.Тема тижня: «Спорт».

5.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дати відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

6.Очікувані результати:

6.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

6.2.Рефлексія: – Хто Ви? 

– Хто Ваші однокласники?

6.3. Гра-пантоміма «Відгадай вид спорту де використовується м’яч.»

Завдання: показати довільним способом вид спорту, який подобається учню. 

2хв+1хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

.Перешикування з колони по одному в колону по п’ять.

1 учень-один крок;

2 учень –два кроки;

3 учень-три кроки;

4 учень-чотири кроки;

5 учень-на місці.

3хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

II.Основна частина уроку.

18хв

 

 

 

 

1.Розминка:

Нахили головою вперед-назад і вправо-вліво. 

Повороти головою направо-наліво. 

Кругові обертання руками вперед і назад. 

Нахили тулуба вправо-вліво. 

Повороти тулуба направо-наліво. 

   "Сходи" - піднімати руки по черзі на пояс, на плечі, вгору, два хлопки  руками і назад по черзі так само (плечі, пояс, два хлопки внизу по м'ячу). 

Ходьба сидячи на м'ячі вперед-назад.

Ходьба сидячи на м'ячі вправо-вліво.

Стрибки на м'ячі як можна вище відриваючись від підлоги.

  Стрибки сидячи на м'ячі навколо себе .

 

5хв

Темп повільний.

 

 

 

Темп середній.

 

 

 

Поступово темп вправ можна збільшувати.

Не відриваючи сідниці від м’яча, пройти якнайдалі. Спина пряма.

 

 

Підстрибуємо,поступово переставляючи ноги і рухаємося по колу.

2.Комплекс вправ на фітбол – м’ячах:

Вправи стоячи;

Вправи, сидячи на м'ячі;

Вправи, лежачи на килимку, на спині;

Вправи, лежачи на м'ячі, на животі;

Вправи, лежачи на спині, на м'ячі.

 

 

10хв

Виконуються в положенні сидячи на м'ячі, стоячи, лежачи на м'ячі (на спині і животі).

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

3. Дихальні вправи

30с

дихати потрібно тихо, спокійно і плавно

 

 

 

Рухлива гра: Гусінь».

Гра: «Заборонений рух».

2хв

чітко дотримуватися правил гри ;хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я дізнався про… .

 

 

– Рухова активність - це… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоров’язбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

 

 

docx
Додано
10 грудня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку