Про матеріал
- - Урок фізичної культури має свою специфіку, основним завданням якого є формування в учні свідомого ставлення до свого здоров’я. Але поряд з цим на уроках розвивається уява, мислення та знання дітей про спорт. Щоб зацікавити учнів, впроваджую такі методи:
Основним в початковій школі є ігровий метод. На різних етапах уроку я організовую для дітей різноманітні ігри. Наприклад, під час проведення інтерактивних уроків, на початку пропоную гру «Повітряна куля». Для цього звертаю увагу на повітряну кулю, що зображена на малюнку і пропоную дітям уявити себе мандрівником. Після чого дітям потрібно записати 9 цінностей, які б вони взяли з собою: гроші, родину, здоров’я, кохання тощо. Створюю проблемну ситуацію, коли повітряна куля набрала висоти, учням необхідно скинути баласт, викресливши 3, а потім іще 3 зі списку. Звертаю увагу на те, що залишилося. І це слово «здоров’я», яке є найбільшою цінністю в житті людини.
В основній частині використовую рухливі ігри. Такі, як, «Сонечко, хмарка і краплинка», «Влучи в ціль», «Заморожений».
Наприкінці уроку пропоную імітаційні вправи.
Уявити інтерактивний урок без тренінгу неможливо. Тому пропоную дітям виконати вправи, що викликають інтерес до занять фізичною культурою та спортом, використовуючи зошит «Пригоди Фізкультуркіна».
Впроваджую на уроках ІКТ, для кращого засвоєння теоретичного матеріалу, поширення знань про олімпійський рух та опрацювання техніки різних видів спорту.
Вся ця робота забезпечує ефективне формування у школярів позитивної мотивації до здорового способу життя.