Урок фізичної культури "Організовуючі вправи. Біг по прямій із махами руками. Гальмування «напівплугом». Перебіжка по повороту. Різновиди ходьби та бігу. Гра «Виклик номерів"

Про матеріал
Представлений конспект сучасного уроку фізичної культури у 3 класі. Використані сучасні форми та методи проведення заняття. Основним є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.
Перегляд файлу

 

 

     Міністерство освіти і науки України

             Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації

                         Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету

         Васильківської селищної ради

                Опорний заклад Васильківський навчально-виховний комплекс №1

             ім. М. М. Коцюбинського

 

 

Конспект уроку фізичної культури

на тему

«Організовуючі вправи. Біг по прямій із махами руками. Гальмування «напівплугом». Перебіжка по повороту. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Виклик номерів». Естафети»

(4-А клас)

 

Картинки по запросу "фізкультура"

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Єгорова І.Г.

 

 

 

 

 

Дата: 18.02 2021 р.

Місце проведення: спортивний зал опорного закладу

Васильківського НВК №1 ім. М.М. Коцюбинського

Тема: «Організовуючі вправи. Біг по прямій із махами руками. Гальмування «напівплугом». Перебіжка по повороту. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Виклик номерів». Естафети»

Завдання уроку:

1. Освітні:

- повторити різновиди ходьби та бігу; вправляти у бігу по прямій із махами руками, гальмуванню «напівплугом», перебіжці по повороту;

-удосконалювати  підтягування по гімнастичній лаві лежачи на животі однойменним та різнойменними способами;

- продовжувати навчати стрибкам через скакалку на двох ногах, на одній нозі;

- повторити комплекс вправ ранкової гімнастики;

-ознайомити із «Системою дев’яти сил» Олександра Притули.

2. Оздоровчі:

- сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, силі рук, м’язів черевного пресу, гнучкості, швидкості, спритності.

3. Виховні:

- сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами, зацікавити видами тренування запорізьких козаків.

Наскрізні змістові лінії: здоров’я і безпека; громадянська відповідальність (розповідь про тренування запорізьких козаків, елементи українського танку «Гопак»).

Інвентар та спортивне обладнання: гімнастична лава, гімнастичні палиці, м’ячі, кеглі, обручі, скакалки.

 

З  м  і  с  т

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Вступна  частина

  1.             хв

 

 

1.Шикування

 

В шеренгу по одному

 

2. Привітання

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд,

наявність спортивного одягу, стан здоров’я  учнів.

 

3. Повідомлення завдань уроку

 

Отримати зворотну інформацію

 

4. Інструктаж з техніки безпеки

 

Отримати зворотну інформацію

 

5.Енерджайзери. «Система 9 сил» Олександра Притули

 

Розповідь про тренування запорізьких козаків, елементи українського танку «Гопак»

ІІ

Підготовча частина

10-14 хв

 

 

6. Організаційні та стройові

вправи: ”Праворуч!”, ”Ліворуч!”,

”Кругом!” «На перший, другий – відлічись!» «В дві шеренги –шикуйсь!»

Гра на увагу «Клас!»

0,5 хв

Гра на увагу «Клас!»

В шеренгу. Звернути увагу на правильність виконання

 

7. Комплекс ЗРВ в русі:

а) ходьба по колу;

б) багатоскоки,по сигналу – зміна напрямку;

в) біг приставним кроком , по сигналу – зміна напрямку;

г) звичайна ходьба з відновленням дихання.

8.Ходьба, різновиди: «змійкою» на носках, п’ятках, на зовнішній, внутрішній стороні стопи з різними положеннями рук.

9. Біг у повільному темпі, біг із махами руками, перебіжка по повороту, «змійкою», «протиходом» по діагоналі.

0,5 хв

 

0,5 хв

 

0,5-1 хв.

 

0,5 кола

Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній

Дотримуватись дистанції. Нагадати, показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки

 

 

 

Принцип «Коловерту» (біг з різних дистанцій у різному темпі)

 

10. Комплекс вправ ранкової  гімнастики:

10..1 В.п.- основна стійка (о.с.)

1- нахил голови вліво;

2- нахил голови вправо;

3- нахил голови вперед;

4 – нахил голови назад.

10.2 В.п.- о.с.

1-підняти ліве плече вгору;

2- підняти праве плече вгору;

3- опустити ліве плече вниз;

4- опустити праве плече вниз.

10.3. В.п.- о.с.

1- підняти ліву руку до плеча;

2- підняти праву руку до плеча;

3- підняти ліву руку вгору;

4- підняти праву руку вгору;

5-8- опустити ліву (праву) руку до плечей, вниз.

10.4 В.п.- стійка ноги нарізно

1-4- колові оберти плечима вперед;

5-8- колові оберти плечима назад.107.5 В.п.- стійка ноги нарізно

1-8- почергові оберти руками вперед;

1-8- почергові оберти руками назад.

10.6 В.п.- стійка ноги нарізно

1-8- відведення прямої правої руки вліво і захват за лікоть;

1-8- відведення прямої лівої руки вправо і захват за лікоть.

10.7.В.п.- стійка наги нарізно, кисті рук до плечей

1- нахил вперед, руки в сторони;

2- В.п.

3- прогнутись назад, руки вперед;

4- В.п.

10.8- стійка ноги нарізно, руки на поясі

1- крок лівою вперед на п’ятку, затриматись на ній; 2- крок правою вперед на п’ятку; 3- крок лівою назад на всю ступню; 4- крок правою назад на всю ступню.

10.9 В.п.- о.с.

1- крок лівою вліво; 2- крок правою вправо; 3-4- повернутись у В.п.

10.10 В.п.- стійка ноги нарізно

1-4- стрибки на двох ногах на місці;

5-8- стрибки на двох ногах на місці з оплесками над головою.

10.11Ігровий стретчинг (вправи на розтяжку)

30 с, 4х15 м

2 хв.

30 с

8 хв.

Дотримання дистанції,

виконувати чітко

Повільно, плавно, без різких рухів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правильність виконання

Лікоть не згинати

При виконанні нахилу ноги залишаються прямими

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігровий стретчинг

 

ІІ

Основна частина

30-33 хв.

 

 

Колове тренування:

 

Принцип буттерброду (мікрогрупи з тренерами).

1 

Ходіння по гімнастичній лаві зі стрибуванням

 

Не нахилятися, дотримуватись рівноваги

 2

Ловіння і передачі м’яча обома руками з кроком.

8-10р.

Працювати в парах.

 3

Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі  із зміною місць

8-10 повторів

Працювати в парах, відстань 4-5 кроків,інтервал 2-3 кроки.

 4

Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі.

8-10 повторів

Працювати в трійках

 

Розподіл класу на 3 групи:

 

Розрахунком на 1-й, 2-й, 3-й.

 5

Ведення м’яча з наступним кидком в кошик

1 хв

Поточний метод.

 6

Кидки м’яча в кошик з місця

1 хв

Поточний метод.

7 

Подолання смуги перешкод:

-біг «змійкою» між кеглів,

-вправа  з обручами;

-підтягування на гімнастичній лаві,

-стрибки на скакалці,

-кидки м’яча у корзину.

 

Ігровий метод організації діяльності учнів.

 

Ігри розвивають швидкість, спритність, уміння  прийняття  рішень.

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухливі ігри та естафети:

«Білі ведмеді»

«Виклик номерів»

«Другий зайвий»

«Виклик номерів»

Естафети з обручати, гімнастичними палицями, м’ячами

 

 

 

 

 

 

Принцип «Корпоративу»

 (закінчення уроку іграми).

Гра на увагу

 

 

 

 

 

 

ІІІ

Заключна частина

4-5 хв

 

 

1. Вправи на відновлення: легкий біг, ходьба. Вправи йоги, дихальні вправи «Двері-вікно»

1хв

Елементи релаксації (сісти в коло, виконати дихальні вправи).У спокійному темпі не порушуючи стрій.

 

2. Шикування. Вправи на формування правильної постави

1хв

В ширенгу по одному, вправи на формування правильної постави: грудина вперед, ребра підняті, плечі опущені

 

3. Підведення підсумків.

1хв

Наголосити на позитивні і негативні моменти.

 

4. Оцінювання учнів.

1хв

Здійснити вербальне оцінювання роботи учнів на уроці

 

docx
Додав(-ла)
Єгорова Ірина
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
1377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку