Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету
Васильківської селищної ради
Опорний заклад Васильківський навчально-виховний комплекс №1
ім. М. М. Коцюбинського
Конспект уроку фізичної культури
на тему
«Організовуючі вправи. Біг по прямій із махами руками. Гальмування «напівплугом». Перебіжка по повороту. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Виклик номерів». Естафети»
(4-А клас)
Підготувала
вчитель початкових класів
Єгорова І.Г.
Дата: 18.02 2021 р.
Місце проведення: спортивний зал опорного закладу
Васильківського НВК №1 ім. М.М. Коцюбинського
Тема: «Організовуючі вправи. Біг по прямій із махами руками. Гальмування «напівплугом». Перебіжка по повороту. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Виклик номерів». Естафети»
Завдання уроку:
1. Освітні:
- повторити різновиди ходьби та бігу; вправляти у бігу по прямій із махами руками, гальмуванню «напівплугом», перебіжці по повороту;
-удосконалювати підтягування по гімнастичній лаві лежачи на животі однойменним та різнойменними способами;
- продовжувати навчати стрибкам через скакалку на двох ногах, на одній нозі;
- повторити комплекс вправ ранкової гімнастики;
-ознайомити із «Системою дев’яти сил» Олександра Притули.
2. Оздоровчі:
- сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, силі рук, м’язів черевного пресу, гнучкості, швидкості, спритності.
3. Виховні:
- сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами, зацікавити видами тренування запорізьких козаків.
Наскрізні змістові лінії: здоров’я і безпека; громадянська відповідальність (розповідь про тренування запорізьких козаків, елементи українського танку «Гопак»).
Інвентар та спортивне обладнання: гімнастична лава, гімнастичні палиці, м’ячі, кеглі, обручі, скакалки.
№ |
З м і с т |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Вступна частина |
|
|
|
1.Шикування |
|
В шеренгу по одному |
|
2. Привітання |
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд, наявність спортивного одягу, стан здоров’я учнів. |
|
3. Повідомлення завдань уроку |
|
Отримати зворотну інформацію |
|
4. Інструктаж з техніки безпеки |
|
Отримати зворотну інформацію |
|
5.Енерджайзери. «Система 9 сил» Олександра Притули |
|
Розповідь про тренування запорізьких козаків, елементи українського танку «Гопак» |
ІІ |
Підготовча частина |
10-14 хв |
|
|
6. Організаційні та стройові вправи: ”Праворуч!”, ”Ліворуч!”, ”Кругом!” «На перший, другий – відлічись!» «В дві шеренги –шикуйсь!» Гра на увагу «Клас!» |
0,5 хв |
Гра на увагу «Клас!» В шеренгу. Звернути увагу на правильність виконання |
|
7. Комплекс ЗРВ в русі: а) ходьба по колу; б) багатоскоки,по сигналу – зміна напрямку; в) біг приставним кроком , по сигналу – зміна напрямку; г) звичайна ходьба з відновленням дихання. 8.Ходьба, різновиди: «змійкою» на носках, п’ятках, на зовнішній, внутрішній стороні стопи з різними положеннями рук. 9. Біг у повільному темпі, біг із махами руками, перебіжка по повороту, «змійкою», «протиходом» по діагоналі. |
0,5 хв
0,5 хв
0,5-1 хв.
0,5 кола |
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній Дотримуватись дистанції. Нагадати, показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки
Принцип «Коловерту» (біг з різних дистанцій у різному темпі) |
|
10. Комплекс вправ ранкової гімнастики: 10..1 В.п.- основна стійка (о.с.) 1- нахил голови вліво; 2- нахил голови вправо; 3- нахил голови вперед; 4 – нахил голови назад. 10.2 В.п.- о.с. 1-підняти ліве плече вгору; 2- підняти праве плече вгору; 3- опустити ліве плече вниз; 4- опустити праве плече вниз. 10.3. В.п.- о.с. 1- підняти ліву руку до плеча; 2- підняти праву руку до плеча; 3- підняти ліву руку вгору; 4- підняти праву руку вгору; 5-8- опустити ліву (праву) руку до плечей, вниз. 10.4 В.п.- стійка ноги нарізно 1-4- колові оберти плечима вперед; 5-8- колові оберти плечима назад.107.5 В.п.- стійка ноги нарізно 1-8- почергові оберти руками вперед; 1-8- почергові оберти руками назад. 10.6 В.п.- стійка ноги нарізно 1-8- відведення прямої правої руки вліво і захват за лікоть; 1-8- відведення прямої лівої руки вправо і захват за лікоть. 10.7.В.п.- стійка наги нарізно, кисті рук до плечей 1- нахил вперед, руки в сторони; 2- В.п. 3- прогнутись назад, руки вперед; 4- В.п. 10.8- стійка ноги нарізно, руки на поясі 1- крок лівою вперед на п’ятку, затриматись на ній; 2- крок правою вперед на п’ятку; 3- крок лівою назад на всю ступню; 4- крок правою назад на всю ступню. 10.9 В.п.- о.с. 1- крок лівою вліво; 2- крок правою вправо; 3-4- повернутись у В.п. 10.10 В.п.- стійка ноги нарізно 1-4- стрибки на двох ногах на місці; 5-8- стрибки на двох ногах на місці з оплесками над головою. 10.11Ігровий стретчинг (вправи на розтяжку) |
30 с, 4х15 м 2 хв. 30 с 8 хв. |
Дотримання дистанції, виконувати чітко Повільно, плавно, без різких рухів
Правильність виконання Лікоть не згинати При виконанні нахилу ноги залишаються прямими
Ігровий стретчинг
|
ІІ |
Основна частина |
30-33 хв. |
|
|
Колове тренування: |
|
Принцип буттерброду (мікрогрупи з тренерами). |
1 |
Ходіння по гімнастичній лаві зі стрибуванням |
|
Не нахилятися, дотримуватись рівноваги |
2 |
Ловіння і передачі м’яча обома руками з кроком. |
8-10р. |
Працювати в парах. |
3 |
Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі із зміною місць |
8-10 повторів |
Працювати в парах, відстань 4-5 кроків,інтервал 2-3 кроки. |
4 |
Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі. |
8-10 повторів |
Працювати в трійках |
|
Розподіл класу на 3 групи: |
|
Розрахунком на 1-й, 2-й, 3-й. |
5 |
Ведення м’яча з наступним кидком в кошик |
1 хв |
Поточний метод. |
6 |
Кидки м’яча в кошик з місця |
1 хв |
Поточний метод. |
7 |
Подолання смуги перешкод: -біг «змійкою» між кеглів, -вправа з обручами; -підтягування на гімнастичній лаві, -стрибки на скакалці, -кидки м’яча у корзину. |
|
Ігровий метод організації діяльності учнів.
Ігри розвивають швидкість, спритність, уміння прийняття рішень. |
8
|
Рухливі ігри та естафети: «Білі ведмеді» «Виклик номерів» «Другий зайвий» «Виклик номерів» Естафети з обручати, гімнастичними палицями, м’ячами
|
|
Принцип «Корпоративу» (закінчення уроку іграми). Гра на увагу
|
ІІІ |
Заключна частина |
4-5 хв |
|
|
1. Вправи на відновлення: легкий біг, ходьба. Вправи йоги, дихальні вправи «Двері-вікно» |
1хв |
Елементи релаксації (сісти в коло, виконати дихальні вправи).У спокійному темпі не порушуючи стрій. |
|
2. Шикування. Вправи на формування правильної постави |
1хв |
В ширенгу по одному, вправи на формування правильної постави: грудина вперед, ребра підняті, плечі опущені |
|
3. Підведення підсумків. |
1хв |
Наголосити на позитивні і негативні моменти. |
|
4. Оцінювання учнів. |
1хв |
Здійснити вербальне оцінювання роботи учнів на уроці |