урок фізичної культури "Сюжетний урок ""Веселий потяг"

Про матеріал
Повторити рухливі ігри з елементами стройових вправ і гімнастики. 2. Розвивати рухові навички і фізичні якості. Місце проведення: спортивна зала.
Перегляд файлу

Сюжетний урок «Веселий потяг»

Завдання:

1. Повторити рухливі ігри з елементами стройових вправ і гімнастики.

2. Розвивати рухові навички і фізичні якості. Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: м'ячі, стійки, мішки, обручі, музичний програвач, квитки з назвами станцій.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА (15 хв)

Учні організовано входять до спортивної зали. Шикування в шеренгу.

У ч и т е л ь. Здрастуйте, учні!

Учні. Здрастуйте!

Учитель. Сьогодні ми будемо подорожувати. А на чому здійснемо цю подорож, дізнаєтесь, відгадавши загадку.

 

 Його поведе машиніст. Машиністом буде... (призначає учня). Ви всі — пасажири, я — контролер, у мене квитки. Праворуч! Зігніть руки в ліктях, розправте плечі, спина пряма. Машиністе, відривай квиток!

Учень відриває квиток.

 Станція «Стройова» (3 хв.)

Ходьба по колу в колоні. Учні зображують рух потяга зі словами «чух- чух». Зупинка.

 На цій станції всі шикуються у колони і шеренги, роблять повороти лі-воруч і праворуч.

 

 Молодці! Але не забувайте, що потяг іде точно за розкладом. Не можна спізнюватися ані на хвилину. Машиністе, відривай квиток!

Учень відриває квиток.

Станція «Музична» (7 хв.)

 На цій станції всі рухи виконують під музику. Перешикуймося в три потяги. (Розрахунок на 1—3.)

Діти виконують разом з учителем комплекс ритмічної  гімнастики

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА (20 хв)

 Розім'ялися? Ви готові продовжити рух? Тоді займайте місця у вагонах. Кругом! Машиністе, відривай квиток!

Учень відриває квиток.

Станція «Казкова»

 Потяги № 1, 2, 3, улаштовуйтеся зручніше і поїхали до станції призна-чення.

Учні рухаються.

 А тепер ми проведемо естафети з казковими сюжетами. У кожній казці є завдання, що потрібно виконати на швидкість.

Перша казка-естафета «Ріпка»

Посадив дід ріпку. Виросла вона велика. Тягне дід ріпку. Витягнув її дід і побіг з нею. Потрібно оббігти навколо стійки, повернутися назад і передати ріпку бабці, а самому стати в кінець колони. Потім бабка передає ріпку онучці й т. ін. (лінійна естафета з передачею м'яча).

Друга казка-естафета «Півник, золотий гребінець»

Лисиця. Півнику, півнику, золотий гребінець! Визирни у віконце!

Визирнув півник у віконце, а лисиця схопила його — і в мішок. Побігла лисиця в ліс навколо стійки і назад, передала мішок інший лисиці, а сама в кінець колони заховалася (лінійна естафета «Біг з мішком на плечі, в мішку — два м'ячі»).

Після кожної естафети вчитель підбиває її підсумки. Починати естафету можна тільки за командою «Увага! Поїхали!»

 Усі ми трохи втомилися. Час відпочити. Машиністе, відривай квиток!

Учень відриває квиток.

Станція «Лісова»

 Усі виходимо з вагонів — і в ліс! Але далеко не розбігайтеся! У лісі вдень є клишоногі ведмеді, а вночі вони завмирають. А ще на лісових галявинах з квітки на квітку літають красиві метелики.

Рухлива гра «День і ніч»

На відстані 2—3 кроків у центрі майданчика креслять дві паралельні лінії. Учнів об'єднують на дві рівні команди. Із двох боків від них на відстані 15 - 20 м креслять лінії «будинків». Команди стоять, повернувшись спиною одна до одної. Одна команда називається «День», друга — «Ніч». За сигналом учителя «День!» команда «Ніч» тікає у свій «будиночок», а команда «День» наздоганяє їх. Спійманих дітей рахують, а потім вони стають на свої місця. Гра  повторюється кілька разів, після чого вчитель рахує кількість спійманих дітей у кожній команді.

Примітка. Ловити дозволено лише до лінії «будиночка». Перемагає команда  у якої опиниться більша кількість спійманих гравців суперника.

 Ми загралися в лісі. Можемо не встигнути доїхати до наступної  станції. По вагонах, у коло!

Шикування в коло.

 Машиністе, відривай квиток!

Учень відриває квиток.

Станція «Ігрова»

 Зараз пограємо в гру «Ти котись веселий м»

 Учні, вам сподобалося? По вагонах, у коло!

Шикування в коло.

 Машиністе, відривай квиток!

Учень відриває квиток.

Станція «Морська»

 Ми прибули до моря, виходимо з вагонів.

Діти довільно розходяться залою.

Рухлива гра «Море хвилюється»

Море хвилюється — раз,

Море хвилюється два,

Море хвилюється — три,

Гарна фігура, замри!

 Море гарне і спокійне.

Діти йдуть на носках, виконуючи плавні рухи руками, а після речита¬тиву завмирають у красивих позах.

 А зараз на морі здійнявся шторм.

Діти біжать на носках, махаючи руками, а після речитативу знову за- змирають у красивих позах.

 На морі світить яскраве сонце.

Діти бігають залою, удаючи, що бризкаються водою одне в одного, а пі- :ля речитативу завмирають у красивих позах.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (5 хв)

 Учні! Засмагли! Розчервонілися! А тепер нам час їхати! По вагонах!

Шикування в коло.

 Машиністе, відривай останній квиток!

Учень відриває квиток.

Станція «Кінцева» "

Гра «Клас, струнко!»

Гравці вишикувані в одній шерензі. Учитель подає стройові (організаційні) команди. Учні повинні виконувати команди вчителя тоді, коли він скаже слово «клас». Якщо вчитель не сказав цього слова, учні команди не викону- ють. Виграють гравці, які були найуважнішими і залишилися на своїх місцях.

Учень, який припустився помилки, робить один крок уперед і продовжує гру.

Шикування в шеренгу. Підбиття підсумків.

 Ось і все. Подорож добігла кінця! Удома розкажіть батькам про свою подорож. Виходьте з вагонів. Дякую всім вам!

Вихід із зали.

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку