Урок фізичної культури в 3 класі на тему : «Бджілки - трудівниці» Гімнастика . Акробатичні вправи. Вправи у рівновазі на гімнастичній лаві. Елементи силової підготовки.

Про матеріал
Тема : «Бджілки - трудівниці» Гімнастика . Акробатичні вправи. Вправи у рівновазі на гімнастичній лаві. Елементи силової підготовки. Завдання : Удосконалювати навички виконання акробатичних вправ. Розвивати силу, швидкість, гнучкість, координацію рухів. Виховувати любов до фізичної культури, працелюбність, наполегливість
Перегляд файлу

Урок фізичної культури в  3 класі

на  тему :

 

 «Бджілки - трудівниці»

Гімнастика . Акробатичні вправи. Вправи у рівновазі на гімнастичній лаві. Елементи силової підготовки.

 

 

 

                                                            Вчитель: Мардар А.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : «Бджілки - трудівниці» Гімнастика . Акробатичні вправи. Вправи у рівновазі на гімнастичній лаві. Елементи силової підготовки.   

Завдання :   Удосконалювати навички виконання акробатичних вправ.  Розвивати силу,  швидкість, гнучкість,   координацію рухів. Виховувати любов до фізичної  культури, працелюбність,  наполегливість.

 

 Обладнання та інвентар:  гімнастичні мати (8),  гімнастична стінка, гімнастична лава,  обручі(8) , гантелі 0,5 кг (40), ТЗН.

Місце  проведення:  спортивний зал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  

                                                  Хід  уроку.

            Підготовча  частина (13хв.)

  1. Шикування у шеренгу , привітання, повідомлення завдань уроку.  (1 хв.)

Вчитель:

  • Сьогодні проведемо незвичайний урок.  Ви  уявите себе бджілками. А наш зал буде великим вулієм. Що вам відомо про бджіл та їхнє життя?
  1. Техніка безпеки під час виконання фізичних вправ. (1 хв.)

       «Бджолина  розминка» - різновиди ходьби та бігу   під музичний супровід  пісні   «Бджілка» (2хв.)

 Ходьба:

  • чергування  ходьби у пів  присіді з ходьбою на носках.
  • на носках,  «махаючи крильцями».
  • в пів присіді, руки в сторони
  • на п`ятках , руки на поясі, махи руками в перед - в сторони.

Біг:

  • з підскоком;
  • з високим підніманням стегна;
  • з закиданням ноги назад;
  • з виносом прямої ноги вперед;
  • біг в розсипну «виліт бджілок на поляну»;
  •  «збирання  спортивного нектару» - гантелі;
  •   біг і ходьба з гантелями.
  1. Комплекс  загально-розвивальних вправ з гантелями. (6 хв.)
  1. «Бджілки оглядають поле».  В.п. - стоячи ноги нарізно,  прямі руки з гантельками вперед; 1,3- поворот голови праворуч;  2,4 –  поворот голови  ліворуч.
  2.  «Бджілки дивляться чи не піде дощик»  В.п. – стоячи, ноги нарізно, руки з гантельками в сторони; 1,3- нахил   голови вгору- назад;   3,4 – нахил голови вниз.
  3. В.п.   – руки з  гантельками  біля плечей.  1,3- нахил  праворуч , руки  вгору-праворуч;  3.4 – те саме в ліву сторону. 
  4. В.п.  – ноги на ширині плечей, руки  з гантельками в сторони;    1, 3 – нахил вперед, схрестити руки, доторкнутись до різнойменної ноги;  2,4 – в.п.
  5. В.п. ноги разом,  руки внизу ;  1 – випад правою ногою вперед,  руки в сторони;   2 – в.п.; 3.4 – те саме лівою ногою.
  6. В.п.  – ноги разом,  руки біля  грудей – 1,3 - стрибок права нога і ліва рука вперед; 2,4 – те саме інша нога та рука.
  7. Вправа  на розслаблення  «Трутні! Не спати!!» - плавні  ліниві рухи руками, повільно, ніби падаючи присісти. За сигналом «Трутні! Не спати!!» - ніби трішки бадьоряться, повільно піднімаються, але потім знову «дрімають».

          

              Організаційно - методичні вказівки

  1. Рівняння у шерензі, постава.
  2. Акцент на дотриманні правил техніки безпеки.
  3. Дистанція  1 м, рівняння у колоні,  виконувати у такт з музичним супроводом. Обережність,  дотримання дистанції 1м,  рівномірний темп виконання.
  4. Слідкувати за роботою рук  ніг, за поставою . Синхронність виконання фізичних вправ.

 

 

             Основна  частина (22хв.)

  1. «Бджоли - акробати»  - підготовчі вправи з акробатики (4 хв.)
  • упор присівши;
  • групування  присівши;
  • перекати у групуванні;
  • заведення прямих ніг за голову в положенні лежачи;
  • вправа «жабка»
  • перекати вперед, назад в положенні на животі,  прогнувшись, тримаючись руками за ноги.

 

  1. «Бджілки трудівниці»  - групова робота
  1. Пояснення техніки виконання вправ.
  2. Виконання завдань  групами.

Станція 1.  

 Галявина  «акробатична» -  виконання комбінації акробатичних вправ (перекид вперед , перекид назад, стійка на лопатках, міст з положення лежачи).

      Станція 2

 «Перехід  через місток» (коло тренування: вправи у рівновазі на гімнастичній лаві;  напів-шпагат;   перекат боком у групуванні)

 

     Станція 3.  

 Галявина «Силова»  (робота над пресом , віджимання в упорі лежачи).

 

      Станція 4.

  «Вправа Вінні Пуха» -  «Я хмаринка» ( коло тренування:   лазіння по гімнастичній стінці ;  лазіння через обручі  в упорі стоячи на колінах)

 

  1. Рухлива гра «Бджоли та ведмеді»

Клас поділено на дві команди «Бджоли» та «Ведмеді».  «Бджоли» знаходяться у «вулику» (за  гімнастичним матом).  Ведмеді  починають рухатися у напрямку вулика примовляючи:  «Любимо медок!  Любимо медок!». За сигналом вчителя «Бджоли!»  «ведмеді» тікають до водойм – обручів розкладених по залу - забігають в обруч. Коли «ведмеді» в обручі- «бджілки» не ловлять іх , за межами – ловлять.

Правила: ловити дотиком руки , впіймані діти  - виходять з гри.

 

 Організаційно - методичні вказівки

  1. Інтенсивність та чіткість роботи рук, ніг, тулуба.
  2. Дотримуватись правил техніки безпеки.

1)Пояснити , показати , показ кращими учнями;

2) Груповий метод виконання вправ.

  • Точне  дотримання  техніки виконання акробатичних вправ.
  • Слідкувати за поставою.  Дотримуватись послідовності виконання.
  • Інтенсивність виконання Повна амплітуда роботи рук та тулуба.
  • Підніматись,  використовуючи силу рук, ноги у висі.

 

  1. Дотримання правил гри, обережність під час гри.

 

 

 

 

 Заключна  частина (5хв.)

  1. Заспокійлива  імітаційна  гра  «Бджолиний клуб» (3хв.)

Діти рухами під музичний супровід відтворюють політ бджіл.

За  сигналом вчителя «Зима» - збігаються до середини, утворюючи «клуб»(спосіб виживання бджіл взимку) - хлопчики стають у коло , в центрі якого  дівчатка.  Усі бджілки починають повільно рухатись, «споживаючи медок», дівчатка –«бджілки» годують медком хлопчиків «бджілок»

  1. Підведення підсумків  уроку (1хв.)
  2. Вербальне оцінювання дітей. (1 хв.)

 

                   Організацйно- методичні вказівки

 

  1. Відновлення дихання, плавність рухів.
  2. Запитати, проаналізувати якість виконання вправ.
  3. Відзначити роботу кращих  учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок фізичної культури у 4 класі на тему:

 

«Козацькому роду нема переводу»  Біг 30 м з високого старту (акцент на фінішування).  Метання малого м`яча у горизонтальну ціль.  Біг на дистанцію 800м.

 

                               Вчитель: Мардар А. А.

 

 

prykazky_pro_kozakiv.jpg

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мардар Аеліта
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку