Урок фізичної культури в 3 класі на тему : Метання малого м’яча на дальність способом з-за спини через плече. Стрибок у довжину з місця. Змістовне навантаження «Осінь».

Про матеріал
Урок фізичної культури в 3 класі на тему : Метання малого м’яча на дальність способом з-за спини через плече. Стрибок у довжину з місця. Змістовне навантаження «Осінь». Завдання: 1. Закріплювати техніку метання малого м’яча на дальність та стрибка у довжину з місця. 2. Розвивати спритність та координацію рухів. 3. Виховувати любов до фізичної культури.
Перегляд файлу

 

Урок фізичної культури в  3 класі

 на  тему :

                                 

 Метання малого м’яча на дальність  способом з-за спини через

  плече.   Стрибок у довжину з місця.

Змістовне навантаження  «Осінь».

Завдання:

 

  1. Закріплювати техніку  метання малого м’яча на дальність та стрибка у довжину з місця.             
  2. Розвивати спритність та координацію рухів.
  3. Виховувати любов до фізичної культури.

 

Місце проведення: шкільний стадіон.

Інвентар: малі м'ячі, кубики, «дощик».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     

 

 

                                                                 Хід уроку

Зміст уроку

Дозу­вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (15 хв)

1. Шикування в шеренгу, привітання. Повідомлення завдань уроку

1 хв

Перевірити стан спор­тивної форми і само­почуття учнів.

Використовувати засоби наочності.

 

Дистанція 1м.

 

Подавати зоровий і звуковий сигнали.

 

Включити в роботу руки.

Звернути увагу на махові вправи.

 

 

 

Чіткість виконання .

 

 

 

 

Творчість  під час виконання вправ.

 

 

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

2.Повороти на місці в шерензі

     1хв

3.Перешикування з однієї шеренги у дві.

1 хв

4. Ходьба проти ходом з виконанням імітаційних вправ - імітаційна гра      «Осінь».

-Знову наші сади пожовтіли,

 (Зробити коло руками від середини - вгору і  в сторони.)                                     -У вирій небесні птахи відлетіли

 (Рухи руками, як махи крилами.)                 - Щедрі врожаї полями збирають,

 (Нахили вперед, рухи руками - імітація збирання врожаю)

- Всі радісно прекрасну осінь зустрічають.

-  Білочка з гілки на гілку стрибає,

 (Стрибки з ноги на ногу  вгору і на дальність)

 -На зиму горішки собі припасає

 - Їжачок собі  на спину яблучка збирає

 (Ходьба у нахилі вперед, спину тримати прямо, руки за спиною)

   -А діти веселі і дружні

(Хлопок долонями з кожною зустрічною дитиною).

-Наче, богатирі дужі
(Підняти руки зігнуті у ліктях , показати силу) Смачні яблука і груші

   Люблять восени збирати дуже .

    (Імітація збирання плодів з дерев)

3 хв

6. Бігові вправи - гра «Дощик»

Виконується під музичний супровід з ефектом – шум дощу.

            Правила гри:

Клас поділений на дві частини, одна з них – «діти» - ідуть у колону по одному, ніби тримають парасольку, а інші -  «дощики» - розміщені довільно посередині залу у руках  блакитні смужки імітують слова:

  • Діти до школи збираються (Ходьба у колону по одному-«діти»).
    Хмарки на небі збираються. (Дріботливий біг на носочках на місці з легким тупотом по підлозі «Дощики»)

            -Дощик починається!

(«Дощики» підбігають до дітей, які ідуть у колону «під парасольками» і проводять по них «фонтанчиками»)

  • Діти тікають , дощик доганяє.

 («Діти» біжать по колу «з парасольками», ніби тікають від дощу, «дощики»  біжать поруч , махаючи фонтанчиками над ними )

Учні міняються ролями - гра повторюється.

 

5хв.

 

 

 

 

Згуртованість дій.

 

Обережність.

 

 

Обережність, послідовність дій.

 

 

Дріботливі кроки.

 

 

 

 

Слідкувати за дистанцією, обережність.

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Загально-розвивальні вправи.

   1.В.п.-стоячи у дві шеренги руки на плечах у товаришів 1,3 - нахили голови праворуч- 2,4-ліворуч.

   2.В.п.-стоячи у шерензі 1- хлопок руками перед собою, 2-хлопок долонями з сусідніми учнями, 3- хлопок над головою, 4- в.п.

   3.В.п.-стоячи у дві колони , ноги нарізно, руки в сторони. 1-8- пружинячі нахили в сторону до середини, намагаючись доторкнутись до руки учня напроти. Помінятись місцями 1 і  2 номери те саме в інший бік.

    4. В.п.- стоячи у дві колони , ноги нарізно.

1- хлопок над головою, 2- руки в сторони , взятись за руки у парі , 3- нахилитись вперед тримаючись за руки у парі, 4- в.п.

  1. В.п. - стоячи у дві  колони, ноги разом, руки на поясі. 1- стрибок з поворотом до середини, 2- узятись за руки у парі , присісти, 3- встати , руки на пояс, 4 -  в.п.

7 хв

8 р.

 

 

4 р.

 

 

 

     16 р.

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

Показати, пояснити.

 

Слідкувати за роботою рук, ніг.

 

 

Не нахилятись вперед., голову тримати прямо.

 

 

 

 

 

Не згинати ноги у колінах.

Руки прямі.

 

 

 

 

 Слідкувати за поставою.

  1. В.п. - стоячи у дві шеренги повернувшись до середини. 1-3- три стрибки на двох ногах до середини, 1-3- три хлопки у парі, 1-3- три стрибки назад.
  2. Вправи на розслаблення.

 

2 р.

 

Синхронність виконання,

Основна частина (21 хв)

1.Спеціальні вправи стрибуна:

 вистрибування в гору з присіду;

 стрибки з поворотами на 180˚

  •  Повторення техніки виконання стрибка у довжину з місця

3 хв

 

 

Фронтальна форма організації учнів.

 

 

 

 

 

Фронтальна форма організації учнів.

2. Стрибок у довжину з місця.

 

4 хв

3. Повторення техніки метання малого м’яча на дальність.

1 хв.

Пояснити, показати.

 

 

Виконується у парах.

 

 

Пояснити правила гри.

  1.  

Метання малого м’яча на дальність способом з-за спини через плече.

5 хв

5. Рухлива гра «Мисливці і качки».

8 хв

Заключна частина (4 хв)

 

  1. Заспокійлива гра «Курличуть журавлі»                              

        «Курличуть журавлі»

                  Курличуть журавлі,

                  У вирій відлітають,

                  Хоч рідної землі

                  Покинуть не бажають.

                  Та зимній холод їх,

                  Жене в краї чужі.

  (Під запис звуку крику перелітних птахів імітація польоту птахів, виконується у колону по одному.)

2 хв

 

Відновлення дихання. Плавні рухи.

 

 

 

 

  1. Шикування в шеренгу. Підведення підсумків уроку

 

 

  1. Вербальне оцінювання учнів.

 

 

1 хв

 

 

 

1 хв

Перевірити стан само­почуття учнів за до­помогою зовнішнього огляду.

Відзначити кращих учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Мардар Аеліта
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку