Урок фізичної культури в 3 класі
на тему :
Метання малого м’яча на дальність способом з-за спини через
плече. Стрибок у довжину з місця.
Змістовне навантаження «Осінь».
Завдання:
Місце проведення: шкільний стадіон.
Інвентар: малі м'ячі, кубики, «дощик».
Хід уроку
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (15 хв) |
||
1. Шикування в шеренгу, привітання. Повідомлення завдань уроку |
1 хв |
Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів. Використовувати засоби наочності.
Дистанція 1м.
Подавати зоровий і звуковий сигнали.
Включити в роботу руки. Звернути увагу на махові вправи.
Чіткість виконання .
Творчість під час виконання вправ.
Слідкувати за поставою.
|
2.Повороти на місці в шерензі |
1хв |
|
3.Перешикування з однієї шеренги у дві. |
1 хв |
|
4. Ходьба проти ходом з виконанням імітаційних вправ - імітаційна гра «Осінь». -Знову наші сади пожовтіли, (Зробити коло руками від середини - вгору і в сторони.) -У вирій небесні птахи відлетіли (Рухи руками, як махи крилами.) - Щедрі врожаї полями збирають, (Нахили вперед, рухи руками - імітація збирання врожаю) - Всі радісно прекрасну осінь зустрічають. - Білочка з гілки на гілку стрибає, (Стрибки з ноги на ногу вгору і на дальність) -На зиму горішки собі припасає - Їжачок собі на спину яблучка збирає (Ходьба у нахилі вперед, спину тримати прямо, руки за спиною) -А діти веселі і дружні (Хлопок долонями з кожною зустрічною дитиною).
-Наче, богатирі дужі Люблять восени збирати дуже . (Імітація збирання плодів з дерев) |
3 хв |
|
6. Бігові вправи - гра «Дощик» Виконується під музичний супровід з ефектом – шум дощу. Правила гри: Клас поділений на дві частини, одна з них – «діти» - ідуть у колону по одному, ніби тримають парасольку, а інші - «дощики» - розміщені довільно посередині залу у руках блакитні смужки імітують слова:
-Дощик починається! («Дощики» підбігають до дітей, які ідуть у колону «під парасольками» і проводять по них «фонтанчиками»)
(«Діти» біжать по колу «з парасольками», ніби тікають від дощу, «дощики» біжать поруч , махаючи фонтанчиками над ними ) Учні міняються ролями - гра повторюється.
|
5хв. |
Згуртованість дій.
Обережність. |
Обережність, послідовність дій.
Дріботливі кроки.
Слідкувати за дистанцією, обережність.
|
||
6. Загально-розвивальні вправи. 1.В.п.-стоячи у дві шеренги руки на плечах у товаришів 1,3 - нахили голови праворуч- 2,4-ліворуч. 2.В.п.-стоячи у шерензі 1- хлопок руками перед собою, 2-хлопок долонями з сусідніми учнями, 3- хлопок над головою, 4- в.п. 3.В.п.-стоячи у дві колони , ноги нарізно, руки в сторони. 1-8- пружинячі нахили в сторону до середини, намагаючись доторкнутись до руки учня напроти. Помінятись місцями 1 і 2 номери те саме в інший бік. 4. В.п.- стоячи у дві колони , ноги нарізно. 1- хлопок над головою, 2- руки в сторони , взятись за руки у парі , 3- нахилитись вперед тримаючись за руки у парі, 4- в.п.
|
7 хв 8 р.
4 р.
16 р.
4 р.
4 р. |
Показати, пояснити.
Слідкувати за роботою рук, ніг.
Не нахилятись вперед., голову тримати прямо.
Не згинати ноги у колінах. Руки прямі.
Слідкувати за поставою. |
|
2 р. |
Синхронність виконання, |
Основна частина (21 хв) |
||
1.Спеціальні вправи стрибуна: вистрибування в гору з присіду; стрибки з поворотами на 180˚
|
3 хв
|
Фронтальна форма організації учнів.
Фронтальна форма організації учнів. |
2. Стрибок у довжину з місця.
|
4 хв |
|
3. Повторення техніки метання малого м’яча на дальність. |
1 хв. |
Пояснити, показати.
Виконується у парах.
Пояснити правила гри. |
Метання малого м’яча на дальність способом з-за спини через плече. |
5 хв |
|
5. Рухлива гра «Мисливці і качки». |
8 хв |
|
Заключна частина (4 хв) |
||
«Курличуть журавлі» Курличуть журавлі, У вирій відлітають, Хоч рідної землі Покинуть не бажають. Та зимній холод їх, Жене в краї чужі. (Під запис звуку крику перелітних птахів імітація польоту птахів, виконується у колону по одному.) |
2 хв |
Відновлення дихання. Плавні рухи.
|
|
1 хв
1 хв |
Перевірити стан самопочуття учнів за допомогою зовнішнього огляду. Відзначити кращих учнів.
|