Методична розробка уроку
для вчителів фізичного виховання, які викладають предмет
у початковій школі
Вчитель фізичної культури - Козачук В.К.
Форма проведення: урок - віртуальна подорож.
Ігрова технологія «Екологічні локації Запоріжжя»
Методика диференційованого навчання
(з поступовим накопиченням запасу рухових умінь, що формують фізичні якості).
Обладнання та інвентар:
картки з малюнками чинників здоров’я, повітряні кульки, мотузковий ланцюжок (струмочок), фітбольний м’яч, різні м’ячі, відео оздоровчих методик М.Амосова, Деннисона, Хасайя Алієва.
Методичні рекомендації:
Схема роботи з використанням ігрової технології може бути такою:
Модель проведення уроку – подорожі.
Екологічна локація. |
Засоби рухової спрямованості. Модель рухових завдань. |
Використані методи Компетентності. |
|
Ботанічний сад. Дайте відповідь на питання:
|
Вправи на активізацію органів та систем свого організму.
|
Стандартно-безперервної вправи.
Характеризує. |
|
Кожна частина уроку закінчується (Компетентність - Дотримується)
|
|||
Вознесенівський парк. Питання: Чому саме князю Святославу Ігоровичу встановлений пам’ятник у парку? |
Вправи на створення моделі рухової дії у власній уяві. Картка – завдання «Індивідуальні вправи з повітряними кульками». 1. Самостійно придумай вправу і виконай: кулька летить «над», «під», «навколо». 2. Поміняй вихідне положення. Повторити вправи. 3.Обери м’яч: волейбольний, футбольний, гандбольний. Добери і виконай вправи з цими м’ячами. Вправи на збагачення рухового досвіду. Робота в парі. Картка – завдання «Планка». Обери вправу, виконуй її з різних вихідних положень. Зміни партнера. Навчи іншого. |
Ініціативно – творчий
Розпізнає
Варіативного повторення Пояснює |
|
Скіфський стан. Питання:
|
Корекційно – реабілітаційний тренінг. Вправа «7-12-5» із системи М.Амосова. Виконує. Потягнутися вгору макушкою голови, руки вверх. Нахил голови (шийний відділ) тримати на 7 рахунків, нахил тулуба (грудний відділ) на 12 рахунків тримати, торкнутися пальцями рук підлоги (поперековий відділ), на 5 рахунків тримати. Потім піднімаємо тулуб – рахунок у зворотному напрямку «5-12-7». Виконати 10 разів. Придумати свої вправи для шийного відділу, грудного та поперекового. Гра «Незвичайний гандбол». Умови: грають 2 команди. Фітбольний м’яч треба забити у ворота суперника, виконуючи удари по ньому іншими м’ячами. У кожного в руках м’яч, який вони вибрали самостійно для гри. Грають за правилами гандбола. Вправи на зняття стресу. Метод «КЛЮЧ” Хасайя Алієва. Відео вправ демонструється на екрані. Виконуємо разом! |
Навчально-пошуковий
Називає
Виконує |
|
Острів Хортиця. Питання: - Назви цікаві факти про острів. |
Вправи на самооцінку рухового інтелекту «Стрибок через струмочок + назва корисної їжі ».
Виконуй наступну спробу змінивши спосіб стрибків. Виконай на швидкість та порахуй скільки страв назвав.
Вправи на оцінку власних рухових дій «Власний рекорд + інтелект». Завдання: Встанови свій рекорд на розвиток будь якої фізичної якості. Під час виконання дай відповіді на питання: - Скільки хребців у шийному відділі, грудному, поперековому? - Скільки води необхідно випивати за день? - Скільки годин повинна спати дитина вашого віку? |
Спрямованого відчуття рухових дій.
Використовує.
Проблемних ситуацій. Володіє. |
|
Висновок.
Посилання на перегляд
https://drive.google.com/file/d/1vnwxpI2gjIW0If-_ia5O 9RDKSrvYHhK/view?usp=sharing