Урок з легкої атлетики.
Заняття з легкої атлетики складаються з трьох частин: підготовчої, основної, заключної (структура уроку)..
Конспект уроку з легкої атлетики.
Тема:
Завдання: 1.
2.
3.
Інвентар
Опис вправи |
Дозування |
Методичні вказівки |
Підготовча частина уроку |
|
|
Повільний біг |
|
|
Загально розвиваючі вправи |
|
|
1. |
|
|
2.-10 |
|
|
Бігові вправи |
|
|
1.-5. |
|
|
Основна частина уроку |
|
|
Вправи для навчання |
|
|
1…… |
|
|
|
|
|
Вправи для виховання фізичних якостей |
|
|
1…… |
|
|
|
|
|
Заключна частина уроку |
|
|
|
|
|
|
|
|
Записати підготовчу частину уроку.
В першу графу треба записувати всі вправи в порядку їхнього проведення .
У графі «Дозування» записується число повторень, серії, підходи, час виконання, метраж, швидкість і т.д.
У графі «Методичні вказівки» записують способи організації учнів, методи виконання вправ, вимоги до виконання, ключові моменти техніки виконання й т.п..
В основній частині вирішуються завдання навчання техніки легкоатлетичних вправ і виховання фізичних якостей. На занятті завжди варто дотримуватися наступного порядку чергування вправ: 1) вправи для навчання й удосконалювання техніки виучуваної рухової дії, 2) вправи для виховання швидкості й координаційних здібностей, 3) вправи для виховання сили, 4) вправи для виховання витривалості.
Заключна частина заняття необхідна для поступового зниження навантаження, приведення організму у відносний стан, близький до норми. У цій частині уроку використовують повільний біг, ходьбу, дихальні вправи, вправи для розслаблення.
План-конспект
заняття з фізичної культури для студентів
(додаткова кваліфікація організатор фізичного виховання в дошкільних закладах та загальноосвітній школі).
Дата проведення
Тема: «Легка атлетика: біг на короткі дистанції, багатоскоки. Рухливі ігри та естафети».
Завдання: 1. Удосконалення техніки бігу на короткі дистанції.
2. Закріпити техніку виконання багатоскоків.
3. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей за допомогою рухливих ігор та естафет.
Обладнання: свисток, стрибкова яма, м'ячі.
Місце проведення: спортивний майданчик.
№ п/п |
Зміст заняття |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Підготовча частина |
30 – 35хв. |
|
|
1. Шикування, перекличка, повідомлення завдань заняття |
2хв. |
В одну шеренгу, готовність студентів до заняття. |
|
2. Основна гімнастика: стройові вправи (повороти праворуч, ліворуч, кругом, перешикування з однієї шеренги в дві та в одну) |
1хв. |
Слідкувати за правильністю виконання |
|
3. Ходьба та її різновиди: - на носках, руки на поясі; - на п'ятках, руки за головою. |
1хв. |
Слідкувати за поставою |
|
4. Біг та його різновиди: - підскоками, руки вільно; - звичайний біг; - з закиданням гомілки назад; - приставними кроками; - з високим підніманням стегна |
6хв. |
З вказівками про дихання |
|
5. Загально-розвиваючі вправи в русі: - вправи для м'язів рук та верхнього плечового поясу; - вправи для м'язів тулуба; - вправи для м'язів ніг |
12хв. |
Слідкувати за поставою |
|
6. Спеціально-підготовчі вправи для бігу та стрибків: - стрибки на правій та лівій нозі; - багатоскоки; - багатоскоки з прискоренням |
8 – 13хв. |
Слідкувати за технікою виконання |
2. |
Основна частина |
40 – 47хв. |
|
|
1. Техніка низького старту: - виконання команд: «на старт», «увага», «руш»; - техніка виходу зі старту; - прискорення з різних вихідних положень |
12 – 15хв.
5р. 5р. 5р. |
Слідкувати за технікою виконання. Позмінно. |
|
2.Багатоскоки: - з розбігу; - з маху; - на результат;
|
20 – 22хв. 3 - 5р. 3 – 5р. 3р.
|
Слідкувати за технікою виконання. Поточно. |
|
3. Естафети: - зустрічні естафети: а) в бігові; б) в стрибках на двох ногах; в) в багатоскоках - рухливі ігри: «Пусте місце», «Віддай м'яч – займи місце» |
8 – 10хв. |
Слідкувати за правилами гри. |
3. |
Заключна частина |
3 - 5хв. |
|
|
1. Шикування |
1хв. |
В шеренгу |
|
2. Підсумок заняття |
2 -3хв. |
Дисципліна, оцінки |
|
3. Домашнє завдання |
1хв. |
Кросова підготовка |