Урок фізичної культури з елементами футболу
6-й клас
Тема уроку. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому стопи по м’ячу, що котиться.
Мета уроку: удосконалити техніку володіння м’ячем. Відпрацьовувати удари середньою та зовнішньою частинами підйому стопи по м’ячу, що котиться.
Виховні завдання: розвиток інтелекту й утвердження життєвого оптимізму, патріотичне та моральне загартування підростаючого покоління, виховання волі. Виховання колективізму, толерантності, вміння працювати у команді
Освітні завдання: зробити надбанням кожного базові науково-практичні знання, нагромаджені у сфері фізичної культури, забезпечити раціональне формування індивідуального фонду рухових умінь і навичок, необхідних у житті, навчити кожного застосовувати набуті знання і навички у повсякденному житті з метою самовдосконалення.
Оздоровчі завдання: забезпечення оптимального розвитку властивих людині фізичних якостей, вдосконалення фізичного розвитку, зміцнення і збереження здоров’я, удосконалення будови тіла і формування постави.
Тип уроку: навчально-тренувальний
Інвентар: футбольні м’ячі – 14 шт.; конуси – 10 шт.; свисток; секундомір; картки із номерами та завданнями.
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
1 хв. |
Дисципліна стою |
|
|
30 с |
Повідомити основні завдання уроку |
|
|
30 с |
Виміряти ЧММ за 15 с. Норма від 90-110уд/хв. |
|
|
30 с |
Вимоги медико-педагогічного контролю |
|
|
1 хв. |
Нагадати учням про дотримання основних правил техніки безпеки |
|
|
1 хв. |
Слідкувати за поставою. Виконувати чітко за командою |
|
|
30 с |
Слідкувати за поставою. Крокувати в ногу |
|
|
2 хв. |
Витримувати достатню дистанцію (1 крок). Слідкувати за правильною поставою, положенням рук, спини, ніг, голови. |
|
1 коло: звичайний біг; 2 «змійкою» через центр зали: приставним кроком лівим (правим) боком; 3 коло: біг з високим підніманням стегна; 4 «змійкою»: біг спиною вперед; 5 коло: біг із закидом гомілки |
3 хв. |
Дихання правильне, рівномірне. Тримати дистанцію в колоні |
|
2-3 - на носочках; 4 – руки вниз, видих |
1 хв. |
Дихання правильне, рівномірне. Тримати дистанцію |
|
|
4 хв.
5-6 разів
5-6 разів
4 рази
6-8 разів
8 разів |
Слідкувати за поставою, амплітудою рухів. Руки прямі, спина рівна.
Вправи виконувати під рахунок вчителя.
Під час присідання п’ятки не відривати від підлоги Виконувати під самостійний рахунок |
|
|
5 хв. |
Групова робота Добігти до позначки 9 м, взяти картку з номером, повернутися до лінії старту. Добігти до позначки 18 м, взяти картку із запитанням відповідно номеру, повернутися до лінії старту. Картку зберігати до кінця естафети Учасники групи обговорюють та дають відповіді на запитання (Додаток ) |
|
1 вправа: ведення м’яча стопою правої ноги з обведенням навколо партнера та передача м’яча партнеру; 2 вправа: те ж саме лівою ногою 3 вправа: передача м’яча без зупинки партнеру середньою частиною підйому; 4 вправа: те ж саме зовнішньою частиною підйому. |
10 хв.
5-6 разів
5-6 разів 8-10 разів
8-10 разів |
Слідкувати за правильним положенням виносу ноги, тулуба Робота в парах (відстань до 3-х метрів).
Без зупинки м’яча
Слідкувати за виносом ноги |
|
Навпроти кожної команди на відстані 2-3 м стоїть капітан із м’ячем. За сигналом капітан виконує удар по нерухомому м’ячу з місця першому зі своєї команди, а той, зупиняючи м’яч підошвою, відбиває його капітану і біжить у кінець колони |
10 хв. |
Слідкувати за дотриманням правил гри та точністю відбивання м’яча |
|
Рефлексія. Про що дізналися та чому навчилися під час уроку? |
До 1 хв.
1 хв. |
У колону по одному. Темп середній
Рухаючись у колоні |
|
|
30 с |
Перевірити швидкість шикування |
|
|
30 с |
Норма від 90-110 уд./хв. |
|
18.Візуальний контроль за учнями |
30 с |
Вимоги щодо медико-педагогічного контролю. |
|
Підбиття підсумків уроку. Метод «Мікрофон»
Домашнє завдання |
1 хв. |
Чого досягли під час уроку? Чи виконані поставлені завдання? Вказати на помилки. Рекомендації учням.
Підготувати повідомлення про улюбленого футболіста |
|
|
30 с |
В колоні по одному |
Додаток
Перша команда вибирає картки, на яких зазначені фактори, які сприяють зміцненню здоров’я людини.
Друга команда вибирає картки, на яких зазначені фактори, які шкодять здоров’ю людини
Орієнтовні питання:
Правильне харчування, здоровий сон, заняття фізкультурою, ранкова зарядка, загартування, прогулянки на свіжому повітрі, вживання алкоголю, тютюнокуріння, наркотики, комп’ютер тощо.