Урок фізичної культури з елементами футболу. 6 клас

Про матеріал
Під час уроку увага приділяється відпрацюванню вивчених прийомів та теоретичній підготовці
Перегляд файлу

Урок фізичної культури з елементами футболу

6-й клас

 

 

Тема уроку. Удари середньою та зовнішньою частинами підйому стопи по м’ячу, що    котиться.

Мета уроку: удосконалити техніку володіння м’ячем. Відпрацьовувати удари середньою та зовнішньою частинами підйому стопи по м’ячу, що котиться.

Виховні завдання: розвиток інтелекту й утвердження життєвого оптимізму, патріотичне та моральне загартування підростаючого покоління, виховання волі. Виховання колективізму, толерантності, вміння працювати у команді

Освітні завдання:  зробити надбанням кожного базові науково-практичні знання, нагромаджені у сфері фізичної культури, забезпечити раціональне формування індивідуального фонду рухових умінь і навичок, необхідних у житті, навчити кожного застосовувати набуті знання і навички у повсякденному житті з метою самовдосконалення.

Оздоровчі завдання: забезпечення оптимального розвитку властивих людині фізичних якостей, вдосконалення фізичного розвитку, зміцнення і збереження здоров’я, удосконалення будови тіла і формування постави.

Тип уроку: навчально-тренувальний

Інвентар: футбольні м’ячі – 14 шт.; конуси – 10 шт.; свисток; секундомір; картки із номерами та завданнями.

 

Частина уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина ( 15 хв.)

  1. Організований вхід учнів до спортивної зали. Шикування в одну шеренгу

1 хв.

Дисципліна стою

  1. Організуючі вправи (привітання, завдання уроку)

30 с

Повідомити основні завдання уроку

  1. Вимірювання ЧСС за 15 с

30 с

Виміряти ЧММ за 15 с. Норма від 90-110уд/хв.

  1. Візуальний контроль учнів

30 с

Вимоги медико-педагогічного контролю

  1. Правила ТБ під час занять футболом у спортивній залі

1 хв.

Нагадати учням про дотримання основних правил техніки безпеки

  1. Стройові вправи на місці: повороти праворуч, ліворуч, кругом

1 хв.

Слідкувати за поставою. Виконувати чітко за командою

  1. Ходьба стройовим кроком у колоні по одному під рахунок на місці та в русі

 

30 с

Слідкувати за поставою. Крокувати в ногу

  1. Ходьба:
  • На носках, руки на поясі;
  • На п’ятках, руки за спиною;
  • З перекатом з п’ятки на носок, руки за головою;
  • Високим кроком, руки на поясі;
  • В напівприсіді, руки за голову, лікті розведені;
  • У повному присіді

2 хв.

Витримувати достатню дистанцію (1 крок). Слідкувати за правильною поставою, положенням рук, спини, ніг, голови.

  1. Біг зі зміною напрямку руху:

1 коло:  звичайний біг;

2 «змійкою» через центр зали: приставним кроком лівим (правим) боком;

3 коло: біг з високим підніманням стегна;

4 «змійкою»: біг спиною вперед;

5 коло: біг із закидом гомілки

3 хв.

Дихання правильне, рівномірне. Тримати дистанцію в колоні

  1.          Ходьба з відновленням дихання:
  1. руки вгору, вдих;

 2-3  - на носочках;

 4 – руки вниз, видих

1 хв.

Дихання правильне, рівномірне. Тримати дистанцію

  1.           ЗРВ з футбольним м’ячем на місці:
  1. В.П. – О.С. ноги разом, м’яч в руках попереду внизу. 1- руки вгору назад прогнутися, ліву ногу назад на носок; 2- В.П.; 3- - руки вгору назад прогнутися, праву ногу назад на носок; 4- В.П.
  2. В.П. – широка стійка ноги нарізно, м’яч в руках угорі. 1- нахил тулуба вліво; 2- В.П.; 3- нахил тулуба вправо; 4- В.П.;
  3. В.П. - широка стійка ноги нарізно, м’яч в руках угорі. 1- нахил уперед, м’яч покласти на підлогу; 2- випрямитися, руки вгору; 3- нахил уперед взяти м’яч до рук; 4- В.П.;
  4. В.П. – О.С. – м’яч в руках внизу попереду. 1- присісти, руки вперед, 2- В.П.
  5. В.П. – О.С. – м’яч на підлозі попереду. Стрибки через м’яч уперед, назад

 

 

 

4 хв.

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

8 разів

Слідкувати за поставою, амплітудою рухів. Руки прямі, спина рівна.

 

Вправи виконувати під рахунок вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час присідання п’ятки не відривати від підлоги

Виконувати під самостійний рахунок

Основна частина (25 хв.)

  1.          Вправа для розвитку спритності
  • Повторне про бігання відрізків 2х9 м, 2х18 м;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Теоретична частина

5 хв.

Групова робота

Добігти до позначки 9 м, взяти картку з номером, повернутися до лінії старту. Добігти до позначки 18 м, взяти картку із запитанням відповідно номеру, повернутися до лінії старту. Картку зберігати до кінця естафети

Учасники групи обговорюють та дають відповіді на запитання

(Додаток )

  1. Ведення та передача м’яча внутрішньою стороною та середньою частиною підйому стопи у парах на місці і в русі:

1 вправа: ведення м’яча стопою правої ноги з обведенням навколо партнера та передача м’яча партнеру;

2 вправа: те ж саме лівою ногою

3 вправа: передача м’яча без зупинки партнеру середньою частиною підйому;

4 вправа: те ж саме зовнішньою частиною підйому.

10 хв.

 

 

 

5-6 разів

 

 

5-6 разів

8-10 разів

 

 

8-10 разів

Слідкувати за правильним положенням виносу ноги, тулуба

Робота в парах (відстань до 3-х метрів).

 

Без зупинки м’яча

 

 

Слідкувати за виносом ноги

  1. Рухлива гра «Злови м’яч»

Навпроти кожної команди на відстані 2-3 м стоїть капітан із м’ячем. За сигналом капітан виконує удар по нерухомому м’ячу з місця першому зі своєї команди, а той, зупиняючи м’яч підошвою, відбиває його капітану і біжить у кінець колони

10 хв.

Слідкувати за дотриманням правил гри та точністю відбивання м’яча

Заключна частина (5 хв.)

  1. Ходьба з вправами для відновлення дихання (1-2 – руки через сторони вгору, вдих; 3-4  -  руки вниз, видих)

 

Рефлексія.  Про що дізналися та чому навчилися під час уроку?

До 1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 У колону по одному. Темп  середній

 

 

 

Рухаючись у колоні

  1. Шикування в одну шеренгу на рахунок 1, 2, 3.

 

30 с

Перевірити швидкість шикування

  1. Вимірювання ЧСС за 15 с

30 с

Норма від 90-110 уд./хв.

18.Візуальний контроль за учнями

30 с

Вимоги щодо медико-педагогічного контролю.

Підбиття підсумків уроку. Метод «Мікрофон»

 

 

 

 

Домашнє завдання

1 хв.

Чого досягли під час уроку? Чи виконані поставлені завдання? Вказати на помилки. Рекомендації учням.

 

Підготувати повідомлення про улюбленого футболіста

  1. Організований вихід із зали

30 с

В колоні по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Перша команда вибирає картки, на яких зазначені фактори, які сприяють зміцненню здоров’я людини.

Друга команда вибирає картки, на яких зазначені фактори, які шкодять здоров’ю людини

Орієнтовні питання:

Правильне харчування, здоровий сон, заняття фізкультурою, ранкова зарядка, загартування, прогулянки на свіжому повітрі, вживання алкоголю, тютюнокуріння, наркотики, комп’ютер  тощо.

 

 

docx
Додано
16 січня 2022
Переглядів
268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку