Для учнів 3 Б класу гімназії № 17
Дата проведення:
Місце проведення: мала спортивна зала
Тема: «Повторення вправ звіро-аеробіки, лого-аеробіки та комплексу вправ для профілактики плоскостопості.»
Мета уроку: 1. Формувати вміння володіти технікою виконання вправ для профілактики плоскостопості.
2. Сприяти розвитку функціональних можливостей організму, розвивати фізичні якості школярів.
3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою .
Задачі уроку: ТЗ: Правила поведінки у спортивному під час занять фізичною культурою.
Інвентар та обладнання: тенісні м’ячики, пробки від пластикових бутилок, килимок з «ступнями», обручі, тенісні шарики, каштани, кольорові папірці: червоного, жовтого, синього, зеленого та білого кольору (за кількістю дітей), ноутбук, олівці, цукерки, кеглі.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
ЗМВ |
І. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
9. 10.
11.
12.
13.
14. |
Підготовча частина. 15 хв. Шикування. Здача рапорту. Повідомлення задач уроку. Правила поведінки під час уроку. Вимірювання ЧСС. Стройові вправи. Повороти «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом!», «На місці кроком руш!». Ходьба та її різновид – звіро-аеробіка+лого-аеробіка.
Біг. Біг та його різновид;
Біг з додатковим завданням.
Ходьба.
Руханка на місці. https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A
Шикування. |
1 хв. 30 сек. 1хв. 30сек. 30 сек. 1 хв.
2хв. 20 м.
20 м.
20 м. 20 м. 20 м. 20 м.
20 м.
20 м.
20 м.
20 м.
20 м. 30 сек. 1хв. 20 м. 20 м. 20 м. 1 хв.
30 сек.
4 хв.
2хв. |
Шеренга. Направляючий.
Аналіз результату. Уважність.
Темп середній. Діти чітко та правильно вимовляють звуки, які видають звірі.
На руки не наступати. Дивитись через ліве плече.
Темп середній. Техніка виконання. Руки на поясі. Дивитись через ліве плече. Максимальна амплітуда. Діти перешиковуються на 1, 2й. у колоні. За сигналом 1й. зупиняється В.П. стійка ноги нарізно, 2й. пролізає під ногами, і біжить перед першим. За другим сигналом, 2й. зупиняється В.П., перший пролізає під ногами і стає першим. У колоні з глибоким диханням. Діти повторюють руханку за вчителем.
Шеренга. Взяти тенісні м’ячі. |
ІІ. 1. 2.
3. 4.
5.
|
Основна частина. 20 хв. Вимірювання ЧСС Комплекс вправ для профілактики плоскостопості з тенісним м’ячем.
Кругові рухи ступнею вправо, вліво.
Рух ступнею вперед, назад.
Піднімання на носки.
Перекочування м’яча з лівої на праву стопу.
Шикування, перешикування. Робота по станціях. 1 відділення – збирають ногами кришечки від бутилок. 2 відділення - ходіння по каштанам. 3 відділення – стрибки по килимку зі слідочками.
Гра «Килим руху». https://www.youtube.com/watch?v=gbNgUCwyHpk
|
30 сек. 5 хв.
10 – 12 р.
10 – 12 р. 10 – 12 р.
10 – 12 р.
5 – 6 р.
5- 6 р.
1 хв. 2 хв.30сек.
2 хв.30сек. 2 хв.30сек.
6 хв
|
Аналіз результату. Темп середній. Вправи виконувати технічно правильно. На м’ячик трохи нажимати. Вправи виконувати з максимальною амплітудою.
На спину не лягати.
Намагатись не згинати коліна. Допомагати руками.
Шеренга. У 3 шеренги.
Піднімати кришечку зажимаючи пальцями ноги. Рівновага. Темп повільний. Уважно виконувати вправу. Технічно правильно. Діти получають аркуші червоного, синього, жовтого, зеленого кольорів. Розкладають на підлозі. В такій послідовності:
На ноутбуці вмикається завдання і діти повинні на 2 ногах стрибнути на той колір який зявляється на моніторі.
|
ІІІ. 1. 2.
3. 4.
5. |
Заключна частина. 5 хв. Шикування, перешикування. Вправи на відновлення дихання.
Вимірювання ЧСС. Підведення підсумків уроку. Намалювати ногою смайлик, який означає настрій після проведеного уроку.
Сюрпризний момент.
|
1 хв. 2 хв.
30 сек.
1 хв.
30 сек. |
Шеренга . По парах. Діти беруть обруч, кеглю та тенісний шари. Кладуть посередині між собою обруч та тенісний шарик. В центр обруча ставлять кеглю. Стають на карачки і дмухають на шарик, щоб він покотився і торкнувся кеглю. Діти рахують скільки разів торкався шарик кеглі. Аналіз результату. Діти беруть білий аркуш та олівець. Олівець зажимають між пальцями ноги і малюють смайлик зі своїм враженням від уроку. Цукерки. |