Урок фізичної культури за темою «Повторення вправ звіро-аеробіки, лого-аеробіки та комплексу вправ для профілактики плоскостопості. Розвиток координації рухів."

Про матеріал
Урок фізичної культури за темою «Повторення вправ звіро-аеробіки, лого-аеробіки та комплексу вправ для профілактики плоскостопості. Розвиток координації рухів." розрахований для учнів 2 - 4 класів НУШ.
Перегляд файлу

Для учнів    3  Б  класу  гімназії № 17

Дата проведення:  

Місце проведення: мала спортивна зала                                      

Тема: «Повторення вправ звіро-аеробіки, лого-аеробіки та комплексу вправ для профілактики плоскостопості.»

Мета  уроку: 1. Формувати вміння володіти технікою  виконання вправ для профілактики плоскостопості.

                          2. Сприяти розвитку функціональних можливостей  організму,  розвивати  фізичні якості школярів.

                        3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною  культурою .

Задачі уроку: ТЗ:  Правила поведінки  у спортивному  під час занять фізичною культурою.

  1. Вчити навичкам виконання комплексу вправ для профілактики плоскостопості.
  2. Повторити техніку виконання вправ звіроаеробіки та логоаеробіки.
  3. Сприяти розвитку  координації рухів та уваги під час гри «Килим рух

Інвентар та обладнання: тенісні м’ячики, пробки від пластикових бутилок, килимок з «ступнями», обручі, тенісні шарики, каштани, кольорові папірці: червоного, жовтого, синього, зеленого та білого кольору (за кількістю дітей), ноутбук, олівці, цукерки, кеглі.

з/п

Зміст уроку

Дозування

ЗМВ

І.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

10.

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

13.

 

 

14.

Підготовча частина.     15 хв.

Шикування.

Здача рапорту.

Повідомлення задач уроку.

Правила поведінки під час уроку.

Вимірювання ЧСС.

Стройові вправи. Повороти «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом!», «На місці кроком руш!».

Ходьба та її різновид – звіро-аеробіка+лого-аеробіка.

  • « Мишенята» – на носках, вимовляючи звук «ПІ-ПІ»;
  • «Лошатка» - підтягуючи коліна до грудей, вимовляти звук «Іго-го»
  • На зовнішній стороні стопи;
  • На внутрішній стороні стопи;
  • «Балерина» - носками назовні;
  • «Ведмідь» - носками всередину, вимовляючи звук «Ррррр»;
  • «Каченята» - у повному присяді, вимовляючи звук «Кря-кря»;
  • «Кошенята» - лазіння на чотирьох, вимовляючи «Мяу - мяу»;
  • «Собачка» - лазіння, вимовляючи «Гав-гав»;
  • «Горила» - йти на кистях та ступнях, вимовляти звук «У-У-у»;
  • «Павучок» - спиною вперед;
  • «Лисичка»;
  • «Зайченя» - стрибати на 2 ногах.

Біг.

Біг та його різновид;

  • Приставним кроком правим, лівим боком.
  • Спиною вперед;
  • По купинах;

Біг з додатковим завданням.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ходьба.

 

Руханка на місці.

https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A

 

Шикування.

 

1 хв.

30 сек.

1хв.

30сек.

30 сек.

1 хв.

 

 

2хв.

20 м.

 

20 м.

 

20 м.

20 м.

20 м.

20 м.

 

20 м.

 

20 м.

 

20 м.

 

20 м.

 

 

 

20 м.

    30 сек.

1хв.

20 м.

20 м.

20 м.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

 

 

4 хв.

 

2хв.

 

Шеренга.

Направляючий.

 

 

Аналіз результату.

Уважність.

 

 

Темп середній.

Діти чітко та правильно вимовляють звуки, які видають звірі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На руки не наступати. Дивитись через ліве плече.

 

Темп середній.

Техніка виконання.

Руки на поясі.

Дивитись через ліве плече.

Максимальна амплітуда.

Діти перешиковуються на 1, 2й. у колоні. За сигналом 1й. зупиняється В.П. стійка ноги нарізно, 2й. пролізає під ногами, і біжить перед першим. За другим сигналом, 2й. зупиняється В.П., перший пролізає під ногами і стає першим.

У колоні з глибоким диханням.

Діти повторюють руханку за вчителем.

 

Шеренга. Взяти тенісні м’ячі.

ІІ.

1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

Основна частина.             20 хв.

Вимірювання ЧСС

Комплекс вправ для профілактики плоскостопості з тенісним м’ячем.

  1. В.П.- о.с. права нога на м’ячі.

Кругові рухи ступнею вправо, вліво.

  1. В.П. теж.

Рух ступнею вперед, назад.

  1. В.П. – о.с, м’яч зажати п’ятами.

Піднімання на носки.

  1. В.П. – сід, м’яч між ступнями.

Перекочування м’яча з лівої на праву стопу.

  1. В.П. – сід, зажати м’яч ступнями.
  1. Підтягнути коліна до грудей, м’яч взяти руками;
  2. В.П.
  3. Підтягнути коліна до грудей, покласти м’яч  між ступнями.
  4. В.П.
  1. В.П. – лежачи, м’яч між ступнями.
  1. Завести м’яч за голову, покласти на підлогу;
  2. В.П.
  3. Завести ноги за голову, взяти м’яч ступнями;
  4. В.П.

Шикування, перешикування.

Робота по станціях.

1 відділення – збирають ногами кришечки від бутилок.

2 відділення -  ходіння по каштанам.

3 відділення – стрибки по килимку зі слідочками.

 

Гра «Килим руху».

https://www.youtube.com/watch?v=gbNgUCwyHpk

 

 

 

 

30 сек.

5 хв.

 

10 – 12 р.

 

 

10 – 12 р.

10 – 12 р.

 

10 – 12 р.

 

5 – 6 р.

 

 

 

 

 

 

5- 6 р.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

2 хв.30сек.

 

 

2 хв.30сек.

2 хв.30сек.

 

6 хв

 

 

Аналіз результату.

Темп середній. Вправи виконувати технічно правильно. На м’ячик трохи нажимати. Вправи виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

На спину не лягати.

 

 

 

 

 

 

Намагатись не згинати коліна. Допомагати руками.

 

 

 

 

Шеренга. У 3 шеренги.

 

 

Піднімати кришечку зажимаючи пальцями ноги.

Рівновага. Темп повільний.

Уважно виконувати вправу. Технічно правильно.

Діти получають аркуші червоного, синього, жовтого, зеленого кольорів. Розкладають на підлозі.

В такій послідовності:

 

 

 

 

 

 

На ноутбуці вмикається завдання і діти повинні на 2 ногах стрибнути на той колір який зявляється на моніторі.

 

ІІІ.

1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.

 

 

 

 

5.

Заключна частина.                    5 хв.

Шикування, перешикування.

Вправи на відновлення дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС.

Підведення підсумків уроку. Намалювати ногою смайлик, який означає настрій після проведеного уроку.

 

 

Сюрпризний момент.

 

 

1 хв.

      2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 30 сек.

 

1 хв.

 

 

 

30 сек.

 

Шеренга . По парах.

Діти беруть обруч, кеглю та тенісний шари. Кладуть посередині між собою обруч та тенісний шарик. В центр обруча ставлять кеглю. Стають на карачки і дмухають на шарик, щоб він покотився і торкнувся кеглю. Діти  рахують скільки разів торкався шарик кеглі.

Аналіз результату.

Діти беруть білий аркуш та олівець. Олівець зажимають між пальцями ноги і малюють смайлик зі своїм враженням від уроку.

Цукерки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2021
Переглядів
2432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку