Урок фізкультури. Модуль "ВОЛЕЙБОЛ"

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Удосконалювати техніку виконання передач м’яча різного типу. 2. Вивчення техніки верхньої прямої та нижньої прямої подач. 3. Навчання техніки подач м’яча у визначену зону. 4. Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових якостей, спритності, гнучкості, координації рухів .
Перегляд файлу

УРОКУ  ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ  з ВОЛЕЙБОЛУ                                                                                                                                                 ДЛЯ УЧНІВ  7  КЛАСУ

Модуль: волейбол.                                           Дата проведення:  __________

Мета: виховувати інтерес до волейболу, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів, прививати любов до фізичних вправ та спорту.

Завдання уроку:

  1. Удосконалювати техніку виконання передач м’яча різного типу.
  2. Вивчення техніки верхньої прямої та нижньої прямої подач.
  3. Навчання техніки подач м’яча у визначену зону.
  4. Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових якостей, спритності, гнучкості,                                                    координації рухів загально-розвиваючими вправами та засобами гри у волейбол.

Тип уроку: навчальний.

Місце проведення: спортивна кімната.

Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м`ячі, свисток, секундомір.                         Тривалість уроку: 45хв.

Вчитель фізкультури:  Зіневич Олег Васильович.

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку( 12 хв.)

1.

Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку.                              Техніка безпеки на уроці.

1 хв.

фронтальний метод

2.

Організаційні вправи: повороти наліво, направо, кругом. Вимірювання ЧСС.

30 с.

 

10 с.

одночасний спосіб виконання

3.

Ходьба:

- звичайна в обхід спортивної кімнати;                                        - спортивна ходьба;

- на носках, руки вгору;

- на п’ятках, руки в замок позаду;

- на зовнішній стороні стопи, руки в сторони;

- на внутрішній стороні стопи, руки вперед;

- в напіврисіді;                                                                     - в присіді, руки на колінах

2 хв.

звернути увагу на правильну поставу

4.

Біг:

- звичайний;

- приставними стрибками лівим боком;

- приставними стрибками правим боком;

- спиною вперед;

- з підскоками.

- з прискоренням.

2 хв.

 

 

 

дистанція 1,5м

 

 

 

5.

Стрибки:

- на правій нозі;

- на лівій нозі.

Перешикування в три  шеренги.

1 хв.

по ширині спортзалу

6.

Загально-розвиваючі вправи на місці:

1) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.

1-3- кругові рухи головою вправо. 4-в.п.5-8- теж, вліво.

2) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.

1-2- нахил голови вперед;

3- нахил голови назад. 4-в.п.

3) В.п. ноги нарізно, руки перед грудьми в  «замок» зігнуті.

1- руки вперед.2- в.п.3- руки над головою.4-в.п.

4) В.п. ноги нарізно, руки вгору.

1-3- колові рухи руками вперед.4-в.п.

5-7- колові рухи руками назад.8-в.п.

5) В.п. ноги нарізно, права вгору, ліва вниз.

1-3- відведення прямих рук назад.4-в.п.5-7- те саме, з зміною положення рук.8-в.п.

6) В.п. ноги нарізно, руки перед собою.

1- поворот тулуба вліво. 2-в.п.3- поворот тулуба вправо.4-в.п.

7) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.

1- нахил тулуба вліво.2-в.п.3- нахил тулуба вправо.4-в.п.

8) В.п. ноги нарізно, тулуб нахилений вперед, руки в сторони, вправа «млин».

9) В.п. о.с.

1- упор присівши;

2- упор лежачи;

3- упор присівши;

4- о.с.

Вимірювання ЧСС.

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

 

4-6 разів

 

 

4 рази

 

 

6 разів

 

 

4 разів

 

 

 

6 разів

 

 

4 рази

 

 

 

       10 с.

 

темп виконання повільний

 

 

темп виконання повільний

 

темп виконання середній

 

 

темп виконання повільний

 

 

темп виконання помірний

 

Основна частина уроку (29 хв.)

1.

Передачі м’яча  різного типу в парах.

3 хв.

груповий метод

звернути увагу на роботу рук, ніг, нахил тулуба

2.

Подачі м’яча  різного типу в парах через сітку.

5 хв.

слідкувати за стійкою гравця

3.

Цілеспрямована подача через сітку:

а) в зону 1;

 б) в зону 5;

 в) в зону 6.

6 хв.

не заступати за                лицьову лінію

4.

Оцінювання правил гри в волейбол за допомогою навчальних карток (картки додаються.)

2 хв.

індивідуальний метод

5.

Навчальна гра.

Вимірювання ЧСС

12-13 хв.

10 с.

звернути увагу на групові взаємодії

Заключна частина уроку (4 хв.)

1.

Шикування.

Вправи на відновлення.

1 хв.

в одну шеренгу

2.

Підведення підсумків уроку.

1 хв.

фронтальний метод

3.

Виставлення оцінок.

30 с.

індивідуальний метод

4.

Домашнє завдання:

1. Повторити правила гри у волейбол.

2. Стрибки через скакалку:  5 серій по 1-2 хв.

1 хв.

слідкувати за правильним виконанням, дотримання інтервалу в 1 хв.

5.

Організований вихід з залу.

20 с.

в колону по одному

 

 

Додаток: № 1

Модуль «Волейбол»

Картка 1

  1. Які розміри волейбольного майданчика:

а) 14м х 7м;  б) 18м х 9м;  в) 20м х 10м?

  1. Суддя показує гравцеві жовту картку. Яке покарання за цим слідує:

а) вилучення з поля;

б) зауваження;  в) попередження?

  1. Чи може команда взяти одночасно дві перерви на відпочинок:

а) так;  б) ні;

в) за рішенням судді?

  1. Скільки  часу триває перерва на відпочинок під час гри:

а) 1хв;  б) 40с;  в) 30с?

5.Яка відстань між середньою лінією і лінією нападу:

а) 3м;  б) 4м;  в) 2,5м?

6.Чи відбувається зміна сторін поля перед кожною партією:

а) ні; б) так;  в) тільки перед вирішальною?

7. Скільки часу має гравець на виконання повторної подачі:

а) 4с;  б) 8с;  в) 3с?

     8.Якою має бути висота сітки для жінок:

а) 2,20м;  б) 2,26м;  в) 2,24м?

 

Модуль «Волейбол»

Картка 2

1.Яке рішення повинен прийняти суддя, якщо команда порушує черговість подачі:

а) відновити правильне розміщення і повторити подачу;

б) відновити правильне розміщення і покарати команду втратою подачі;

в) відновити правильне розміщення, зробити гравцеві попередження і повторити подачу?

2.Кому після закінчення матчу можна підписувати протокол гри з отриманими результатами:

а) капітанові;  б) тренерові?

3.Якою має бути мінімальна висота залу для гри в волейбол:

а) 8м;  б) 7м;  в) 6,5м?

4.Скільки часу після свистка судді надається гравцеві для подачі м`яча :

а) 5с;  б) 8с;  в) 10с?

5.Чи може проводитися жеребкування (для визначення першої подачі і сторони майданчика) перед грою у вирішальній партії:

а) так;  б) ні;  в) за рішенням судді?

6.Суддя показав гравцеві червону і жовту картки в різних руках. Яке покарання за цим слідує:

а) зауваження;  б) вилучення;  в) дискваліфікація?

7.Яке рішення має прийняти суддя, якщо подачу м`яча було виконано до його свистка:

а) повторити подачу;  б) покарати команду втратою подачі?

8.Чи може суддя дозволити грати босоніж:

а) ні;

б) так?

 

doc
Додав(-ла)
Зіневич Олег
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку