Конспект уроку фізичної культури у 8 класі з теми " Удоскона-лення техніки володіння м"ячем ( модуль "Баскетбол"). Даний урок укладено згідно вимог чинної програми (зі змінами)
УРОК БАСКЕТБОЛУ ДЛЯ УЧНІВ 8-ГО КЛАСУ
Клас: 8
Дата: ______
Тема. Удосконалення техніки володіння м'ячем.
Завдання:
1. Повторити техніку передачі м'яча однією та двома руками в русі.
2. Повторити техніку ведення м'яча та кидка в кільце після ведення та подвійного кроку.
3. Навчити техніки рухових дій захисника.
4. Сприяти розвитку спритності, швидкісно-силових якостей, швидкості реакції.
Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір.
Місце проведення: спортивна зала.
№ ета- па |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
Підготовча частина |
14хв |
|
|
1. Шикування в одну шеренгу, рапорт чергового, привітання. Повідомлення завдань уроку. ТМЗ |
2хв |
Перевірити наявність та охайність спортивної форми |
|
2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ |
10с |
Виконувати вправи за командою вчителя чітко й правильно |
|
3. Вимірювання ЧСС за 6 с |
20 с |
Готовність організму учнів до уроку |
|
4. Організаційні вправи: - повороти на місці: ліворуч, праворуч, кругом; |
1 хв |
Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів та дистанції. Звернути увагу на правильність поворотів на кутах |
|
5. Загальнорозвиваючі вправи |
5 хв 6-7 р. |
Виконувати в русі |
|
- ліва рука вверху, права внизу, ривки руками по два рази; |
|
|
|
- руки перед грудьми, ривки руками з поворотом туловища вліво вправо; |
|
|
|
- обертання рук в плечах вперед, назад по чотири рази; |
|
|
|
- обертання рук в ліктях вперед, назад по чотири рази; |
|
|
|
- обертання рук в зап'ястках вперед, назад по чотири рази; |
|
|
|
- повороти тулуба вліво вправо; |
|
|
|
- нахили тулуба назад, руки підняті вгору; |
|
|
|
- нахили тулуба вперед, руками дістаєм носків; |
|
|
|
- лівою рукою дістаємо п'ятку правої ноги і навпаки |
|
|
|
6. Ходьба: - на носках та п'ятах, руки на поясі; - на внутрішній стороні ступні, руки на поясі; - на зовнішній стороні ступні, руки за головою |
1хв |
Вправа на формування правильної постави. Спину тримати прямо, дивитися прямо. Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися вперед |
|
7. Біг: - у повільному темпі |
1хв |
Дихання рівномірне |
|
8. Стрибки: - приставними кроками правим боком уперед, руки на поясі; приставними кроками лівим боком уперед, руки на поясі; - спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові; - біг стрибками з ноги на ногу; - біг із прискоренням; - у чергуванні зі стрибками - на лівій нозі, руки на поясі; - стрибки на правій нозі, руки на поясі; - стрибки на двох ногах, руки на поясі |
3хв |
Зміна напрямку руху виконувати за сигналом. Вправу виконувати по «змійці». Зупинка, відновлення та зміна руху виконуються за сигналом. Вправа сприяє розвиткові координації рухів. Погляд спрямований у напрямку руху через ліве або праве плече |
|
- повний присід, стрибки правим боком вперед; - повний присід, стрибки лівим боком вперед; - повний присід, стрибки спиною вперед |
|
Максимально допомогати руками. Швидкість максимальна, вправу виконувати по діагоналі баскетбольного майданчика |
|
9 Вправа на відновлення дихання. Руки вгору — вдих. Руки вниз — видих |
10с |
|
|
10. Вимірювання ЧСС за 6 с |
20 с |
Готовність організму учнів до основної частини уроку |
II |
Основна частина |
25 хв |
|
|
1. Ведення м'яча лівою та правою рукою на місці |
|
Виконується швидкісне ведення на зігнутих ногах |
|
2. Ведення м'яча лівою та правою рукою на місці поперемінно |
|
Виконувати вправу в уповільненому темпі, голова піднята, ноги зігнуті |
|
3. Ведення м'яча лівою та правою рукою бігом |
5 хв |
Виконується швидкісне ведення |
|
4. Ведення м'яча поперемінно лівою та правою рукою бігом |
5 хв |
Виконувати вправу в уповільненому темпі, голова піднята |
|
5. Передачі м'яча в русі: - двома руками від грудей; - однією рукою зверху; - однією рукою знизу; - однією рукою від плеча - пряма, після подвійного кроку; - з відскоком від підлоги різними способами |
|
Вправи виконувати в парах. Виконувати на відстані 3 – 4м від партнера. Виконувати на відстані 5 – 6м від партнера |
|
6. Кидки м'яча в кільце після ведення та подвійного кроку з різних боків від щита: - праворуч; - ліворуч; - прямо |
5 хв |
Використовувати потоковий метод |
|
5. Двостороння гра |
12хв |
|
III |
Заключна частина |
4 хв |
|
|
1. Вправа на відновлення дихання. Зробити повільно повний вдих, затримати повітря. Коротким і сильним поштовхом видихнути через губи, складені трубочкою, не надуваючи щік |
1хв |
Спеціальні дихальні вправи. Вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів |
|
2. Вимірювання ЧСС за 6 с |
20 с |
Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом |
|
3. Підсумок уроку, виставлення оцінок |
2 хв |
Відзначити кращих учнів, дати рекомендації тим, хто відстає |
|
4. Домашнє завдання |
30 с |
Відпрацьовувати «човниковий» біг 4×9м |
|
5. Правила поведінки під час виходу зі спортивної зали |
10 с |
Виходити із спортивної зали звичайним кроком, не виходячи зі строю, тримаючи дистанцію |