Урок фізкультури у 8 кл. з теми "Удосконалення техніки володіння м"ячем"

Про матеріал

Конспект уроку фізичної культури у 8 класі з теми " Удоскона-лення техніки володіння м"ячем ( модуль "Баскетбол"). Даний урок укладено згідно вимог чинної програми (зі змінами)

Перегляд файлу

УРОК БАСКЕТБОЛУ ДЛЯ УЧНІВ 8-ГО КЛАСУ

Клас: 8

Дата: ______

Тема. Удосконалення техніки володіння м'ячем.

Завдання:

1. Повторити техніку передачі м'яча однією та двома руками в русі.

2. Повторити техніку ведення м'яча та кидка в кільце після ведення та подвійного кроку.

3. Навчити техніки рухових дій захисника.

4. Сприяти розвитку спритності, швидкісно-силових якостей, швидкості реакції.

Обладнання: баскетбольні м'ячі, секундомір.

Місце проведення: спортивна зала.

ета-

па

Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно-методичні вказівки

1

Підготовча частина

14хв

 

 

1. Шикування в одну ше­ренгу, рапорт чергового, привітання. Повідомлення завдань уроку. ТМЗ

2хв

Перевірити наявність та охайність спортив­ної форми

 

2. Правила поведінки та техніки безпеки під час

виконання фізичних вправ

10с

Виконувати вправи за командою вчителя

чітко й правильно

 

3. Вимірювання ЧСС за 6 с

20 с

Готовність організму учнів до уроку

 

 

4. Організаційні вправи:

- повороти на місці: ліворуч, праворуч, кругом;

1 хв

Звернути увагу на до­тримання правильних інтервалів та дистанції. Звернути увагу на пра­вильність поворотів на кутах

 

5. Загальнорозвиваючі вправи

5 хв

6-7 р.

Виконувати в русі

 

- ліва рука вверху, права внизу, ривки руками по два рази;

 

 

 

- руки перед грудьми, ривки руками з поворотом туловища вліво вправо;

 

 

 

- обертання рук в плечах вперед, назад по чотири рази;

 

 

 

- обертання рук в ліктях вперед, назад по чотири рази;

 

 

 

- обертання рук в зап'ястках вперед, назад по чотири рази;

 

 

 

- повороти тулуба вліво вправо;

 

 

 

- нахили тулуба назад, руки підняті вгору;

 

 

 

- нахили тулуба вперед, руками дістаєм носків;

 

 

 

- лівою рукою дістаємо п'ятку правої ноги і навпаки

 

 

 

6. Ходьба:

- на носках та п'ятах, руки на

поясі;

- на внутрішній стороні ступні, руки на поясі;

- на зовнішній стороні ступні, руки за головою

1хв

Вправа на формуван­ня правильної постави.

Спину тримати прямо, дивитися прямо. Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися вперед

 

7. Біг:

- у повільному темпі

1хв

Дихання рівномірне

 

8. Стрибки:

- приставними кроками правим боком уперед, руки на поясі;

приставними кроками лівим боком уперед, руки на поясі;

- спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові;

- біг стрибками з ноги на ногу;

- біг із прискоренням;

- у чергуванні зі стрибками

- на лівій нозі, руки на поясі;

- стрибки на правій нозі, руки на поясі;

- стрибки на двох ногах, руки на поясі

3хв

Зміна напрямку руху виконувати за сигналом. Вправу виконувати по «змійці». Зупинка, відновлення та зміна руху виконуються за сигналом. Вправа сприяє розвиткові координації рухів. Погляд спрямований у напрямку руху через ліве або праве плече

 

- повний присід, стрибки правим боком вперед;

- повний присід, стрибки лівим боком вперед;

- повний присід, стрибки спиною вперед

 

Максимально допомо­гати руками. Швидкість максимальна, вправу виконувати по діагоналі баскет­больного майданчика

 

9 Вправа на відновлення дихання.

Руки вгору — вдих.

Руки вниз — видих

10с

 

 

10. Вимірювання ЧСС за 6 с

20 с

Готовність організму учнів до основної час­тини уроку

II

Основна частина

25 хв

 

 

1. Ведення м'яча лівою та правою рукою на місці

 

Виконується швидкіс­не ведення на зігнутих ногах

 

2. Ведення м'яча лівою та правою рукою на місці поперемінно

 

Виконувати вправу в уповільненому темпі, голова піднята, ноги зігнуті

 

3. Ведення м'яча лівою та правою рукою бігом

5 хв

Виконується швидкіс­не ведення

 

4. Ведення м'яча поперемін­но лівою та правою рукою бігом

5 хв

Виконувати вправу в уповільненому темпі, голова піднята

 

5. Передачі м'яча в русі:

- двома руками від грудей;

- однією рукою зверху;

- однією рукою знизу;

- однією рукою від плеча

- пряма, після подвійного кроку;

- з відскоком від підлоги різними способами

 

Вправи виконувати в парах.

Виконувати на від­стані 3 – 4м від партнера. Виконувати на відстані 5 – 6м від партнера

 

6. Кидки м'яча в кільце після ведення та подвійного кроку з різних боків від щита:

- праворуч;

- ліворуч;

- прямо

5 хв

Використовувати потоковий метод

 

5. Двостороння гра

12хв

 

III

Заключна частина

4 хв

 

 

1. Вправа на відновлення дихання. Зробити повільно повний вдих, затримати повітря. Коротким і сильним поштовхом видихнути через губи, складені трубочкою, не надуваючи щік

1хв

Спеціальні дихальні вправи. Вправа корис­на при потребі «про­вітрювання» легенів

 

2. Вимірювання ЧСС за 6 с

20 с

Звернути увагу на уч­нів із підвищеним пульсом

 

3. Підсумок уроку, вистав­лення оцінок

2 хв

Відзначити кращих учнів, дати рекомен­дації тим, хто відстає

 

4. Домашнє завдання

30 с

Відпрацьовувати «човниковий» біг 4×9м

 

5. Правила поведінки під час виходу зі спортивної зали

10 с

Виходити із спортив­ної зали звичайним кроком, не виходячи зі строю, тримаючи дистанцію

 

 

docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку