Урок "Форми, розміри та пропорції архітектурних споруд. Гарний будиночок."

Про матеріал
Ознайомити учнів з роботою архітектора, створення різних за формою та характером будівель, розвивати фантазію, вміння працювати з пластиліном.
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво 3 клас.

Тема.    Форми, розміри та пропорції архітектурних споруд. Гарний будиночок.

Мета.    Ознайомити учнів з роботою архітектора; вдосконалювати  навички  порівнювати форми,розміри, пропорції споруд; створення  різних  за формою та характером будівель; розвивати фантазію, дрібну моторику ,вміння працювати зпластиліном; формувати естетичні почуття.

Матеріали та інструменти. Скляні баночки, пластилін, стеки, дощечки, демонстраційний матеріал.

І. Організаційний момент.

  • Привітання
  • Перевірка готовності до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань.

     Бесіда

  • Що таке архітектура?
  • Як називають людину,яка займається архітектурою?
  • Які види архітектури вам відомі?
  • Назвіть видатні архітектурні споруди України.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Сьогодні ми спробуємо бути архітекторами, але не звичайними , а казковими. Уявіть собі,що ви отримали замовлення  від мешканців казкового лісу, фей та гномів,створити для них будиночки.

ІV. Робота над новим матеріалом.

  • Як ви вважаєте, з чого вам, як архітекторам  слід розпочати роботу? (Відповіді дітей).
  • Ви мабуть помічали ,що будинки, розташовані на вулиці,  дуже різняться формою, розмірами. Якби будинки  були однаковими, то вулиця виглядала б нецікаво. Тому  вам, мої казкові архітектори, необхідно продумати кожний будинок,  щоб   кожна споруда була красивою, примітною, можливо незвичайною, як наприклад ось ці  будинки (на дошці зображення незвичайних будівель).
  • Як ви вважаєте,звідки архітектор бере свої  ідеї? Звісно з природи. Зверніть увагу, які красиві, досконалі природні творіння – квіти, трави, тварини. (На дошці елементи рослинних і тваринних форм використаних в архітектурі)
  • Чи все використала людина? Ні. Природа щедра і невичерпна! Тому пропоную  створити  власне чудове та неповторне місто!

V. Практична діяльність учнів.

На дошці етапи створення  будиночків із скляної баночки і пластиліну.

  • Ви  підготували заготовки-баночки обмазані пластиліном. Погляньте, які чудові будиночки можна створити.

Демонстрація готових виробів.

  • Для оздоблення будиночків нам потрібні:
  • вікна,двері;
  • квіти,гілочки,листочки.

Пояснення про виготовлення окремих елементів.

VІ. Підсумок уроку.

  1. Виставка готових робіт.
  2. Загальна оцінка уроку.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Панасюк Людмила
    Мені подобається. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
17 липня 2019
Переглядів
1493
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку