Урок Full Blast Plus 5 Module 2a

Про матеріал
Розробка уроку англійської мови для 5 класу за підручником Full Blast Plus 5. Module 2a. Урок має всі необхідні покликання на інтерактивні та відео ресурси.
Перегляд файлу

Тема уроку: «My Things. Повсякденні речі. Вживання конструкції “have got”

Підручник “Full Blast Plus 5”

Клас 5

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з новою лексикою, пов’язаною з особистими речами (smartwatch, mobile phone, camera тощо).
  • Відпрацювати граматичну структуру "have got".
  • Розвинути навички говоріння, слухання та читання.

План уроку:

  1. Привітання та мотивація (5 хвилин):
    • Вчитель вітає учнів та коротко пояснює тему уроку: особисті речі та те, як ми їх описуємо англійською мовою.
    • Перегляд відео про незвичний погляд на звичайні речі https://www.youtube.com/watch?v=ODgSCPVEA5k
    • Питання для залучення:
      • Які речі у вас завжди з собою?
      • Що б ви хотіли мати із собою, коли йдете на прогулянку?
  2. Ознайомлення з лексикою (10 хвилин):
    • Учні прослуховують аудіозапис з новою лексикою (smartwatch, mobile phone, camera, power bank, sunglasses, skateboard, game console, cap, bike). https://www.youtube.com/watch?v=RzVpjnaxeQM
    • Повторення лексики хором та індивідуально.
    • Вправа: учні сполучають слова з картинками особистих речей (вчитель демонструє наочність або використовує презентацію). https://wordwall.net/resource/35003269/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/my-things
  3. Читання та говоріння (15 хвилин):
    • Читання коміксів: учні слухають запис коміксів (про Джейка і його батьків) і читають їх в групах. https://www.youtube.com/watch?v=Aj1xmjrHtyQ
      • Розмова за малюнками: "What has Jake’s mum got? What hasn’t Jake’s dad got?".
      • Вправа: знайти відповіді на запитання до тексту (True/False завдання).
  4. Граматика: "Have got" (10 хвилин):
    • Вчитель пояснює граматичну структуру "have got" для вираження наявності або відсутності речей.
    • Вивчення стверджувальних, заперечних речень і питань:
      • "I’ve got a mobile phone." / "I haven’t got a skateboard." / "Have you got a camera?"
    • Вправа: учні працюють в парах, задають питання один одному та відповідають на них, використовуючи структуру "have got".
    • Виконання інтерактивного завдання в Kahoot! https://create.kahoot.it/details/8e569fd1-3266-4e1b-9374-ca73541a9070
  5. Аудіозавдання (10 хвилин): https://www.youtube.com/watch?v=VV8gsdtqtEU
    • Учні слухають аудіо про те, що у Донни в сумці, і відзначають предмети, які вони чують.
    • Вправа: вписати предмети, які є або яких немає в сумці Донни.
  6. Практичне завдання (10 хвилин):
    • Гра "Memory Game": учні по черзі називають предмети, які вони пам’ятають з уроку, використовуючи конструкцію "have got".
    • Вправа: у парах описати речі, які вони мають чи не мають.

Додаткові розробки:

  1. Вірш на тему речей:
    • Створіть вірш про речі, які учні завжди мають із собою, замінюючі предмети на свій розсуд:
      • "I’ve got a mobile, it’s really cool,
        And a skateboard, to go to school.
        My cap is bright, my phone’s always near,
        These are the things I hold so dear."
  2. Візуальна наочність:
    • Картки або слайди з малюнками предметів, які згадуються в уроці (smartwatch, camera, etc.). Wordwall.net
    • Презентація з ілюстраціями та короткими описами цих речей. Wordwall.net
  3. Вправи на слухання з використанням фільмів:
    • Перегляньте короткий фрагмент фільму для дітей, де персонажі говорять про свої речі, і після цього задайте питання на розуміння, використовуючи граматику "have got". Youtube.com

Домашнє завдання:

  • Творче завдання: Написати про 5 речей, які є у них вдома, використовуючи структуру "have got".
  • WB c.18-19

 

docx
Додано
11 жовтня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку