Розробка уроку англійської мови для 5 класу за підручником Full Blast Plus 5. Module 2a. Урок має всі необхідні покликання на інтерактивні та відео ресурси.
Перегляд файлу
Тема уроку: «My Things. Повсякденні речі. Вживання конструкції “have got”
Підручник “Full Blast Plus 5”
Клас 5
Мета уроку:
Ознайомити учнів з новою лексикою, пов’язаною з особистими речами (smartwatch, mobile phone, camera тощо).
Відпрацювати граматичну структуру "have got".
Розвинути навички говоріння, слухання та читання.
План уроку:
Привітання та мотивація (5 хвилин):
Вчитель вітає учнів та коротко пояснює тему уроку: особисті речі та те, як ми їх описуємо англійською мовою.
Перегляд відео про незвичний погляд на звичайні речі https://www.youtube.com/watch?v=ODgSCPVEA5k
Питання для залучення:
Які речі у вас завжди з собою?
Що б ви хотіли мати із собою, коли йдете на прогулянку?
Ознайомлення з лексикою (10 хвилин):
Учні прослуховують аудіозапис з новою лексикою (smartwatch, mobile phone, camera, power bank, sunglasses, skateboard, game console, cap, bike). https://www.youtube.com/watch?v=RzVpjnaxeQM
Повторення лексики хором та індивідуально.
Вправа: учні сполучають слова з картинками особистих речей (вчитель демонструє наочність або використовує презентацію). https://wordwall.net/resource/35003269/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/my-things
Читання та говоріння (15 хвилин):
Читання коміксів: учні слухають запис коміксів (про Джейка і його батьків) і читають їх в групах. https://www.youtube.com/watch?v=Aj1xmjrHtyQ
Розмова за малюнками: "What has Jake’s mum got? What hasn’t Jake’s dad got?".
Вправа: знайти відповіді на запитання до тексту (True/False завдання).
Граматика: "Have got" (10 хвилин):
Вчитель пояснює граматичну структуру "have got" для вираження наявності або відсутності речей.
Вивчення стверджувальних, заперечних речень і питань:
"I’ve got a mobile phone." / "I haven’t got a skateboard." / "Have you got a camera?"
Вправа: учні працюють в парах, задають питання один одному та відповідають на них, використовуючи структуру "have got".
Виконання інтерактивного завдання в Kahoot! https://create.kahoot.it/details/8e569fd1-3266-4e1b-9374-ca73541a9070
Учні слухають аудіо про те, що у Донни в сумці, і відзначають предмети, які вони чують.
Вправа: вписати предмети, які є або яких немає в сумці Донни.
Практичне завдання (10 хвилин):
Гра "Memory Game": учні по черзі називають предмети, які вони пам’ятають з уроку, використовуючи конструкцію "have got".
Вправа: у парах описати речі, які вони мають чи не мають.
Додаткові розробки:
Вірш на тему речей:
Створіть вірш про речі, які учні завжди мають із собою, замінюючі предмети на свій розсуд:
"I’ve got a mobile, it’s really cool, And a skateboard, to go to school. My cap is bright, my phone’s always near, These are the things I hold so dear."
Візуальна наочність:
Картки або слайди з малюнками предметів, які згадуються в уроці (smartwatch, camera, etc.). Wordwall.net
Презентація з ілюстраціями та короткими описами цих речей. Wordwall.net
Вправи на слухання з використанням фільмів:
Перегляньте короткий фрагмент фільму для дітей, де персонажі говорять про свої речі, і після цього задайте питання на розуміння, використовуючи граматику "have got". Youtube.com
Домашнє завдання:
Творче завдання: Написати про 5 речей, які є у них вдома, використовуючи структуру "have got".