Урок "футбол на уроках фізкультури в ЗОШ"

Про матеріал
• Оздоровити організм та підтримувати його у стані внутрішньої і зовнішньої рівноваги і комфорту. Сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами футболу.
Перегляд файлу

Навчально – методична картка

 

                                                                                           7- клас

                                                                        Дата: _________р.

 

Предмет:       фізична культура

Модуль:        футбол

Тип заняття: застосування знань умінь і навичок

Задачі уроку:

  • Оздоровити організм та підтримувати його у стані внутрішньої і зовнішньої рівноваги і комфорту. Сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами футболу.
  • Оволодіти вміннями і навичками передач, зупинки та ведення м’яча.
  • Сприяння розвитку фізичних якостей: спритності, координації рухів, швидкості при виконанні фізичних вправ.
  • Виховання прагнення до поставленої мети при виконанні різноманітних вправ у футболі, інтересу у учнів до самостійних занять фізичною культурою, стимулювати бажання до всебічного фізичного розвитку,  виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги.

 

          Що повинен знати учень ?

 

         Що повинен вміти учень?

1.

 

2.

 

3.

 

4.

     Правила техніки безпеки на  

    уроках  фізичної культури.

   Теоретичний матеріал з історії

   розвитку футболу в Україні.

   Що ранкова гімнастика надасть 

   сили і енергії на весь день.

   Елементарні правила гри у

   футбол.

 1.

 

 

 2.

 

 

 3.

    Дотримуватись правил техніки

    безпеки під час виконання

    фізичних вправ.

    Контролювати самопочуття,

 відновити дихання, та серцебиття 

    після навантаження.

Виконувати ведення та зупинку   

 м’яча, удари по нерухомому м’ячу 

     внутрішньою стороною стопи.

 

Тривалість заняття: 45 хвилин

Місце проведення:    спортивний майданчик навчального закладу

 

І. Актуальність теми:

       Футбол – це сама популярна і доступна гра, яка дозволяє учням опанувати абетку  колективізму, товариства, прояви волі і терпіння, сміливості та емоційної радості, чинить  ефективний вплив на розвиток фізичних якостей.

 

ІІ. Навчальні цілі:

  1. Ознайомити учнів з теоретичними відомостями.
  2. Повідомлення правил гри у футбол.
  3. Закріпити виконання загально-розвиваючих вправ на місці для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла у різних вихідних положеннях.
  4. Ознайомити учнів з технікою володіння м’ячем.

ІІІ. Цілі розвитку особистості:

  1. Сприяти розвитку: швидкісно - силових якостей, координації рухів, спритності, стрибучості, наполегливості, прийняття самостійних рішень.

 

ІV. Виховні цілі:

     1. Формувати навики дружньої і злагодженої роботи при проведенні ігор,    

         естафет.

  1. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати навантаження в

повному обсязі.

  1. Виховувати прагнення до поставленої мети при виконанні різноманітних 

вправ у футболі.

 

V. Оснащення заняття:

    1.  ІКТ, наочні посібники з футболу, навчально-теоретичні картки з правил

         гри у футбол, футбольні м’ячі, секундомір.

 

VІ. Міждисциплінарні зв’язки:

 

   Д И С Ц И П Л І Н А

          З   Н   А   Т   И

          В   М   І   Т   И

             

               Історія

Історію розвитку футболу в Україні

 

        Загальна гігієна з

       основами екології

Особисту гігієну, гігієну одягу, взуття (під час занять фізичною культурою).

Виконувати правила особистої гігієни з фізичної культури.

        Охорона праці та

   безпека життєдіяльності

Норми техніки безпеки на уроках фізичної культури. Самоконтроль на уроках фізичної культури.

Дотримуватись правил техніки безпеки на уроках фізкультури.

 Самостійно контролювати свій фізичний стан під час уроку фізичної культури.

 

 

VІІ. Зміст теми заняття:

 

  1. Закріпити знання учнів з питань здоров’я та здорового способу життя.
  2. Роз’яснення елементарних  правил гри у футбол.
  3. Закріпити виконання загально-розвиваючих вправ на місці для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла у різних вихідних положеннях.
  4. Оволодіння технікою виконання передач м’яча внутрішньою стороною стопи та зупинки м’яча підошвою, ведення м’яча.
  5. Зустрічна естафета – оволодіння технікою ведення м’яча.
  6. Естафета – ведення м’яча з подальшим ударом по нерухомому м’ячу в ціль.

  

з/п

 

Основна

Підготовча

 

 

 

 

 

Спец.мед.гр.

   Рівні

 

     Методи

   контролю

    навчання

  Матеріали

методичного забезпечення (контролю і наочності, інструкції).

Ч

 

А

 

С

 1.

               2.

   3.

  4.

 5.

  6.

          7.

          8.

9.

 І.

 Підготовчий єтап

 

15’

1.

Організація  навчання.

Шикування, рапорт.

 

   -

 

    -

 

  -

 

 А-1

 

  Фронтальний

Академічний журнал. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

1’

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

5.

 

Формування теми з постановкою навчальної мети уроку.

 Теоретичні відомості: – ведення здорового 

   способу життя:

- самоконтроль на уроці

Інструктаж з ТБ

Перевірити  ЧСС

  -

 

  

 

   -

 

 

 

 

 

-

60-80уд

  -

 

 

 

 -

 

 

 

 

 

  -

-

  -

 

 

 

 -

 

 

 

 

 

 -

-

А-1

 

 

 

А-1

 

 

 

 

 

А-1

А-2

 Фронтальний

 

 

 

Фронтальний

 

 

 

 

 

Фронтальний

 Індивідуальний

Виконання передач та зупинки  м’яча.

 

 

 

 

 

Звернути увагу на фізичний стан учнів.

 1’

 

 

 1’

 

 

 

 1’

 

 1’

 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7.

 

 

 

 8.

 

 

 

 

     

 9.

Загально-розвиваючі вправи:

1). Різновиди ходьби:

-на носках, п’ятках,

-внутрішній та зовнішній 

 стороні стопи.

2). Бігові вправи:

- біг в помірному темпі;

- біг правим, лівим 

  боком приставним

  кроком;

-біг з високим 

  здійманням стегна, 

 закидання гомілок;

-біг з прискоренням

 

 

3). Гімнастичні вправи: повороти, нахили, випади;

-вправи на розвиток координації рухів;

4). Стрибкові вправи:

 -стрибки на правій, лівій нозі, на обох).

 

 

Перевірити ЧСС

 

 

-

 

 

 

 

100м

 

 

 20 м

 

 

20м

 

 

-

 

  

   -

 

 

 

 

15п

15л.

30об

 

120   

  --140  

 уд.

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

15 м

 

 

10м

-

 

   -

 

 

 

 

 

 

 

10п

10л

20об

 

 

 

 

-

 

 

 

 

15м

 

  -

 

 

-

-

 

-

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

А-3

 

 

 

 

А-3

А-3

 

А-3

 

 

А3

А-2

 

А-2

 

 

А-2

 

 

 

 

А-2

 

 

 

   Поточний

 

 

 

 

   Поточний

   Поточний

 

Поточний

 

 

Поточний

Індивідуальний

 

Індивідуальний

 

 

Індивідуальний

 

 

 

 

Індивідуальний

Комплекс загально-розвиваючих вправ. Виконання вправ по команді вчителя. Звернути увагу на фізичний стан учнів під час виконання вправ. Дотримуватися правил ТБ під час виконання вправ.

Всі виконання вправ по команді вчителя

Руки в ліктях зігнуті.

Звернути увагу на фізичний стан учнів

 

10’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.

Основний етап

 

  25’

 1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

7.

 

Роз’яснення навчально- теоретичного матеріалу з правил гри у футбол.

Оволодіння технікою передач м’яча партнеру внутрішньою стороною стопи та зупинка м’яча підошвою;

 Оволодіння технікою передач м’яча партнеру внутрішньою стороною стопи в один дотик правою, лівою ногою.

Виконання передачі м’яча партнеру в трійках

Зупинка та передача м’яча в парах в русі.

 

 

 

Зустрічна естафета:

-ведення м’яча між фішками з подальшою передачею м’яча партнеру .

Естафета:

- ведення м’яча оминаючи фішки на швидкості з подальшим ударом по нерухомому м’ячу в ціль

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

А-1

 

 

 

А-1

 

 

 

 

 

 

А-І

 

 

 

 

 

 

А-1

 

 

А-3

 

 

 

 

А-3

 

 

 

 

 

 

А-3

 

Фронтальний

 

 

 

Фронтальний

 

 

 

 

 

 

Фронтальний

 

 

 

 

 

 

Фронтальний

 

 

Поточний

 

 

 

 

Поточний

 

 

 

 

 

 

Поточний

Теоретичний матеріал, відео-матеріал.

 

Описание: Описание: https://fs01.vseosvita.ua/01007bsx-e0ea/002.jpg

Описание: Описание: https://fs01.vseosvita.ua/01007bsx-e0ea/001.jpg

Відстань між партнерами 2-4 метри

Передача м’яча між фішками

Передача м’яча партнеру правою, лівою ногою.

Естафета проводиться в помірному темпі. Звернути увагу на правильність виконання вправи.

До учнів спеціальної медичної групи диференційо-ваний підхід.

 

1’

 

 

 

3’

 

 

 

 

 

 

2’

 

 

 

 

 

 

3’

 

 

5’

 

 

 

 

 5’

 

 

 

 

 

 

6’

 

 

 

ІІІ

Заключний етап

 

5’

1.

 

 

 

 

3.

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

Біг в помірному темпі.

Комплекс вправ на встановлення дихання.

Перевірити ЧСС.

 

Підведення підсумків уроку, оцінювання.

Рефлексія.

 

 

 

 

Домашнє завдання:

-теоретичний матеріал;

-спеціальні фізичні вправи футболіста.

-

 

-

 

 

80-90уд

-

 

   -

  

 

 

 

   -

-

 

-

 

 

-

 

- 

 

  -

 

 

 

 

-

-

 

-

 

 

-

 

-

 

  -

 

 

 

 

-

А-3

 

А-2

 

 

А-1

 

А-1

 

А-1

 

 

 

 

А-2

Поточний

 

Індивідуальний

 

 

Фронтальний

 

Фронтальний

 

Фронтальний

 

 

 

 

Індивідуальний

Візуальне спостережен-ня за фізичним станом учнів.

 

 

Помилки, зауваження.

Що на уроці учень:

- дізнався,

- зрозумів,

- навчився.

Провідні футболісти України.

СФВ футболіста

1’

 

 

 

 

1’

 

 

2’

 

 

 

 

 

1’

 

    

 

                                                   Вчитель фізкультури  _______________________

 

                                          

 

 

 

 

docx
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку