Тема програми: «Харчування»
Тема уроку: «Генно-модифікована їжа»
Тип уроку: комбінований.
Мета уроку: розвиток іншомовної комунікативної компетенції (мовленнєвої, мовної, соціокультурної, компенсаторної, навчально-пізнавальної)
Мовленнєва компетенція: вдосконалення та розвиток навичок читання з метою загального і детального розуміння змісту тексту, вміння висловлювати своє ставлення до інформації та висловів партнера, свою думку з обговорюваної теми, коротко передавати зміст отриманої інформації, вміння спиратися на мовну і контекстуальну здогадку при сприйнятті тексту.
Мовна компетенція: оволодіння новою лексикою відповідно до теми уроку, розвиток навичок оперування мовними засобами в комунікативних цілях.
Соціокультурна компетенція: збільшення обсягу знань про ГМО;
Компенсаторна компетенція: розвиток умінь виходити із положення в умовах дефіциту мовних засобів під час передавання та отримання іншомовної інформації.
Навчально-пізнавальна компетенція: розвиток бажання і вміння здобувачів освіти самостійно вивчати англійську мову доступними їм способами (в процесі пошуку і обробки інформації англійською мовою, при виконанні презентацій та завдань за допомогою інтернет ресурсів).
Розвиток і виховання: виховування почуття необхідності піклуватися про своє здоров'я і про здоров'я близьких людей, усвідомлення важливості вивчення англійської мови як засобу пізнання, підвищення мотивації до вивчення іноземної мови.
Завдання: розвиток ключових та предметних компетенцій
Очікуваний результат: здобувачі освіти оволодіють новою лексикою з теми, покращать навички читання, говоріння і аудіювання, розширять свій кругозір за темою «Генно-модифікована їжа»
Форми, методи, прийоми: словесні методи (розповідь, пояснення, бесіда), наочні методи (ілюстрація, демонстрація), пояснювально-іллюстративний, практичний, репродуктивний, евристичний (частково-пошуковий) метод, методи формування знань та навичок, методи перевірки знань, метод проблемного викладу навчального матеріалу, абстрактно-дедуктивний та конкретно-індуктивний метод, прийоми розвитку критичного мислення, прийом «Здивуй», прийом «змагання», робота в парах.
Дидактичне та матеріально-технічне забезпечення: комп’ютер, проектор, презентація, електронний тест-вікторина (Kahoot), роздатковий матеріал (картки для домашнього завдання з QR кодами), смартфони учнів.
Міжпредметні зв’язки: інформатика, біологія, екологія
Хід уроку
T-Ps: Good morning, everybody. How are you? I am all right. Who is absent today? Well, if you are ready, let us start our lesson.
2.1 Повідомлення теми урока
T-Ps: Look at the whiteboard and try to guess – what the theme of our lesson today is. (демонстрація першого слайду).
T: Well, have you got any ideas? What is the theme of our lesson? That is right. Genetically modified food.
T: Today we are going to talk about GMOs, about advantages or disadvantages of genetically modified food.
T-Ps: What do you know about GMOs? Can you give me some associations or facts about them?
T-Ps: What does the acronym (abbreviation) GMO stand for? - Genetically Modified Organism.
T-Ps: What does it mean? – Genetically modified organism is a plant, animal, microorganism or other organism whose genetic makeup has been modified in a laboratory using genetic engineering or transgenic technology.
T-Ps: Who knows what the difference between cisgenic and transgenic organism is?
Cisgenic (“cis” means “the same”) is a genetically modified organism when it was given the part of DNA from the same species (eg. from a plant to a plant). Transgenic is a genetically modified organism that got a new gene from other species (eg. from an animal to a plant). Can you give any examples?
Genetically modified food is food produced from plants or animals whose DNA was changed using genetic engineering.
T: Let us sing a famous song “Pen Pineapple Apple Pen” by PIKOTARO and move a little. But listen attentively because I want you to answer the question: “Is he singing about GMO?” It is very interesting for me to know your opinions.
The gene of fluorescent jellyfish was given to a pig. What for? How do you think?
Can you name any companies that work with GMO or GM seeds?
Now it’s time for quiz! Let’s play Kahoot! (метод BYOD та гейміфікація) (діти грають на своїх смартфонах, маючи доступ до Інтернет)
https://create.kahoot.it/details/f5bb27a3-19a8-4332-963f-c60a2868c36a
(play as a guest)
3.1 Рефлексія
Thank you for your work. You got a lot of new information. What did you like the most at the lesson? What information or facts really surprised you?
Our lesson is over. Goodbye.
1