Пінчук Ж.Г., учитель географії
Географія . 7 клас.
Тема уроку: Дослідження. Уявна подорож уздовж 50-ої паралелі у Євразії.
Мета: Здійснити уявну подорож по 50º пн.ш. материка Євразія, позначити на контурній карті основні об’єкти, які знаходяться по 500 пн. ш. та пояснити причини їх зміни; формувати ключові предметні компетентності.
Обладнання: атласи, контурні карти, ноутбук, проєктор.
Хід уроку
І . Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
-перевірка виконання домашнього завдання
-бесіда за запитаннями
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності та оголошення теми та мети уроку
ІV. Опрацювання навчального матеріалу, проведення дослідження
Дослідження містить кілька завдань, які учні виконують, використовуючи карту та обговорюють результати роботи. Робота спроводжується коментарями та запитаннями вчителя.
Завдання 1. Зверніться до атласу та знайдіть 50-у паралель пн.ш., що проходить через материк Євразія
Екзогенні та ендогенні процеси сформували складний рельєф материка: від найвищих вершин світу до найнижчих западин.
Завдання 2. Дослідить, які форми рельєфу перетинаються 50-ою паралеллю пн.ш.
Завдання 3. Використовуючи карту атласу визначте, які річки Євразії перетинає 50-та паралель пн.ш.
Завдання 4. Визначте, які кламтичні області розташовані вздовж 50-ої паралелі пн.ш. Поясніть причину відмінностей визначених кліматичних областей.
Завдання 5. Визначте, які природні зони розташовані вздовж 50-ої паралелі пн.ш. на материку Євразія.
Завдання 6. Визначте, які країни та міста розташовані вздовж 50-ої паралелі на материку. Познайомтеся із ними ближче, скориставшись Qr-кодом
V. Рефлексія
Запитання від учителя.
На завершення уроку скажіть, чому вздовж однієї лише 50-ої паралелі ми спостерігали відмінності природних компонентів? Що є причиною, а що наслідком цього? І чи варто це берегти та знати?
Природоохоронні території. Євразії
Об’єкти світової природної спадщини ЮНЕСКО
VI. Домашнє завдання.
«Від океану до океану» або подорож Євразією.