Урок "Географічне розташування України"

Про матеріал
розширення знань учнів щодо географічного положення України, її значимість серед інших країн та розвиток навичок командної співпраці учнів
Перегляд файлу

8 клас

Урок 17

 Тема: Географічне положення України.

 Мета: формувати навички вживання нових лексичних одиниць; продовжувати розвивати комунікативні вміння учнів; удосконалювати навички аудіювання; продовжувати удосконалювати навички читання; розширювати уявлення учнів про геополітичні особливості нашої країни; розвивати культуру спілкування; виховувати доброзичливе ставлення до співрозмовника, почуття патріотизму та національної гордості.

 Обладнання: підручник, мапа України, комп’ютер, тематичні малюнки, вірш про Україну, Microsoft Power Point презентація «Geographical Position of  Ukraine», відеоролик «Be Proud of  Ukraine», картки для роботи в групах, для індивідуальної роботи.

Тип уроку: комбінований.

Ukraine

My land is so beautiful and free Ukraine

Ukraine, the dearest land I can see!

When down the river I go boating

And birds are flying high above

I hear a song, and it is flowing

To those trees, the land I love.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

Good afternoon, children! How are you getting on?

2. Повідомлення теми і мети уроку.

Today we have an unusual lesson, our class is divided into two groups. The first one is called “Experts” and the other is “Researches”.

The topic of our today's lesson is "Geographical  Position of Ukraine ".

By the end of the lesson you should be able to recognize and understand new words and word combinations in the text, to read and understand the gist and details despite the natural difficulties, to talk about the geographical position of Ukraine.

3. Перевірка домашнього завдання.

 To check your homeworks, at the end of our lesson I will collect your copybooks.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

 Гра «A Handmade Ball». Учні кидають один одному м’ячика і дають відповіді на загальні запитання.

  1. What is the name of the country we live in?
  2. How many people live in Ukraine?
  3. Where do you live: in a town or in a country?
  4. Do you like to study English?
  5.  How are the people of Ukraine called?
  6. What language do we speak?
  7. What is the capital of Ukraine?
  8. What are the largest cities of Ukraine?
  9. How large is Ukraine?
  10.  What is traditional Ukrainian food?
  11.  What does Ukrainian flag look like?

ІІ. Основна частина уроку.

  1.     Уведення нових лексичних одиниць.

 Учні повторюють за вчителем географічні назви. Впр. 1(а), с. 115.

  1.     Індивідуальна робота на карточках. (Один учень з команди)

  1.  Подання тексту для читання. Впр. 1(b), с. 115.
  1. Етап підготовки до читання. (Поповнення словникового запасу учнів.

с. 116)

 Dear children, look through this map of Ukraine and tell me the main facts that you see there.

  1. Етап читання.

Учні вголос читають ланцюжком текст.

  1. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Учні усно виконують вправу 2 на с. 116.

  1.     Перегляд відеоролика «Be Proud of  Ukraine».
  2.     Аудіювання.
  1. Слухання тексту.

  1. Перевірка розуміння змісту тексту.

Учні виконують завдання на картках.

Учні читають правильні твердження і виправляють помилки у неправильних.

  1. Рефлексія. Учні отримують і заповнюють табличку.

What I know 

Що я знаю

What I want know 

Що я хочу знати

What I’ ve learnt 

Що я вивчив

 

 

 

 

 

  1. Презентація учениці.

 ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

 Впр. 3, с. 116.

 You should make a dialogue, using questions as a plan and to present it at our next lesson, tomorrow.

  1. Підведення підсумків уроку.

What topic did we discuss at the lesson today?

What new information have you learned about Ukraine?

Name one geographical fact you have learned today.

docx
Додано
1 лютого 2019
Переглядів
1910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку