Урок "Геометричні фігури. Розв'язування прикладів та задач на 2 дії"

Про матеріал
Закріплює знання дітей про геометричні фігури та обчислення периметра прямокутника. Вдосконалює обчислювальні навички та вміння розвязувати задачі на 2 дії.
Перегляд файлу

Тема уроку. Підсумковий урок з теми «Геометричні фігури. Розв’язування прикладів та задач на 2 дії.»

Мета уроку. 1) навчальна: закріпити знання дітей про геометричні фігури та обчислення периметра многокутника. Вдосконалити обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі на 2 дії.

2) розвивальна: розвивати пізнавальну активність учнів, навички роботи в парі і в групі, логічне мислення, кмітливість та вміння творчо працювати.

3) виховна: виховувати в учнів почуття патріотизму та національної гордості,любові до рідної держави.

Формування ключових компетентностей:

математична компетентність: моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань;

усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мислення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальної: виявляти ініціативу, докладати зусиль для досягнення спільного результату;

інформаційної: розширити знання про значення математики для кожного з нас.

Обладнання:  мультимедійна презентація, картка успішності, картки з етапами уроку і літерами, шаблони геометричних фігур, картки з прикладами, емблеми до уроку, мотиваційні картки  з Патроном для підсумку уроку.

Тип уроку: комбінований

І. Емоційне налаштування.

1) Тепло своїх долоньок я друзям віддаю.

Урок новий, цікавий я з радістю почну.

2) Вправа «Очікування»  (слайд 2)

3) Вправа «Інтрига»

- Я, в свою чергу, хочу вам подарувати незвичайний урок, патріотичний і присвятити його нашим воїнам-захисникам, які щомиті, ризикуючи своїм життям, стоять на захисті нашої держави .

Від того, як ви будете сьогодні працювати, залежить кінцевий результат. Кожне виконане завдання – це крок до перемоги. На картках-листках написані етапи уроку, а з іншого боку – літера. Пройшовши всі етапи, отримаємо слово. Також приготуйте свої картки успішності.

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

Завдання уроку – повторити геометричні фігури та  периметр многокутників; вдосконалювати уміння розв’язувати приклади та задачі на 2 дії.    (слайд 3)

-          А ще на урок я запросила гостя, який буде нашим з вами талісманом. Хто це, ви дізнаєтесь, виконавши математичне завдання.

Гра «Розкодуй слово»

(Вивішую на дошку малюнок пса Патрона)

-          Що вам відомого про цього песика? (діти розповідають)

-          Так, це собака-винюхувач вибухівки, талісман Служби України з надзвичайних ситуацій. (слайд 4)

-          Що ж, розпочнемо .

ІІІ. Математична розминка. (Слайд 5)

  1.      Гра «Вірю – не вірю» (зачитую твердження, а учні відповідають вірю чи не вірю.)

-          Зменшуване, від’ємник, різниця – це компоненти дії віднімання;

-          У чотирикутника три кути;

-          Круг – це многокутник;

-          Година має 90 хв;

-          Відрізок – це пряма без початку і кінця;

-          Сусіди числа 99 – це 98 і 100;

-          У прямокутника протилежні сторони рівні;

-          В 1м = 100см;

-          Парні числа - це числа, що закінчуються 1, 3, 5, 7…

-          Молодці, із завданням справилися і обернули літеру. А в карточці успіху поставили відмітку вашої роботи.( + чи - )

  1.      Усний рахунок.

а) - Полічи двійками від 20 до 40;

-          Полічи п’ятірками від 0 до 25;

-          Полічи десятками від 100 і назад;

-          Доповни число 30 до 40;

-          Доповни число 91 до 100;

-          Доповни число 16 до 21;

 Гра «Ланцюжок» по варіантах.          (слайд 6)

-          Додавши відповіді трьох варіантів, дізнаєтеся, скільки вибухових пристроїв виявив пес Патрон.

(оцініть себе в картці успішності)

ІІІ. Каліграфічна хвилинка.       (слайд 7)

-          Розгорнули зошити, записали число, класна робота. Подивилися на слайд.

-          Що зображено на слайді?( геометричні фігури)

-          На які дві групи іх можна розділити?

-          Як називаються фігури, у яких розміщені двоцифрові числа?(многокутники)

-          Яка  характерна ознака многокутників?

Гра « Я –трикутник. Я – квадрат. Я – п’ятикутник»(розповідь про геом..фігуру)

-          Запишіть подані у фігурах числа у порядку спадання.

78, 60, 56, 30, 24, 12, 8, 6.

-          Що ви помітили?(всі числа парні)

-          Підкресліть круглі числа. Обведіть одноцифрові числа.

Вправа «Склади приклади» (використовуючи подані вище числа , складіть вирази на одну дію, на дві дії)

Н-д, 78 – 60=                              (30 + 24) – 12 =

        56 + 6 =                               (56 + 300) – 6 =

        24 + 12 =                              78 – 24 – 6 =

-          Молодці! Перегорнули етапи уроку, звернули увагу на літери, а також поставили відмітку в карточці успіху.

ІV. Руханка з Патроном.

V. Практична робота в парі.

- Для песика Патрона поставили завдання – обстежити території на виявлення вибухівки. Потрібна наша допомога – обчислити периметр цих територій.

( Роздаю дітям геометричні фігури – квадрати, прямокутники, трикутники. Один з дітей вимірює довжини сторін, інший – записує і обчислює периметр. По закінченню роботи ставимо відмітки  в картці успішності)

VІ. Робота над задачами.   (слайд 8)

1) Прочитали задачу на слайді. Про що задача? (про футболки)

-          Які були футболки замовили для танцювального колективу? (з прапором і тризубом)

-          Скільки футболок з прапором? (24)

-          Що сказано про футболки з тризубом?(невідомо, але сказано, що на 6 футболок більше)

-          Чи можна відразу дати відповідь на запитання задачі? Що треба взнати раніше? (запис з коментуванням)

 Складання задачі за коротким записом. (Усно)   (слайд 9)

- Відкрили наступну літеру і поставили відмітки в картці успішності.

VІІ. Робота в групі. Розв’язування патріотичних прикладів.

-          А зараз ми будемо розв’язувати приклади і купувати байрактари для ЗСУ.

Для цього вам треба:

  1. Розв’язати вираз.
  2. Знайти відповідну літеру і вставити в клітинку.
  3. Прочитати слово-побажання для захисників.

-          То що ми побажаємо нашим захисникам? (сміливості, мужності, перемоги, відваги)

-          Молодці! Відкрили наступну літеру і прочитаємо слово, що утворилося на дошці.

ПЕРЕМОГА.

VІІІ. Рефлексія.    (слайд 10)

-          Підрахуйте результати в картках успішності. Чи виправдалися ваші очікування від уроку?

-            Пес Патрон дарує символи-подяки за роботу на уроці.

 

Додаток до уроку

 

Усний рахунок

 

 

Математична розминка

 

 

Каліграфічна хвилинка

 

 

Геометричні фігури

 

 

Руханка і робота в парі

 

 

Робота над задачею

 

 

Патріотичні приклади

 

 

          

Шаблон наклейки с украинской символикой бесплатно | Vizitka.com | ID124872                                                       Картки - мотивації "Пес Патрон" | Інші методичні матеріали. НУШ Значок Пес Патрон від Світ стендів - 1623476276

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 серпня 2023
Переглядів
771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку