Тема: Гімнастика. Опорний стрибок через козла, зігнувши ноги
Мета: Навчати техніку виконання опорного стрибка через козла, зігнувши ноги.
"Удосконалювати функціональні можливості організму, та виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально - вольові якості.
Завдання уроку:
3.Повторити лазіння по канату в три прийоми. 4.Сприяти розвитку гнучкості та м’язової сили за допомогою рухливих ігор.
Інвентар: гімнастичні мати, гімнастичний козел та місток, канат.
Місце проведення: спортивний зал.
№ |
Зміст уроку |
|
Організаційно-методичне забезпечення |
|
Підготовча частина (5 |
— 8 хв) |
|
|
Шикування. Рапорт. Привітання. Завдання уроку |
1 хв |
Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів |
9 |
Стройові вправи на місці |
30 с |
|
' |
Виконання організуючих вправ |
30 с |
Звернути увагу на чітке виконання поворотів місці |
4 |
Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. |
1,5-2 хв |
В русі Дистанція 2 — 3 кроки. Стежити за поставою |
5
|
Ходьба: звичайним кроком; на носках; на п'ятках; на зовнішній стороні стопи; на внутрішній стороні стопи; перекатами з п'ятки на носок; із рухом стегна назовні та всередину; у напівприсіді; у повному присіді Спортивна ходьба з переходом на “біг |
10—15с 10—15с 10—15с 10—15с 10—15с 10—15с 10—15с 10—15с 10—15с |
Темп середній Руки на пояс Руки за голову Руки на пояс. Спину тримати рівно Руки на пояс Руки на пояс До середньої лінії виконувати рух стегна назовні від середньої лінії— рух стегна всередину Руки на пояс Руки на колінах Стежити за поставою. Поступово прискорювати темп ходьби. Стежити за правильною постановкою стопи та активним рухом рук |
6 |
Біг: звичайний; з високим підніманням стегна; приставними кроками правим та лівим боком; схресним кроками правим та лівим боком; із закиданням гомілки назад -назовні; |
2 хв. • |
Дистанція два—три кроки Темп середній Стежити за роботою рук і ніг До середньої лінії— правим боком, від середньої лінії—лівим До середньої лінії— правим боком, від середньої лінії—лівим Руки позаду. Діставати п'ятками долоні |
7 |
Повільна ходьба з вправами для відновлення дихання. |
1 хв. |
Вдих через ніс, видих ротом. |
№ |
Зміст уроку |
|
Організаційно - мегодичне забезпечення |
|
Основна частина (20-25 хв. ) |
|
|
|
Акробатичні вправи:
сторони;
|
8 -10 хв |
Стежити за тим, щоб тулуб був прямий у тазостегновому суглобі. Плечові частини рук мають бути на підлозі паралельно Звернути увагу на правильне в. п. перед виконанням «моста» Відштовхуванням повністю випростати ноги. М'яке приземлення. Стежити за тим, щоб вправа виконувалася по одній лінії в напрямку руху, за активним махом ногою, за почерговою постановою рук. |
|
Стійка на лопатках із перекидом у напівшпагат (дівчата) |
1 - 2 хв |
У положенні стійки натягувати носки |
|
Стійка на голові та руках (хлопці) |
2 - 3 хв |
3 упору присівши на одній нозі другу ногу відставити назад на носок, зігнути руки та спертися верхньою частиною лоба на гімнастичний мат таким чином, щоб точка торкання утворила рівносторонній трикутник. Махом однієї та поштовхом другої ноги виконати стійку на голові. Під час виконання підтримувати учня |
9 |
Опорний стрибок через козла, зігнувши ноги:
зі стрибком угору;
вигнувшись;
1 м; стрибок через коня, зігнувши ноги |
5хв |
Стрибки виконувати поточно Активно працюють командири груп ноги нарізно, зігнувши Слідкувати за тим, щоб таз піднімався вище снаряду місток на відстані не менше 1 м від снаряда. Звернути увагу на страховку. Місток біля снаряда 3 допомогою вчителя Звернути увагу на страховку |
|
Лазіння по канату в три прийоми: а) способи захвату канату ногами за допомогою скакалки;
| | б)лазіння по канату в три прийоми |
|
Присівши на підлозі, тримати скакалку за один кінець обома руками над головою. „
і Стоячи на підлозі, захопити вертикально закріплений канат руками в максимально високій точці. 1 — підтягнути ноги, захопити ногами канат, затискуючи його підйомом лівої (правої) та підошвою правої (лівої) ноги;
|
|
Біг з естафетною паличкою Перші учасники, тримаючи в руках естафетні палички, біжать до стійки, оббігають її, повертаються та передають паличку наступному учасникові. Перемагає команда, останній учасник якої першим поверне естафетну паличку. Стрибки з м'ячем Перший учасник команди, утримуючи м’яч ногами, стрибає до стійки, обстрибує її, повертається до своєї команди та передає м'яч наступному учасникові. Перемагає команда, останній учасник якої першим поверне м'яч. |
|
Беруть участь учні класу і діляться на дві команди |
|
Передача м’яча між ногами Учасники розташовуються в колону по одному, у капітана, який першим стоїть у колоні, знаходиться м'яч. За сигналом учні передають м’яч між ногами у колоні назад, останній учасник команди бере його, оббігає ! стійку, біжить до голови колони, стає першим і передає м'яч назад. Перемагає команда, капітан якої першим повернеться на своє місце. |
|
Слідкувати щоб м’яч проходив повз усіх гравців. |
|
Заключна частина ( 3 - 5 хв )
Шикування |
|
|
|
Шикування |
20-30 с |
Фронтальний метод. В одну шеренгу, на швидкість |
|
Вправи на відновлення в русі: легкий біг; ходьба |
1-1,5 хв |
В обхід спортивного майданчика . Дихання глибоке. Під час ходьби рухи руками вгору, вниз розслаблено |
|
Підбиття підсумків уроку
Домашнє завдання Прощання та організований вихід із спортивного залу |
20-30 с |
Відзначити кращих учнів
Стійка на голові (хл), міст із положення лежачи (дч).
|
|
Домашнє завдання Прощання та організований вихід із спортивного залу |
20 -30 с |
Стійка на голові (хл), міст із положення лежачи (дч). |