Навчальна дисципліна: Фізичне виховання.
ТЕМА: Гімнастика. Розробка заняття для дистанційного навчання
Розробник: Тетяна АВДЄЄВА
Викладач фізичного виховання
ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ»
М. Біла Церква
2024 р.
Група: ________
Дата: __________
Форма заняття: дистанційне
Тип заняття: навчально тренувальний
Тема: Гімнастика
Мета заняття:
ознайомити з правилами техніки безпеки під час виконання фізичних вправ в домашніх умовах на дистанційній формі навчання;
навчити структурі фізичної самопідготовки для підтримки власного здоров’я та фізичного розвитку;
закріпити вміння працювати синхронно під час виконання фізичних навантажень з використанням відеоматеріалів тематичного напрямку. Вміння коригувати фізичні навантаження при виконанні кардіо та аеробно- залежних тренувань.
виховувати дисципліну, коректне спілкування, почуття емоційного задоволення від виконання фізичних вправ під час дистанційної форми навчання.
спрямувати на розвиток активної зацікавленості у збереженні власного здоров’я та вдосконалення фізичного стану для гармонійного розвитку особистості.
Місце проведення: ВСП ТЕФК БНАУ, кабінет фізичного виховання.
Інвентар: ноутбук
№ |
Зміст |
Дозування |
Організаційно- методичні вказівки |
1.Підготовча частина 30 хв |
|||
1. |
Організація заняття:
|
5хв
3 хв
3 хв
1 хв |
|
2. |
Загально-розвиваючі вправи
|
3 хв 5хв 5 хв 3 хв
2 хв |
|
2. Основна частина 15 хв |
|||
|
Тренування на все тіло. Табата 30/20 сек.
Що таке «Крепатура» |
10 хв
5 хв |
зважати на питний режим рекомендації по адаптації до тренувань методом Табата
|
3.Заключна частина 15 хв |
|||
|
Вправи на відновлення
опрацювати реабілітаційні вправи для організму в польових умовах |
8 хв
2 хв
5 хв |
оцінка роботи студентів, зауваження.
|