Урок "Гімнастика. Вивчення акробатичних вправ та складання акробатичних комбінацій"

Про матеріал
Мета уроку: Формування в учнів навичок самостійної роботи та міжособистісних відносин. Завдання уроку: Збагачувати руховий досвід учнів. Сприяти вивченню акробатичних вправ та складання акробатичних комбінацій. Сприяти розвитку фізичних якостей учнів: сили, спритності, координації рухів, уваги,. Скласти умови щодо формування та збереження правильної постави.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку з фізичної культури для учнів 6 класу

 

Тема : «Гімнастика»

Мета уроку:

Формування в учнів навичок самостійної роботи та міжособистісних відносин.

Завдання уроку:

Збагачувати руховий досвід учнів.

Сприяти вивченню акробатичних вправ та складання  акробатичних комбінацій.

Сприяти розвитку фізичних якостей учнів: сили, спритності, координації рухів, уваги,.

Скласти умови щодо формування та збереження правильної постави.

Тип уроку: навчально-тренувальний

Інвентар і обладнання: гімнастичні мати, м’яч.

Місце проведення: спортивний зал.

 

№ п/п

Зміст завдань для учнів

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І.

Підготовча частина ­ 10-12 хв.

1.1.

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку

30 сек.

В одну шеренгу за зростом.

 

 

Теоретичні знання

30 сек.

Що таке постава? Навіщо вона потрібна? Як визначити правильність постави? Чому важливо, щоб постава була правильна? Профілактика правильної постави?

1.2.

Вимірювання пульсу за 30 сек.

30 сек.

Норма ЧСС - 80-100 за 1 хвилину.

1.3.

Стройові вправи на місці: повороти  праворуч, ліворуч, кругом.

Перешикування з 1 шеренги у дві.

Повороти у русі ліворуч.

1 хв.

Стежити за чітким виконанням команд.

1.4.

Перешикування з колони по одному у дві  колони.

30 сек.

Стежити за виконанням команд.

1.5.

Загально розвиваючи вправи на місці:

3 хв.

Учні розділені на пари. Самостійно проводять ЗРВ.

А

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки на пояс; 1- нахил голови вправо; 2- нахил голови вліво; 3- те саме вперед; 4- те саме назад;

4х4 р.

Виконується повільно.

Б

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки на пояс; 1-4 - півколові рухи праворуч; 5-8 - півколові рухи ліворуч;

8х2

Рух руками ­ якомога ближче до грудей.

В

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки вгору.; 1 – правою рукою коловий рух уперед, ліва рука вгорі; 2 - лівою рукою коловий рух уперед, права рука вгорі; 3-4 - колові рухи вперед двома руками; 5 - правою рукою коловий рух назад, ліва рука вгорі; 6 - лівою рукою коловий рух назад, права рука вгорі; 7-8 - колові рухи назад двома руками;

8х2

Слідкувати за поставою. Руки проводяться біля голови, велика амплітуда.


Г

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки на пояс; 1 - праве плече вперед, праве коліно зігнути, спина кругла; 2- ліве плече вперед, ліве коліно зігнути спина кругла; 3 - праве плече назад, прогнутись; 4 - ліве плече назад, прогнутись; 5-6 - присід, руки через сторони вгору; 7-8 – в.п.;

8х2

Темп повільний.

Д

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки на пояс; 1 - праву ногу зігнути, коліно до лівої; 2 - праве коліно відвести праворуч; 3 - ст. ноги нарізно, присісти; 4 – в.п.;

4х4

Слідкувати за поставою. Рухи виконуються чітко.

Е

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки в сторони долонями вгору; 1-3 - нахил тулуба праворуч, лівою рукою торкнутися правої долоні; 4 ­ в.п.; 5-7 - те саме, що 1-3 – ліворуч; 8 – в.п.;

8х2

Не нахилятися. При торканні – плеск долонями.

 

Ж

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки на пояс; 1-4 - колові рухи тулуба праворуч; 5-8 - колові рухи тулуба ліворуч;

8х2

Велика амплітуда.

З

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки на пояс; 1 – нахил праворуч, ліва рука вгору; 2 – поворот, нахил тулуба; 3 – нахил вперед; 4 – в.п.; 5-7 – те саме, що 1-3 ­ вліво; 8 – в.п.

8х2

Не нахилятися. Спина рівна.

І

В.п. ­ ст. ноги нарізно, руки на пояс; 1-3 – нахил, руки вниз; 4-в.п.

4х4

Рухи виконуються чітко

Ноги у колінах не згинати, руками торкнутися підлоги

К

В.п. – вузька стійка, руки на пояс; 1 – упор присід; 2 – упор стоячи; 3 – упор присід; 4 – в.п.

4х4

Ноги в колінах не згинати, руками торкатися підлоги.

 

Вимірювання ЧСС

30 сек

Норма 120 140 уд

ІІ

Основна частина ­ 28-30 хв.

2.1.

Вправи ЗФП на розвиток м’язів живота та спини.

 

1. Підйом тулуба в сід із В.п. лежачи на спині

2. «Човник»

3. Підйом тулуба в сід з поворотом.

4. В.п. –лежачи на спині, руки вздовж тулуба .

Прогнутись.

5. В.п. – упор на передпліччя

Підйом ніг у вгору.

6. В.п. – лежачи на животі, руки зігнуті в упорі.

Прогнутись.

7 хв.

Виконується фронтально.

Слідкувати за диханням.

2.2.

Акробатичні вправи

 

 

 

А

В.п.

Сід

Групування

Перекати вперед і назад

«Міст»,

«Човник»;

4 хв

Виконуються фронтально.

Слідкувати за В.п. та фіксацію вправ.

Б

Комплекс з акробатичних елементів

Завдання: скласти комбінацію з 10 вправ;

 

 

10 хв.

Учні розділяються на 2 учня на мат.

Елементи та В.п. фіксуються.

Увага: голова ­ на груді, групування.

Виконувати правила техніки безпеки.

Використовувати: вправи  на рівновагу,стрибки, різноманітні В.п.,статичні вправи, вивчені на уроці акробатичні вправи.

В

Рухлива Гра «Міст і кішка»

7- 9 хв.

Учні розділені на 2 команди.

    Гравці двох команд розташовуються по одному у лінії старту. Перед ними в 5-10 м мотузкою позначають два кола діаметром 1 м. За сигналом перші номери вибігають вперед і, добігши до першого кола, виконують міст. Потім вперед спрямовуються другі номери, пролазять під мостом і біжать до дальнього колі, де приймають положення упору стоячи зігнувшись (вигнувши спину, як кішка). Тепер вже перший номер біжить до дальнього колі і пролазить під гравцем, котрий посів положення упору стоячи зігнувшись. Після цього обидва гравці, взявшись за руки, біжать до своєї команди. Як тільки вони перетнуть лінію старту, вперед вибігають по черзі нові гравці, а прибігли встають в кінець колони. Перемогу здобуває команда, яка закінчила гру першою.

ІІІ

Заключна частина ­ 5-6 хв.

3.1.

Корегувальні вправи та асани  йоги.

 

 

А

Вправа для очей

Малюємо у повітрі одиницю і стежимо за нею очима.

Те саме одиниця «на голові»

Двома руками малюємо обидві одиниці.

Малюємо вісімку у різних положеннях.

 

 

Дихання вільне.

Очи слідкують за кінчиками пальців.

Амплітуда рухів велика.

Б

В.п. – стоячи в упорі на колінах. Спину вигнути, голова назад. Спину округлити, голова на грудь.

10-15 сек.

Голова на груді, спина кругла.

Фіксація положення.

 

В

В.п. ­ упор лежачи. Прогнутися, стегна не торкаються полу. Зігнутися, таз високо вгору.

10-15 сек.

Фіксація  положення.

Дивитись вперед. Дивитись на руки.

Г

В.п. – упор стоячи на колінах.

1-4  Покласти таз праворуч

5-8  Покласти таз ліворуч

10-

15 сек.

Амплітуда довільна.

Темп повільний.

Д

В.п. – упор стоячи на колінах,

Відірвати стопи від підлоги.

Махові рухи стопами праворуч т ліворуч.

10-15 сек.

Амплітуда середня.

Темп повільний.

3.3.

Вимірювання пульсу за 15 сек.

30 сек.

Шикування. Норма ЧСС ­ 100-110 ударів за хвилину.

3.4.

Підведення підсумків уроку, оцінювання.

До 2 хв.

 

Метод «мікрофон». Учні по одному висловлюють свою думку: сподобалось, не сподобалось, чому, що хотів би зробити ще, що хотів би побачити на наступному уроці. Думки не обговорюються і не оцінюються. Подяка учням за урок.

3.5.

Завдання додому:

Складений на уроці комплекс дома виконати перед дзеркалом, виправити помилки, якщо вони є, та продемонструвати свої досягнення батькам.

 

docx
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку