План-конспект
уроку фізичної культури
для учнів 7 класу
Тема уроку: гімнастика.
Мета уроку: навчити виконанню зв’язки елементів акробатичних вправ.
Завдання уроку: навчити виконанню зв’язки елементів акробатичних вправ;
закріпити виконання зв’язки елементів на брусах (дівчата) та
зв’язки елементів на низькій перекладині (хлопці);
сприяти розвитку спритності.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: кеглі, набивні м’ячі, обручі, гімнастичні мати, гімнастичні бруси,
низька перекладина, скакалки.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно методичні прийоми |
В
С
Т
У
П
Н
А
12′ |
Шикування |
30" |
|
Рапорт |
30" |
|
|
Ознайомлення із завданнями уроку |
30" |
|
|
Інструктаж із безпеки життєдіяльності під час виконання гімнастичних вправ |
30" |
|
|
Пульсометрія |
30" |
|
|
Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримування розумової працездатності. Під кінець навчань у школі та при тривалому виконанню домашніх завдань спостерігається значне зниження розумової працездатності. Завдяки систематичним заняттям фізичними вправами зростає сила м’язів і стають глибшими вдих і видих. В організм надходить більше кисню, він краще доходить по кровоносних судинах у головний мозок. |
2′
|
|
|
Стройові вправи на місці |
30" |
|
|
Гімнастична ходьба: на носках, на п’ятах, на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи, навшпиньки. |
30" |
Руки за головою |
|
Комплекс розминочних вправ на поставу з гімнастичними палицями:
|
4′ |
Перешиковування в колону по 3
|
|
Гімнастичний біг: приставним правим, лівим боком; прямими ногами вперед; прямими ногами назад.
|
30" |
Руки на поясі |
|
Гімнастична естафета: підтягування по гімнастичній лаві, три стрибки через скакалку, перекид вперед, виконати математичне завдання, повернутись назад. |
2′ |
Дії на віднімання та додавання |
|
О
С
Н
О
В
Н
А
30′ |
І. Виконання зв’язки елементів акробатичних вправ: В.п. – о.с., перекид вперед, перекид назад, стійка на лопатках, «міст», перекид назад ноги нарізно, стрибком в.п. |
10′
|
Виконувати страхування |
ІІ. Виконання вправ у висах та упорах. Хлопці (низька перекладина): в.п.– хватом зверху обома руками, підйом переворотом в упор, перемах вперед правою (лівою) ногою у сід ноги нарізно, спад, підйом, перемах назад правою (лівою) ногою, махом назад – зіскок, о.с.. Дівчата (бруси): в.п.– хватом зверху обома руками на нижній жердині, підйом переворотом в упор на нижній жердині, махом уперед, назад, зіскок прогнувшись, о.с.. |
10′
|
Носки стоп тягнути вперед, спину тримати рівно |
|
ІІІ. Естафети з елементами інновацій 1. «Переправа м’ячів»: два футбольних м’ячі на лінії, потрібно переносити м’яч через м’яч до відмітки, назад бігом з двома м’ячами. 2. Присідання з набивним м’ячем 4 рази, перекид назад на гімнастичному маті, три стрибки по обручам, написати назву гімнастичного приладу, назад бігом. 3. Перелізання через гімнастичні обручі (4), «міст» на гімнастичному маті, стрибки між кеглями на одній нозі, поставити шашку на дошку, назад бігом. |
10′
|
|
|
З
А
К
Л
Ю
Ч
Н
А
3’ |
Шикування в шеренгу
|
30" |
|
Вправи точкового масажу |
1′ |
|
|
Підведення підсумків уроку
|
1′
|
Вказати на недоліки, оцінити виконання вправ учнями |
|
Домашнє завдання: удосконалювати акробатичні вправи.
|
30"
|
|