Урок-гра "Конкурс веселих математиків"

Про матеріал

МЕТА УРОКУ СИСТЕМАТИЗУВАТИ ТА УДОСКОНАЛИТИ ЗНАННЯ З ТЕМИ; "ВЛАСТИВОСТІ СТЕПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ", ВМІТИ ЗАСТОСУВАТИ НАБУТІ ЗНАННЯ ПІД ЧАС РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАВДАНЬ,. ПІД ЧАС УРОКУ-ГРИ ВИХОВУВАТИ ІНТЕРЕС ТА ЛЮБОВ ДО МАТЕМАТИКИ.

Перегляд файлу

УРОК-ГРА «КОНКУРС ВЕСЕЛИХ ТА КМІТЛИВИХ»

(МАТЕМАТИЧНИЙ КВК ДЛЯ УЧНІВ 7-ГО КЛАСУ)

*";* і j   ТЕМА: СТЕПІНЬ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ ТА \. ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ

МЕТА: СИСТЕМАТИЗУВАТИ ТА УДОСКОНАЛИТИ ЗНАННЯ З ТЕМИ; ВМІТИ ЗАСТОСУВАТИ НАБУТІ ЗНАННЯ ПІД ЧАС РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАВДАНЬ; ПІД ЧАС УРОКУ-ГРИ ВИХОВУВАТИ ІНТЕРЕС ТА ЛЮБОВ ДО МАТЕМАТИКИ.

ОБЛАДНАННЯ: СЕКУНДОМІР, ПІСОЧНИЙ ГОДИННИК, ЖЕТОНИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ, ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ, КАРТКИ, ЕМБЛЕМИ.

ВСТУПНА БЕСІДА ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ-ГРИ; ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВСЬКИХ ВІДПОВІДЕЙ, ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ЖУРІ.

конкурс і «розминка».

КОНСУЛЬТАНТИ РОЗДАЮТЬ УЧНЯМ  АРКУШІ ПАПЕРУ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ.

КАРТКА 1.

1. ЗНАЙТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗУ:

 1)

2)

 

2. ПОДАЙТЕ У ВИГЛЯДІ СТЕПЕНЯ З ОСНОВОЮ 2:

1)64  2) (83)4

КАРТКА 2.

1.     ЗНАЙДІТЬ     ЗНАЧЕННЯ     ВИРАЗУ,     ВИКОРИСТОВУЮЧИ ВЛАСТИВОСТІ СТЕПЕНІВ:

1) (85)6

2) -6

 

3) порівняйте з нулем

 

 

КАРТКА 3.

 

І. ОБЧИСЛІТЬ:

2) (-6)3

 

2. ПОДАЙТЕ У ВИГЛЯДІ СТЕПЕНЯ:

1) 6)3

2) х4   х2

 

КАРТКА 4.

1.    ЗНАЙДІТЬ    ЗНАЧЕННЯ    ВИРАЗУ,    ВИКОРИСТОВУЮЧИ ВЛАСТИВОСТІ СТЕПЕНІВ:

1)

 

2)

 

2. ПОРІВНЯЙТЕ З НУЛЕМ

- (8)2    83

 

НА ЗАВДАННЯ ВІДВОДИТЬСЯ 5 ХВИЛИН. ПО ЗАКІНЧЕННІ ЧАСУ ЖУРІ ПРИСТУПАЄ ДО ПЕРЕВІРКИ.

 

КОНКУРС 2. «БЛІЦ-ТУРНІР».

ЗАВДАННЯ ЗАПИСАНІ НА ВЕЛИКИХ ПЛАКАТАХ. ЗНАЙТИ ДОПУЩЕНІ ПОМИЛКИ

 

1) 5 5 5 5 = 45

2)23 27=410

3)00 = 1

4)

 

КОНКУРС 3. «ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ»

ВІД КОЖНОЇ КОМАНДИ ВИСТУПАЮТЬ УЧНІ З ЦІКАВИМИ ПОВІДОМЛЕННЯМИ.

 

КОНКУРС 4. «ДУЕЛЬ КАШТАНІВ»

КАПІТАНИ       ОДЕРЖУЮТЬ      ОДНАКОВІ       ЗАВДАННЯ, ЗАПИСАНІ НА КАРТКАХ.

 

1. ОБЧИСЛІТЬ: 

1)  

2)0,26 253

2. ПОРІВНЯЙТЕ: 2525 і  250-350

 

КОНКУРС 5. «ЗМАГАННЯ КОНСУЛЬТАНТІВ»

1.

1) СПРОСТІТЬ: ((х2)3)4

2) ПОРІВНЯЙТЕ: (-8)2 (-4,5)2 і

 

2.    

1) СПРОСТІТЬ: (а3 в)5

2) ПОРІВНЯЙТЕ: і (-3,7)5 (-2,8)3

 

 

ВИКОНАВШИ ЗАВДАННЯ, КОНСУЛЬТАНТ ПОВИНЕН ПОЯСНИТИ ВСІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ЦЬОГО ЗАВДАННЯ. СВОЇ ПОЯСНЕННЯ ПІДКРІПЛЯЄ ВІДПОВІДНИМИ ПРАВИЛАМИ.

підсумок.     урок     закінчується     підбиттям

ПІДСУМКІВ, ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОМАНДА-ПЕРЕМОЖНИЦЯ, її УЧАСНИКАМ ВРУЧАЄТЬСЯ ПРИЗ.

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Властивості степеня з натуральним показником
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку