Презентація до уроку алгебри. "Розкладання многочленів на множники способом групування"

Про матеріал

Ознайомити учнів з алгоритмом розкладання многочленів на множники способом групування; розпочати роботу із засвоєння вмінь використовувати цей алгоритм для розкладання многочленів на множники

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Розкладання многочленів на множники способом групуванняrrrr

Номер слайду 2

Епіграф до уроку«Розумова праця на уроках математики-пробний камінь мислення» В. А. Сухомлинськийrr

Номер слайду 3

Розкладання многочлена на множники-це. Поєдання многочлена у вигляді суми двох або декількох многочленів. Подання многочлена у вигляді добутку двох або декількох многочленів1. З'єднати лініями відповідні частини визначення

Номер слайду 4

.. Пригадай і скажи!Що таке многочлен?Що означає розкласти многочлен на множники?В чому заключається спосіб розкладання на множники способом винесення спільного множника за дужки?

Номер слайду 5

Метод розкладу на множники. Винесення спільного множника за дужки. Спосіб групування. Знаємо. Вивчаємо!rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 6

Номер слайду 7

1)ах+3+3х+а=(ах+а)+(3+3х)=а(х+1)+3(х+1)=(а+3)(х+1); НАПРИКЛАД2) 4ас+12с-4а-12=4ас-4а+12с-12=4а(с-1)+12(с-1)=(4а+12)(с-1)=4(а+3)(с-1); Розкласти на множники вираз:3) ax2−bx2+bx−ax+a−b =ax2−bx2+bx−ax+a−b=(ax2−bx2)+(bx−ax)+(a−b)==x2(a−b)−x(a−b)+(a−b) = (х2 – х + 1)(а – в) .

Номер слайду 8

Щоб розкласти многочлен на множники способом групування, потрібно123 Винести в кожній групі загальний множник (у вигляді многочлена) за дужки. Згрупувати його члени так, щоб доданки в кожній групі мали загальний множник. Винести в кожній групі загальний множник у вигляді одночлена за дужки. Відновіть порядок виконання дій при розкладанні многочлена на множники способом групування.

Номер слайду 9

Укажіть у кожному многочлені групи одночленів, які мають спільний множник, та назвіть цей множник:

Номер слайду 10

За підручником №№ 391, 392 (усно)№№ 394 (колективно, коментовано)№ 396 РОБОТА В ПАРІ

Номер слайду 11

№ 3961) (ax+ay)+(6x+6y)=a(x+y)+6(x+y)=(x+y)(a+6);2) (5m–5n)+(pm–pn)=5(m–n)+p(m–n)=(m–n)(5+p);3) (9p+9n)+(mn+mp)=9(p+n)+m(n+p)=(p+n)(9+m);4) (ab+ac)+(–b–c)=a(b+c)–(b+c)=(b+c)(a–1);5) (1–y)+(b–by)=(1–y)+b(1–y)=(1–y)(1+b);6) (ma+2a)+(–2m–4)=a(m+2)–2(m+2)=(m+2)(a–2).

Номер слайду 12

№ 401 Відповідь:1) (b2+xb)+(–x 2y–xby)=b(b+x)–xy(x+b)=(b+x)(b–xy);2) (m2+7m)+(–bm–7b)=m(m+7)–b(m+7)=(m+7)(m–b);3) (4a–ax)+(4x–x2)=a(4–x)+x(4–x)=(4–x)(a+x);4) (ma–m2)+(ab–mb)=m(a+m)+b(a–m)=(a–m)(m+b).

Номер слайду 13

Відновити логічний ланцюжок. РОБОТА В ГРУПІ

Номер слайду 14

Домашнє завдання§ 12 – вивчити правила №№ 395, 397, 402

Номер слайду 15

Я сьогодні на уроці навчився…Я зрозумів… Я так до кінця уроку і не зрозумів…Мені вдалося…Мені не вдалося…

Номер слайду 16

Дякую за роботу!

pptx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 12. Розкладання многочленів на множники способом групування
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
8486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку