Урок-гра КВК на уроці образотворчого мистецтва

Про матеріал
Урок КВК - це урок-гра, який включає в себе змагання двох чи більше команд, під час якого вони виконують різні завдання мистецького напрямку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку з образотворчого мистецтва

у 7 класі на тему:
 

 







 

 


                                                                                         Підготувала:
                                 вчитель Малокохнівської ЗОШ І-ІІ ступенів
                                                                                       Бегіян О.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        

 

Тема. К В К

Мета. Закріпити знання дітей про види та жанри образотворчого мистецтва,  удосконалювати вміння працювати з простим олівцем та фарбами.

Розвивати  інтерес  до  творів  образотворчого  мистецтва і  сприяти  розширенню кругозору, розвивати творчі здобності у дітей, логічне мислення, увагу, уяву, пам'ять.

Виховувати    любов    до    мистецтва, виховувати    естетичну    красу, сприяти  вихованню колективізму, взаємодопомоги та взаємоповаги.

Тип уроку: комбінований, інтегрований

Обладнання: папір, маркери,  картки з іменами та прізвищами художників,  картки з колами та квадратами, картки з висловами та буквами, трикутники, клей, презентація «Картини відомих художників», пазли.

Зміст уроку

I. Організаційна частина:

1.  Привітання

- Добрий день, діти. До нас сьогодні завітали гості. Давайте привітаємося до них. Сідайте.

2. Повідомлення теми і мети уроку

-  Сьогодш у нас КВК. Ми будемо повторювати види та жанри образотворчого мистецтва, пригадаємо відомих художників та їхні картини. будемо удосконалювати вміння працювати з простим олівцем та фарбами, а також виконувати різноманітні завдання.

3.  Перевірка готовності до уроку

Тому погляньте на ваші столи. Там знаходяться всі потрібні речі: альбоми, прості олівці, фарби, склянки з водою, маркери.

А також ви повинні мати: гарний настрій, бойовий дух і бажання змагатися.

ІІ. Основна частина:

1.   Розповідь учителя

КВК складається з 9 завдань. Кожне правильно виконане завдання оцінюватиметься від 1 до 5 балів. Враховуватиметься не тільки швидкість та правильность виконання, але й естетичний вигляд. Слідкувати за правильністю виконання завдань та у підрахунку балів мені допомагатиме наше журі, яке представляють:

1.......

2.......

В кінці змагання журі також допоможе мені визначити переможців.

-  Отже, ви поділені на дві команди. Завдання кожної - обрати командира, а потом придумати назву команді.(вибирають)

А тепер я попрошу командирів представити свою команду

1........

2.......

- Командири представили свої команди і змагання розпочинаються!

2. Виконання конкурсних завдань.

1 конкурс

1 конкурс називається «Відгадай і намалюй»

-  Я зачитаю загадку, а вам потрібно швидко намалювати відповідь до неї. Завдання оцінюється 2 балами. 1 бал за швидкість , а 2 за естетизм. Починаймо:

1) Він прикраса кожній блузці,

Цей маленький, круглий... (гудзик)

2) Кожній господині

 Стане у пригоді,

Та хто роздягає,

Сльози проливає. (цибулина)

3) Маленька, солоденька,

Дітям смачненька. (цукерка)

4) На дереві зеленим висить,

А червоним падає. (яблуко)

5) У легкого держака,

Голова дуже важка. (молоток)

 6) Вам розкаже всі пригоди,

А сама мовчить із роду.  (книга)

-  Перший конкурс закічився, я попрошу журі підрахувати бали, а ми переходимо до іншого конкурсу.

2 конкурс

2 конкурс «Хто швидше?»

-  У вас на столах лежать картки з іменами та прізвищами відомих художників. Я буду зачитувати опис життєвого і творчого шляху художника. Завдання - якнайшвидше підняти картку зі своїм варіантом відповіді. Правильна і швидка відповідь принесе вашій команді 2 бали. Починаймо!

1)  Він народився у сім'ї армянського підприємця Костянтина, у Феодосії. Спочатку вчився в гімназії у Сімферополі, потім поступив у Петербурзьку академію мистецтв. Картина «Етюд повітря над морем», яка зявилася на академічній виставці отримала похвалу. В 1837 році  живописець за три своїх роботи з морськими видами нагорождується великою золотою медаллю. Його   направляють в Головний   морський штаб, де художнику пропонують намалювати ряд балтійских видів. Море  є у нього основою природи. Коли художник зображує  море, йому вдається показати всю його життеву красоту, його могутню_стихію.  (І.А йвазовсъкий)

2) Карл народився у сім'ї академіка. Він навчався в Академії мистецтв, малював дуже легко і багато учнів просили його підправити їхні роботи, щоб отримати кращу оцінку. Його випускна робота  «Нарцис»  показала  майбутнього  видатного  художника.     А  заказна  робота  "Вершниця" принесла уже славу!  Його товарищем був Пушкін Олександр Сергійович. Серед його відомих картин: «Останній день Помпеї», «Ранок». Його справжнє прізвише - Брюлло.   (К.Брюллов.)

3)  Визначний український художник, всебічно обдарована людина. Народився на Україні, в бідній кріпацькій сім'ї. Малювати почав змалку. Навчався в Петербурзі в Академії мистецтв. За свої 47 років створив багато графічних та живописних творів. Відомий не тільки як художник, а й письменник. (Т.Шевченко.)

4)  Микола Костянтинович народився в Петербургі, в сімї нотаріуса окружного суду. Малював з дитинства, першим учителем малювання був товариш батька. У Академії  мистецтв навчається разом з А.Куінджі . Микола Костянтинович - автор більш як 7000 картин. Серед його живописних полотен -монгольська,  тибетська,  гімалайські  серії  гірських  пейзажів,  символічні  композиції.  Серед них: «Похід", "Заморські гості", "Місто будують", "Небесний бій", "Камяний вік", "Гімалаї. Нанда-Деві", "Тибет. Монастир" та ін.  (М.Реріх)

5)  Іван Іванович - один із російських пейзажистів, живописець. Був сином купця. Навчався в Академії мистецтв, де в перший же рік навчання отримав   2 малі срібні медалі. У всіх своїх творах виявився знавцем рослинного світу. Любив зображувати ліси, сосни, берези, дуби. Картини: «Ранок в сосновому лісі», «Золота осінь», «На дикій півночі», «Дуби», «Дубовий гай», «Сосновий бір», «Дубки», «Зима», «Вечірній ліс» , «Жито».

(І. Шишкін)

6)  Віктор Михайлович народився в сім'ї православного священника. Навчався в Академії мистецтв. Зображував побут, а згодом почав розробляти казкові сюжети: «Ковер-самоліт», «Альонушка», «Три царівни підземного царства», «Витязь на роздоріжжі», «Іван-царевич на сірому вовкові», «Богатирі». Серед його відомих картин - «Цар Іван Васильович Грозний».

(В.Васнецов)

7)  Катерина народилася в бідній селянській родині. Малювати почала з дитинства, хоч батьки намагалися відволікти її від «марного заняття». Вона уважно вивчала живу природу, будову кожної квіточки, кожної стеблинки. Поступово художниця збагачується враженнями, проникаючи в складний творчий процес, відкриваючи для себе таємниці техніки живопису, композиції, малюнка. Її роботи: «Берізки», «Квіти», «Квіти у тумані», «Жоржини» та інші.      (К.Білокур)

-  Отже, конкурс закінчився. Шановне журі, чи можемо ми почути результати і конкурсу? Добре, переходимо до наступного завдання.

3 конкурс

3 конкурс називається «Асоціація»

-   Завдання цього конкурсу - якнайшвидше намалювати малюнки,  використовуючи  геометричні фігури. Одна команда отримує аркуш з колами, інша - з квадратами. Ви маєте 2 хвилини, щоб зобразити якнайбільше гарних малюнків. Скільки малюків, стільки  й балів отримає команда. Отже, розпочинаймо змагання!

-  I це завдання закінчилося, чи можемо ми почути результати 2 конкурсу? Дякую. Продовжимо наше змагання!

 

 

 

 

 

 

4 конкурс

4 конкурс називається «Види образотворчого мистецтва»

-  За допомогою букв потрібно скласти 4 види образотворчого мистецтва. Яка команда швидко і правильно виконає завдання , отримає 2 бали.

Г Р А Ф I К А Ж И В О П И ССКУЛЬПТУРА АРХІТЕКТУРА

-  Отже, конкурс закінчився. Шановне журі, чи можемо ми почути результати 3 конкурсу? Добре, переходимо до наступного завдання.

5 конкурс

5 конкурс називається «Геометричний»

-  3 виданих вам трикутників ви маєте за 2 хвилини створити і наклеїти на аркуш композицію. Журі оцінюватиме вашу творчість за п'ятибальною системою. Розпочинайте!

- Добре, журі, представте будь ласка нам результати 4 конкурсу.

6 конкурс

6 конкурс називається «Жанровий»

-  Вам будуть представлені картини художників, а завдання - назвати автора, жанр і, по можливості, назву картини.

1. Шишкін. «Ранок у сосновому лісі», пейзаж;

2.Реріх. «Священні Гімалаї», пейзаж, гірський;

3. Шевченко. «Благословення дітей», побутовий;

4. Білокур. « Квіти», натюрморт;

5. Брюллов. «Всадница», портретний жанр»

6. Айвазовський. «Закат» морський пейзаж - марина;

7. Васнецов. «Старорусский город», пейзаж.

- Журі, оголосіть нам результати 6 конкурсу.

7 конкурс

7 конкурс називається «Анаграми»

-  Ваше завдання: переставати букви у запропонованих словах так, щоб із них вийшли нові слова, які мають відношення до мистецтва.

КАРКАС-КРАСКА;

МОЛЬБА - АЛЬБОМ;

 ЗАМОК - МАЗОК;

 НАНОМЕТР - ОРНАМЕНТ.

-   Отже, конкурс закінчився. Шановне журі, чи можемо ми почути результати 6 конкурсу? Добре, переходимо до наступного завдання.

8 конкурс

8 конкурс називається «Реставрація»

-  Треба реставрувати картину і сказати, який жанр живопису використаний. Конкурс оцінюється у 5 балів. Переможе команда, яка швидше справиться із завданням. ( діти складають пазли)

- А зараз журі оголосить нам результати 7 конкурсу.

9 конкурс

9 конкурс називається «Малюнок»

-  Цей конкурс останній і найскладніший. Ми будемо працювати над віршем видатного російського поета   -   Сергія   Володимировича   Михалкова.   Треба   сказати,   що   він   разом   з   журналістом Г.А.Урекляном  в 1943 створили текст нового Гімну СРСР. Більшість його віршів присвячено дітям: "Три громадянина", "Веселий турист", "Ми з приятелем", "Дядя Стьопа". А зараз

ви ознайомитеся ще з одним його віршем, який називається «Малюнок». Я буду читати по одному рядку із вірша, а ви спробуєте намалювати сказане.

«Рисунок»

Я карандаш с бумагой взял,

Нарисовал дорогу,

На ней быка нарисовал,

А рядом с ним корову.

Направо дождь, налево сад,

В саду 15 точек,

Как будто яблоки висят

 И дождик их не мочит.

 Я сделал розовым быка,

 Оранжевой - дорогу.

Потом над ними облака

Подрисовал немного.

И эти тучи я потом

Проткнул стрелой.

Так надо,

Чтоб на рисунке вышел гром

 И молния над садом...

Еще я дождик удлинил,

Он сразу в сад ворвался,

Но не хватило мне чернил

А карандаш сломался.

И я поставил стул на стол,

Залез как можно выше

И там рисунок приколол.

Хотя он плохо вышел.

- Шановне журі, оголосітъ нам результати 8 конкурсу!

III. Заключна частина:

1. Підведення підсумків

Отже, наші конкурси закінчились, і поки журі підраховує бали та визначає переможця у нас є ще одне завдання. Вам потібно на аркуші паперу виразити свої почуття, емоції, проявити фантазію.  А в цьому вам допоможе музика. Для створення вашого власного шедевру вам відводиться 2 хвилини. Отже, починайте!

2.  Оголошення переможців, вручення подяк

3. Підсумок

- На цьому наше КВК закінчується. Ви всі добре сьогодні попрацювали. До скорих зустрічей!

 

docx
Додано
7 травня 2020
Переглядів
1808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку