Урок-гра "Перший мільйон"

Про матеріал
2. Художники, які творять скульптури, називаються... а) архітекторами; б) скульпторами; в) графіками; г) народними майстрами. 3. Давні римляни скульптури називали вирізанням, а от древні слов´яни, наші предки, називали цей вид мистецтва... а) карбуванням; б) ваянням; в) навіюванням; г) ліпленням.
Перегляд файлу

Тема: Урок узагальнення та систематизації знань до теми «Скульптура».

Гра «Перший мільйон»

Мета: Узагальнити і систематиувати знання учнів по темі «Скульптура»; активізувати творчу уяву учнів; розвивати моторику рук; Формувати естетичні смаки і почуття; виховувати охайність під час роботи.

 

Обладнання: Зразки скульптурних виробів; ілюстрації із зображеннями круглих і площинних скульптур; умови гри; табло для підрахунків балів-оцінок учнів.

 

Умови гри:

  1.    Гра має всього 12 апитань, що має 4 рівні, що не змінюються. Це 3,6,8,12 балів.- це «неспалимі бали».
  2.    Учень в будь-який час може припинпти гру і матиме стільки балів, де зупинився.
  3.    В грі існує 3 підказки: а) «50 на 50»;

б) «Допомога класу»;

в) «двінок до друга» тобто допомога друга.

 

   Учитель є ведучим гри: дає запитання, коментує і підводить учнів до відповіді. Також він слідкує за виставленням на табло відповідей –балів.

 

Хід уроку:

 Сьогодні ми закінчуємо вивчення теми «Скульптура».  А щоб цей урок пройшов для вас цікавіше – ми пограємо в гру «Перший мільйон». Умови гри вам відомі, вони схожі до умов гри на одноімееій грі на телешоу.

 

1.Що таке «скульптура»?

 а) жанр образотворчого мстецтва;

 б) вид образотворчого митсецтва;

 в) техніка зображення;

 г) вид рукоділля у вільний час.

 

2. Художники, які творять скульптури, називаються...

 а) архітекторами;

 б) скульпторами;

в) графіками;

г) народними майстрами.

3. Давні римляни скульптури називали вирізанням, а от древні слов´яни, наші предки, називали цей вид мистецтва...

  а) карбуванням;

  б) ваянням;

  в) навіюванням;

  г) ліпленням.

 

4. Твори, які за розмірами мають натуральну величину, називаються....

  а) монументи;

  б) пам´ятники;

  в) статуї;

  г) статуетки.

 

5. Твори, які за розмірами більші за натуральну величину, називаються....

  а) монументи;

  б) пам´ятники;

  в) статуї;

  г) статуетки.

 

 

6. Твори, які за розмірами менші за натуральну величину, називаються....

  а) монументи;

  б) пам´ятники;

  в) статуї;

  г) статуетки.

 

7. Найперші скульптори – первісні люди – фігурки тварин і людей виготовляли з...

  а) ліпили з глини;

  б) довбали з каменю;

  в) вирізали з кісток тварин;

  г) вирізали з дерева.

 

8. Фігурки, виготовлені руками наших предків, були зроблені примітивно, і це тому, що...

  а) їх ніхто не вчив мистецтву;

  б) у них не було досвіду;

  в) не було під рукою зручних матеріалів;

  г) не було під рукою зручних інструментів.

 

9. Зручними в наш час рахуються саме такі матеріали, як :

  а) піщанник, мармур;

  б) гіпс, сатенгіпс;

  в) дерево,пластмаса;

  г) срібло, золото, бронза.

 

10.Дорогими, цінними в наш час рахуються такі матеріали:

  а) піщанник, мармур;

  б) гіпс, сатенгіпс;

  в) дерево,пластмаса;

  г) срібло, золото, бронза.

 

11. Найбільш поширеними, дешевими, зручними та загальновживаними є такі матеріали:

  а) піщанникмармур;

  б) гіпс, сатенгіпс;

  в) дерево,пластмаса;

  г) срібло, золото, бронза.

 

12. Легенда: в Стародавній Греції скульптор Пігмаліон закохався в дівчину, яку сам й створив, та побажав, щоб вона ожила. Богиня змилостивилась над скульптором і оживила скульптуру. Як вали цю Богиню?

а) Тетяна;

  б) Марія;

  в) Галатея;

  г) Афродіта.

 

13. Легенда: в Стародавній Греції скульптор Пігмаліон закохався в дівчину, яку сам й створив, та побажав, щоб вона ожила. Богиня змилостивилась над скульптором і оживила скульптуру. Як вали цю дівчину – скульптуру?

  а) Тетяна;

  б) Марія;

  в) Галатея;

  г) Афродіта.

 

14. Хто є автором Афродіти Мілоської?

  а) Мікеланджело Буонарротті;

  б) Агесандр;

  в) Донатело;

  г) Леонардо да Вінчі.

 

15. Які матеріали найбільш міцні, твори з них довговічні, хоч і робота над ними трудоємка?

  а) дерево;

  б) граніт;

  в) мармур;

  г) глина.

 

16. Які матеріали псуються швидко, бо вони не такі міцні, хоча вони більш слухняні й пластичніші в руках майстра?

  а) дерево;

  б) граніт;

  в) мармур;

  г) глина.

 

17.Хто з названих художників був не тільки прекрасним живописцем, але й геніальним скульптором?

  а) Тіціан;

  б) Рембранд;

  в) Шевченко;

  г) Мікеланджело Буонарротті.

 

18. Де найдено перші скульптурні зображення первісних людей на нашій планеті?

  а) на острові Кріт;

  б) в Єгипті;

  в) у печерах первісних людей;

  г) у Київських Печерах.

 

19. Які найбільш поширені матеріали у скульптурі?

  а) дерево;

  б) скло;

  в) камінь;

  г) лід.

 

20. Які матеріали непригодні для творення скульптур?

  а) дерево;

  б) гума;

  в) камінь;

  г) тканина.

 

21. Які матеріали пластичні, хоча й крихкі та тендітні?

  а) дерево;

  б) скло;

  в) камінь;

  г) цемент.

 

22. Що таке барельєф?

  а) зображення виступає з площини на половину;

  б) зображення виступає над поверхнею;

  в) твір можна оглянути з усіх боків;

  г) твір заглиблнено у поверхню.

 

23. Що таке горельєф?

  а) зображення виступає з площини на половину;

  б) зображення виступає над поверхнею;

  в) твір можна оглянути з усіх боків;

  г) твір заглиблнено у поверхню.

 

24. Що таке контррельєф?

  а) зображення виступає з площини на половину;

  б) зображення виступає над поверхнею;

  в) твір можна оглянути з усіх боків;

  г) твір заглиблнено у поверхню площини.

 

 

 

 

25.Які жанри найбільш характерні дл скульптури:

  а) пейзаж, натюрморт;

  б) портрет, анімалістика;

  в) історичний, батальний;

  г) різьба, випалювання.

 

26. У яких країнах поставлено агальновідомі пам´ятники тваринам:

  а) Англія, Іспанія;

  б) Німеччина, США;

  в) Японія, Норвегія;

  г) Росія, Україна.

 

27. Назвіть породу собаки, пам´ятник якому стоїть у Парижі?

  а) коллі;

  б) сербернар;

  в) лайка;

  г) вівчарка.

 

28. Де ми не маємо змоги жити, тому що: японців там нагодували апельсинами,  арабів там нагодували шовковицею, а нас – яблуками?

  а) у тропіках;

  б) у раю;

  в) на Мадагаскарі;

  г) в Індії.

 

Оцінювання являється підсумком гри.

Домашнє завдання:

на наступний урок відшукати та принести на урок репродукції пам´ятників тваринам в світі.

doc
Додано
1 лютого
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку